VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
o waar dan Lien? Wel jammer!

Maar meestal neem ik mijn telefoon niet op en waarschijnlijk was het daar alsnog op stukgelopen
Even een tipje: bij kleertjes.com hebben ze uitverkoop van de oude wintercollectie, er zitten heel leuke aanbiedingen bij!
Ik zag het Dropje. Voor Schorrie hebben ze niets maar voor Knorrie wel. Ik heb Harrie al opdracht gegeven om de dozen maat 62 en 68 naar beneden te halen zodat ik kan zien wat we daar nog van hebben. Ik zag een heel leuk tuinbroekje namelijk van Cakewalk!

Pebbles, je stickers zijn aangekomen, waarvoor dank!
Ik was in Hillegom.
Snel bestellen dames als je iets leuks ziet. Ik had vier dingen uitgezocht, ging even kinderen naar bed brengen (lees was half uurtje weg) kwam beneden en het was al uitverkocht .
Voor het eerst kan ik zeggen dat ik niets zag bij kleertjes.com. Ja, alleen bij huidige collectie voor volle pond. Zag echt een paar leuke dingen, maar deze maand echt een boel gekocht voor de kinderen dus volgende maand weer een keer.

Lien, ik moest zo lachen om jou toen ik je aan de telefoon had! Hahaha..jij die elke keer op de koffie gaat bij iedereen. Dat ben ik helemaal niet gewend van jou aangezien ik jou in belevingswereld nog zie als drukke zakenvrouw. Nu ben je zo lekker mondain :-) Uiteindelijk is het gelukt om haar te bereiken via mail! Ik hou nog steeds mijn oren en ogen open voor je ok?

Ben ik erg als ik zeg dat ik tuinpakjes vreselijk vind?
Ik heb het nut en de lol van tuinbroekjes ook nooit zo begrepen hoor Vrolijk.

Hee Lien, als je toch in de buurt was had je snel kleren voor Morrie's neus weg kunnen komen kapen

Ik voel me nog steeds in elkaar gemept. En er hangt een hechtingdraadje net zo'n heel klein stukje in mijn keel, zodat je elke keer met slikken het idee hebt dat er iets blijft hangen. Joepie..

Nathje, ik moet Maxi zondag sowieso 's middags bij haar vader oppikken en dat is net de andere kant op, dus betwijfel of ik het ga redden. Jammer, want ik ben wel heel benieuwd!

Als je trouwens nog een modelwoning in mijn stad wilt mag je je hier best komen uitleven hoor
quote:Mille schreef op 09 oktober 2008 @ 20:52:

Ik heb het nut en de lol van tuinbroekjes ook nooit zo begrepen hoor Vrolijk.

[fgcolor=#000000]Mijn huidige slanke den (de broer van HansWorst) had er vandaag eentje aan, maar hij kwijlde de hele bovenkant onder, dus niet echt een succes

Hee Lien, als je toch in de buurt was had je snel kleren voor Morrie's neus weg kunnen komen kapen

Ik blijf graag bevriend met Morrie .

Ik voel me nog steeds in elkaar gemept. En er hangt een hechtingdraadje net zo'n heel klein stukje in mijn keel, zodat je elke keer met slikken het idee hebt dat er iets blijft hangen. Joepie..

Ben blij dat ik niet ben langsgeweest, ik houd niet van gruwel tandarts verhalen .

Nathje, ik moet Maxi zondag sowieso 's middags bij haar vader oppikken en dat is net de andere kant op, dus betwijfel of ik het ga redden. Jammer, want ik ben wel heel benieuwd!

Als je trouwens nog een modelwoning in mijn stad wilt mag je je hier best komen uitleven hoor

In dit bekakte dorp kan je vast veel klanten vinden, net als Mille wil ik me graag opofferen voor show-room-huis ;-[/fgcolor]]
Zo zeg, moeilijk hoor replyen in een post, dacht het met een kleurtje af te kunnen, maar dat lukte niet .
quote:vrolijk schreef op 09 oktober 2008 @ 20:38:

drukke zakenvrouw. Nu ben je zo lekker mondain :-)

Ik ben maar een saai schepsel hoor, ik ben dol op tv hangen en bankzitten. En zo nu en dan koffie drinken, daar heb ik tijdens werkende leven inderdaad niet zoveel tijd voor.
Nou, best duidelijk hoor Lien. BNJMN zag er schetig uit hoor, in tuinbroekje. Een heel vrolijk kereltje.

Ik vind tuinbroeken leuk, maar tot een bepaalde leeftijd. Zoals KP ofzo. En moet ook bij kind passen, bij mijn polderjongens staat/stond het leuk. Maar wel (donker) denim en wit shirt eronder en anders niet. Bij GP is het geen potje meer.

Overigens is de discussie tuinbroek al eens eerder langs geweest, althans ik wist dat het niet Vrolijk's ding was.

Oh fijn, morgen is mijn Pebblo er weer!
Helemaal gezellig hoor, dat koffiedrinken .
Zo. Wat een dag zeg!

Maar...wel heel veel gedaan voor bruiloft.

Hoef nu alleen nog panties voor de kinderen te kopen, en taart te regelen. Moet goedkomen toch?

Mille, draadje half in je keel klinkt echt naar!

Lien, komt vast snel goed met een geweldige baan voor jou.

En nu ga ik even een aftelkalender maken voor Zen en Zootje
Je zag er goed uit trouwens Lien, wat is je haar lang! Dat viel me echt op (maar vergeet ik dan weer te zeggen, attente drol dat ik ben).
ja, ieuw. Draadje in keel Manoli. Moet je nu wachten tot hechtingen zijn opgelost of gaan die er nog uitgehaald worden?
Ik denk hetzelfde over tuinbroeken als Pebbles.

Bij mijn Zen staat het echt ubercute.
Ik ga even met Jan in bad.
Mijn vader was vanmorgen in mijn winkel en ik zag hem helemaal trots zijn. Echt leuk.
quote:Pebbles schreef op 09 oktober 2008 @ 21:14:

Je zag er goed uit trouwens Lien, wat is je haar lang! Dat viel me echt op (maar vergeet ik dan weer te zeggen, attente drol dat ik ben).

Hunk? Ik ben net vorige week naar de kapper geweest, is zeker 20 centimeter af. Je ziet mijn haar meestal niet los, dat zal het wel zijn .

Met Jan in bad, klinkt goed .

Ely, nog twee weken, alles meer dan onder controle dus als dit de laatste dingen zijn. Stoer hoor!
Meiden, als iemand deze blouse ziet hangen in maat 128, willen jullie die dan voor mij meenemen? Ik ben al zo lang aan het zoeken naar de juiste maat. Overal is hij uitverkocht in haar maatje.

Retour blouse
Ik moet alleen nog een doos voor aaaaalll die enveloppen die we gaan krijgen
Ik zal eens loeren hier in deftig dorp . Ik ga nokken trouwens. Zwaaizwaai!
Mille, draadje in keel klinkt heel frustrerend. Ik denk dat ik constant met spiegel in keelgat zou zitten kijken, neuroot die ik ben.

Meningen dus verdeeld over tuinbroeken. You hate it or love it :-)
quote:lien schreef op 09 oktober 2008 @ 21:23:

Ik zal eens loeren hier in deftig dorp . Ik ga nokken trouwens. Zwaaizwaai!Graag!
quote:Elyane schreef op 09 oktober 2008 @ 21:22:

Ik moet alleen nog een doos voor aaaaalll die enveloppen die we gaan krijgen Een doos? Een vrachtwagen toch ? Alleen van mij krijg je niets, of je moet het in IJsland gaan halen.... .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven