Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 december 2015 om 19:22
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 18:19:
[...]
Jong toch? En al zoveel verloren aan die kloteziekte in jouw familie.
Ja nog geen 30. Erfelijkheidsdingetje. De mensen uit die familie worden niet oud.
Thnx voor alle sterktes Het is geen 'nieuw' nieuws. Dat het zou gaan komen weten we al een jaar 10 / 15. Vorig jaar kwam het al dichtbij, deze zomer kwam het nog dichterbij en nu zijn er bar weinig kansjes op een mogelijkheid meer over.
[...]
Jong toch? En al zoveel verloren aan die kloteziekte in jouw familie.
Ja nog geen 30. Erfelijkheidsdingetje. De mensen uit die familie worden niet oud.
Thnx voor alle sterktes Het is geen 'nieuw' nieuws. Dat het zou gaan komen weten we al een jaar 10 / 15. Vorig jaar kwam het al dichtbij, deze zomer kwam het nog dichterbij en nu zijn er bar weinig kansjes op een mogelijkheid meer over.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 8 december 2015 om 19:30
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 19:23:
Wat naar voor iemand die zo jong is om te weten dat hij/zij niet oud zal worden.Ja. Hij weet het ook al veel langer natuurlijk. Maar ja, wat is niet oud? De meeste mensen in die familie halen de 50 / 60. Zijn oma niet, die werd net 30. Zijn moeder (mijn zus) halverwege de 50, mijn broer 38.
Wat naar voor iemand die zo jong is om te weten dat hij/zij niet oud zal worden.Ja. Hij weet het ook al veel langer natuurlijk. Maar ja, wat is niet oud? De meeste mensen in die familie halen de 50 / 60. Zijn oma niet, die werd net 30. Zijn moeder (mijn zus) halverwege de 50, mijn broer 38.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 8 december 2015 om 19:32
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 19:30:
[...]
Ja. Hij weet het ook al veel langer natuurlijk. Maar ja, wat is niet oud? De meeste mensen in die familie halen de 50 / 60. Zijn oma niet, die werd net 30. Zijn moeder (mijn zus) halverwege de 50, mijn broer 38.Jee Hats, dat is allemaal wel erg jong. Hangt dat zwaard van Damocles ook boven jouw hoofd?
[...]
Ja. Hij weet het ook al veel langer natuurlijk. Maar ja, wat is niet oud? De meeste mensen in die familie halen de 50 / 60. Zijn oma niet, die werd net 30. Zijn moeder (mijn zus) halverwege de 50, mijn broer 38.Jee Hats, dat is allemaal wel erg jong. Hangt dat zwaard van Damocles ook boven jouw hoofd?
dinsdag 8 december 2015 om 19:36