Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 7 december 2015 om 20:42
quote:feow schreef op 07 december 2015 @ 20:40:
[...]
Als jij als een malloot gaat posten dan hebben de andere mensen gewonnen toch?
( of is het een spelletje raadseltjes opgeven en beantwoorden tot je niet meer kunt beantwoorden?) Ik bedoelde dat ik me heb laten meeslepen. Dat is meestal niet wat ik doe, ik probeer een soort verheven afstand te houden
[...]
Als jij als een malloot gaat posten dan hebben de andere mensen gewonnen toch?
( of is het een spelletje raadseltjes opgeven en beantwoorden tot je niet meer kunt beantwoorden?) Ik bedoelde dat ik me heb laten meeslepen. Dat is meestal niet wat ik doe, ik probeer een soort verheven afstand te houden
maandag 7 december 2015 om 20:47
Ik loop dagen achter met bijlezen, maar heel veel sterkte voor Yette. Wat een spannende en nare situatie.
Pomona-Struik, je klinkt in mijn oren niet zozeer jaloers maar eerder alsof je al die jaren waarin het niet lukte weer voorbij ziet komen. En alle pijn en schaamte daar weer over voelt. Gillen mag. En dan daarna hopelijk weer heel trots op jezelf zijn.
Iemand al iets van Eleonora gehoord?
Barbaracartland, ik zie jou echt als de Voice of Reason, wat mij betreft ga je in alle topics door tot je gelijk hebt.
Ik ga weer verder lezen. Fijne avond verder.
Pomona-Struik, je klinkt in mijn oren niet zozeer jaloers maar eerder alsof je al die jaren waarin het niet lukte weer voorbij ziet komen. En alle pijn en schaamte daar weer over voelt. Gillen mag. En dan daarna hopelijk weer heel trots op jezelf zijn.
Iemand al iets van Eleonora gehoord?
Barbaracartland, ik zie jou echt als de Voice of Reason, wat mij betreft ga je in alle topics door tot je gelijk hebt.
Ik ga weer verder lezen. Fijne avond verder.
maandag 7 december 2015 om 20:47
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2015 @ 20:42:
[...]
Ik bedoelde dat ik me heb laten meeslepen. Dat is meestal niet wat ik doe, ik probeer een soort verheven afstand te houden
Iemand hier had de vergelijking met een zere kies waar je aan blijft duwen.
Ik heb sommige mensen onder de negeer en man wat een rust.
[...]
Ik bedoelde dat ik me heb laten meeslepen. Dat is meestal niet wat ik doe, ik probeer een soort verheven afstand te houden
Iemand hier had de vergelijking met een zere kies waar je aan blijft duwen.
Ik heb sommige mensen onder de negeer en man wat een rust.
maandag 7 december 2015 om 21:37
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2015 @ 20:28:
Ik ben een notoire betweter.
Riep iemand mij? Ik heb een waarschuwing gekregen voor betweterig gedrag. Foei.
Maar het kan me niks schelen want ik ben naar de tandarts geweest. En nu blijkt dat ik niet eens onder narcose hoef. Drukgemaakt om niks dus.
Ik krijg dus nieuwe tanden want mijn oude zijn op Weggetandenknarst, als dat een woord is, door cptss en door een maagaandoening. Dus binnenkort ga ik mijn nieuwe gebit hier posten. Omdat het nogal een overwinning op mezelf is.
Ik ben een notoire betweter.
Maar het kan me niks schelen want ik ben naar de tandarts geweest. En nu blijkt dat ik niet eens onder narcose hoef. Drukgemaakt om niks dus.
Ik krijg dus nieuwe tanden want mijn oude zijn op Weggetandenknarst, als dat een woord is, door cptss en door een maagaandoening. Dus binnenkort ga ik mijn nieuwe gebit hier posten. Omdat het nogal een overwinning op mezelf is.
maandag 7 december 2015 om 21:41
quote:Chiefseattle schreef op 07 december 2015 @ 21:37:
[...]
*kuch* told you so he Chief,
Wat goed dat je gegaan bent
[...]
*kuch* told you so he Chief,
Wat goed dat je gegaan bent
Je bent zelf een theepot