Cheers!
vrijdag 10 oktober 2008 om 13:15
quote:lilian02 schreef op 10 oktober 2008 @ 08:56:
Maar dat deed je vorige x ook al, als ik me goed herinner (met Alex, toch?) dus dat maakt misschien niet zo veel uit
Ghe, ja. En dan minstens een uur dubbel liggen van het lachen om werkelijk helemaal niets .
Ik ga zo even een nieuwe BH ophalen, m'n tas inpakken, de mannen alhier voorzien van weekendboodschappen en dan ga ik richting Ely.
Tot vanavond, ladies!
Maar dat deed je vorige x ook al, als ik me goed herinner (met Alex, toch?) dus dat maakt misschien niet zo veel uit
Ghe, ja. En dan minstens een uur dubbel liggen van het lachen om werkelijk helemaal niets .
Ik ga zo even een nieuwe BH ophalen, m'n tas inpakken, de mannen alhier voorzien van weekendboodschappen en dan ga ik richting Ely.
Tot vanavond, ladies!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
maandag 13 oktober 2008 om 23:42
~heupwiegt naar binnen, knipoogt verleidelijk naar de meelezers, en gaat aan de bar zitten om daar met een bierviltje te spelen. Dan staat ze weer op, rekt zich traag uit en loopt weer naar buiten om in haar eigen bed wat bij te slapen. Het bierviltje blijft op de bar achter als boodschap voor de andere Cheersdames...~
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 13 oktober 2008 om 23:47
Tja, wat zal ik er van zeggen.
Ik heb ze hier vanmiddag allemaal op de bank gehad.
Een ieder had zijn eigen trauma overgehouden aan het slempweekend.
Waar de een last had van een alcoholvergiftiging, had de ander last van het kotsen van een ander.
Het was een zeer emosijoneel weekend, met een lach en een traan, een golfkar, een bagagekar, een manke, sexy lingerie, heerlijk eten, wijnflessen die niet open wilden, een assepoester, vingervingers, foute trouwboeken, slechte journalistiek en nog veel meer.
De reden dat ze bij mij op de bank lagen is dat het veel te lang duurt voordat het lente is.
Maar het schijnt dat de er blauwe druifjes gesignaleerd zijn, dus dat ze alweer bijna gaan!
Dat zeg ik natuurlijk niet, want 13 vrouwen op de sofa, levert aardig wat op natuurlijk!
Ik heb ze hier vanmiddag allemaal op de bank gehad.
Een ieder had zijn eigen trauma overgehouden aan het slempweekend.
Waar de een last had van een alcoholvergiftiging, had de ander last van het kotsen van een ander.
Het was een zeer emosijoneel weekend, met een lach en een traan, een golfkar, een bagagekar, een manke, sexy lingerie, heerlijk eten, wijnflessen die niet open wilden, een assepoester, vingervingers, foute trouwboeken, slechte journalistiek en nog veel meer.
De reden dat ze bij mij op de bank lagen is dat het veel te lang duurt voordat het lente is.
Maar het schijnt dat de er blauwe druifjes gesignaleerd zijn, dus dat ze alweer bijna gaan!
Dat zeg ik natuurlijk niet, want 13 vrouwen op de sofa, levert aardig wat op natuurlijk!
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:02
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:03
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
~op naar een multiple~
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
~op naar een multiple~