Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 16:18:

Wat heb jij nou voor ava? Moest even 2x kijken. Judeska is geweldig...
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 december 2015 @ 00:21:

Ik heb echt zin om mij morgen ziek te melden. Weet dat het helaas niet kan. Ben afgelopen 3 dagen al ziek geweest toen ik vrij was (weet werk dus niet hoor) maar ik moet wel morgen werken. Nu weer emailcontact met een zijdelingse collega waar ik geen touw aan kan vast knopen.

Zal wel een mantra blijven repeteren van `ik moet ik moet ik moet ik moet ik moet ik moet ik moet`. Normaal dan doe ik de dagen na vrij zijn wel weer energie op om het vol te houden maar zelfs vandaag mijn afspraak moeten afzeggen. Ben zo verschrikkelijk moe.

En het liefst zou ik donderdag na een dag werken het Kerstdiner willen afzeggen. Ik moet wel maar het gaat wel een grote klus worden zeg.

Myv, je 'moet' maar één ding hè...

Ik zit me af te vragen waarom je jezelf niet ziek kunt melden? Als je je zo beroerd voelt dan kun je toch beter niet gaan werken? Daar wordt het niet beter van...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Heb net moeten overgeven. Nou voel ik mij nog beroerder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 december 2015 @ 08:09:

Heb net moeten overgeven. Nou voel ik mij nog beroerder.Lieverd, ga naar je ha toe ipv naar je werk.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 00:36:

Oh de film Hiachi komt woensdag weer. Zucht, denk dat ik maar even een jaar oversla. Al tig keer gezien maar het blijft janken. En donderdag heb ik na mijn werk een kerstdiner dus om daar met dikke rode ontstoken ogen aanwezig te zijn heb ik ook geen zin in.

Nou, ik ga kijken hoor! Jammer dat we afgelopen zomer niet in de buurt van dat station waren waar het standbeeld van Hachi staat. Had ik graag even heen gegaan. Scheelt dat ik woensdagavond helemaal alleen thuis zit met de katten en dat ik nooit zo snel last heb van ontstoken ogen na een avondje tissues verslijten

Myv, als het niet gaat moet je je gewoon ziekmelden hoor.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Crazycatlady schreef op 08 december 2015 @ 10:47:

[...]

Nou, ik ga kijken hoor! Jammer dat we afgelopen zomer niet in de buurt van dat station waren waar het standbeeld van Hachi staat. Had ik graag even heen gegaan. Scheelt dat ik woensdagavond helemaal alleen thuis zit met de katten en dat ik nooit zo snel last heb van ontstoken ogen na een avondje tissues verslijten

Myv, als het niet gaat moet je je gewoon ziekmelden hoor.

Ja ik heb al dagelijks ontstoken ogen als ik niet hoef te janken

Juist doordat de film op een waargebeurd verhaal gebaseerd is, maakt het zo triest.

Ben niet naar het werk geweest.

Ohhh wat zielig die rouwende olifanten bij Artis Nog maar 4 jaar oud.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Beterschap MV, een Beterschapspootje van mijn katjes .
quote:Zelatrice schreef op 08 december 2015 @ 18:49:

Beterschap MV, een Beterschapspootje van mijn katjes .Ah lief dank je. Ik heb nog 1 dag om beter te worden dus ik duim even met je mee
Ik kan niet meer slapen, want ik ben jarig vandaag!

Dankjewel Kia :-D
Gefeliciteerd Aemateur!!!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-12-2015 19:23
Reden: Spam
% gewijzigd
Ik heb AnnaB gestaft. google maar eens op de naam maud oortwijn dan weet je voldoende.
quote:Aemateur schreef op 09 december 2015 @ 04:44:

Van harte gefeliciteerd, nog een fijne dag!

Dankjewel ik ga straks lunchen met mijn ouders en vanavond uit eten!
Gefeliciteerd Aemateur! Geniet van je dag, zo te horen aan lekker eten geen gebrek ;)

Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!

Ik kan niet meer slapen, want ik ben jarig vandaag! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd Aemateur!

Ik ben reuze zielig , geen zin om te koken dus heb net pizza besteld..

(dat mocht van mezelf)

Oww en mijn kat zit van mn salade/rauwkost te jatten, ik denk dat ik haar

acuut in een gesticht moet stoppen.

Ik heb haar al een aantal keer geprobeerd uit te leggen dat katten afstammen van

roofdieren en dat ze dus niet dol moeten zijn op groente en fruit, maar ze vertikt

op een of andere manier om naar me te luisteren.
Zelatrice

Ben ook zielig, heb keelpijn. Dus ik heb vanmiddag kruidenbitter gekocht en daar blijft iedereen wel vanaf
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 18:16:

Gefeliciteerd Aemateur!

Ik ben reuze zielig , geen zin om te koken dus heb net pizza besteld..

(dat mocht van mezelf)

Oww en mijn kat zit van mn salade/rauwkost te jatten, ik denk dat ik haar

acuut in een gesticht moet stoppen.

Ik heb haar al een aantal keer geprobeerd uit te leggen dat katten afstammen van

roofdieren en dat ze dus niet dol moeten zijn op groente en fruit, maar ze vertikt

op een of andere manier om naar me te luisteren.

Lijkt mij heerlijk, de katten de groente en salade en ik het bord met vlees en vis (niet die uit hun blikjes komen hoor X-B )

Beterschap met je keel. Pizza is heerlijk helend voor je keel, en erbij wat honing in je thee en het komt goed.

Oh ik haal er 2 door de war. Oeps, nou geniet beide, de een met de pizza en de ander veel beterschap en lekkere keelsnoepjes.

Ik kan niet meer slapen, want ik ben jarig vandaag! Gefeliciteerd!
En hoe voel jij je vandaag MV? Iets beter?

Dank je Gardalimone.

And off you go...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven