Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 20:58
quote:yette schreef op 06 december 2015 @ 19:57:
[...]
Ik ook! Als ik 110 ben, heb ik alleen nog maar vogeltjes in de boom!Die vraag ik al een paar jaar aan Sinterklaas. Heb er nu zoveel dat er alleen maar vogeltjes in de boom hangen; geen andere versieringen.
[...]
Ik ook! Als ik 110 ben, heb ik alleen nog maar vogeltjes in de boom!Die vraag ik al een paar jaar aan Sinterklaas. Heb er nu zoveel dat er alleen maar vogeltjes in de boom hangen; geen andere versieringen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 6 december 2015 om 21:08
Wat vinden jullie van mijn ava, is ie niet mooi! Ik vind hem super! Hij kijkt ook echt zo van: pleees eet me niet op. Ik ga in mijn eentje de commerciele konijnenfokkerij om zeep helpen! Nou ja, ieder konijn wat niet verkocht wordt is er 1 en dan kopem ze volgend jaar misschien minder konijnenbouten in. Ik ben niet tegen konijnen opeten trouwens, maar wel tegen de manier waarop ze gehouden worden, de slachtkonijnen. Dat is echt dierenleed dus ik dacht, ik gooi hem erin als motto. Slap konijnengelul he!
zondag 6 december 2015 om 21:09
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 21:08:
Iedereen moet maar zijn geld uitgeven war ie aan wil. Maar Adele... kotskotskotsDat nummer Someone like you, is toch van haar? Dat is het enige nummer wat ik mooi vind. Het doet me aan iemand denken die dood is alleen, weet niet of dat de bedoeling van het nummer was.
Iedereen moet maar zijn geld uitgeven war ie aan wil. Maar Adele... kotskotskotsDat nummer Someone like you, is toch van haar? Dat is het enige nummer wat ik mooi vind. Het doet me aan iemand denken die dood is alleen, weet niet of dat de bedoeling van het nummer was.
zondag 6 december 2015 om 21:27
zondag 6 december 2015 om 21:29
zondag 6 december 2015 om 21:31
zondag 6 december 2015 om 21:33
zondag 6 december 2015 om 21:34
zondag 6 december 2015 om 21:46
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 21:33:
[...]
Zit je vast op een gouden stoeltje.
Ik moet nog 1 (of 2) kaartjes hebben voor een concert in de Ziggodome, maar ik lees net dat doorverkopen iet mag. Jammer, ik had gehoopt nog iets te kunnen kopen.Ook niet zonder winst? Hoe kunnen ze dat controleren dan?
[...]
Zit je vast op een gouden stoeltje.
Ik moet nog 1 (of 2) kaartjes hebben voor een concert in de Ziggodome, maar ik lees net dat doorverkopen iet mag. Jammer, ik had gehoopt nog iets te kunnen kopen.Ook niet zonder winst? Hoe kunnen ze dat controleren dan?
Je bent zelf een theepot
zondag 6 december 2015 om 22:03
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 21:54:
[...]
Dan moet ik denk ik in het gezelschap zijn. Geen idee, nog nooit een tweedehandskaartje gekocht.
Nog nooit gehoord maar zal wellicht zijn tegen het doorverkopen zijn.
Ik hoorde op de radio dat er al ¤1000 geboden of gevraagd werd, dan heb je toch een probleem als je naam niet op het kaartje staat
[...]
Dan moet ik denk ik in het gezelschap zijn. Geen idee, nog nooit een tweedehandskaartje gekocht.
Nog nooit gehoord maar zal wellicht zijn tegen het doorverkopen zijn.
Ik hoorde op de radio dat er al ¤1000 geboden of gevraagd werd, dan heb je toch een probleem als je naam niet op het kaartje staat
Je bent zelf een theepot