Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op mijn tablet is ineens het hele forum gecentreerd van opmaak. Zal ik zelf wel gedaan hebben, per ongeluk maar ik weet niet hoe. Hoe draai ik dat weer terug?
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 10:14:

[...]

Zo , wat waardeloos zeg voor je dochter!Ja, en er zijn daar dus heel veel telefoons van klanten wel gewoon aangetroffen. Die van haar is wel aangekomen, maar niet teruggestuurd en ook niet gevonden. Raar verhaal, maar niets aan te doen.
Oja, niemand van jullie krijgt een kerstkaart van mij dit jaar! Dan weten jullie dat alvast.
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 10:19:

[...]

Ja, en er zijn daar dus heel veel telefoons van klanten wel gewoon aangetroffen. Die van haar is wel aangekomen, maar niet teruggestuurd en ook niet gevonden. Raar verhaal, maar niets aan te doen.Wel superlieve broertjes zeg! Wordt je toch trots van.
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 08:54:

Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Suske en Wiske aan tafel tot je naar school ging.

Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.De ingrediënten van pindakaas ed te lezen aan de ontbijttafel.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 10:19:

Oja, niemand van jullie krijgt een kerstkaart van mij dit jaar! Dan weten jullie dat alvast.Verstandig. Anders had je het hele forum moeten sturen.
quote:SaveTheDay schreef op 15 december 2015 @ 10:22:

[...]

De ingrediënten van pindakaas ed te lezen aan de ontbijttafel.En van het pak Brinta.
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 10:17:

Op mijn tablet is ineens het hele forum gecentreerd van opmaak. Zal ik zelf wel gedaan hebben, per ongeluk maar ik weet niet hoe. Hoe draai ik dat weer terug?

Alle tabbladen afsluiten en opnieuw openen

Browser afsluiten en opnieuw opstarten

Tablet opnieuw opstarten
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 10:22:

[...]

Verstandig. Anders had je het hele forum moeten sturen.Jah... en dan vergeet ik er natuurlijk weer per ongeluk expres maar 1! En dan word dat weer gezien als wraakactie...pfff vermoeiend, vermoeiend.
quote:SaveTheDay schreef op 15 december 2015 @ 10:22:

[...]

De ingrediënten van pindakaas ed te lezen aan de ontbijttafel. herkenbaar
Gek is dat. Ik heb een heel deel van die door jullie beschreven dingen ook meegemaakt als kind, en krijg er meteen een heel nostalgisch gevoel bij. Terwijl ik tegelijkertijd weet dat ik me helemaal niet gelukkig voelde toen, en dat ik de sfeer thuis vaak beklemmend vond. Ik wilde alleen maar weg en fantaseerde altijd al van het leven dat ik nu leid. Kennelijk is er een automatische nostalgiespier die meteen getriggerd wordt als je iets leest over dingen die je nog uit je jeugd kent.

Oja, niemand van jullie krijgt een kerstkaart van mij dit jaar! Dan weten jullie dat alvast.Geef niet, ik doe ook niet aan kerstkaarten
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 10:08:

[...]

Ik ben geboren in 1875 , dat snap je wel. Toen hadden we nog geen zon.Donkere dagen voor kerst duurden toen 38 jaar?
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 09:59:

[...]

[afbeelding]

tssss ken jij de viewmaster niet???Oooow leuk!
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 10:27:

[...]

Donkere dagen voor kerst duurden toen 38 jaar?No comprendo?

Oja, niemand van jullie krijgt een kerstkaart van mij dit jaar! Dan weten jullie dat alvast.*schrapt Ana-Isabel van de kerstkaartenlijst*
quote:hebjehaarookweer schreef op 15 december 2015 @ 10:26:

Gek is dat. Ik heb een heel deel van die door jullie beschreven dingen ook meegemaakt als kind, en krijg er meteen een heel nostalgisch gevoel bij. Terwijl ik tegelijkertijd weet dat ik me helemaal niet gelukkig voelde toen, en dat ik de sfeer thuis vaak beklemmend vond. Ik wilde alleen maar weg en fantaseerde altijd al van het leven dat ik nu leid. Kennelijk is er een automatische nostalgiespier die meteen getriggerd wordt als je iets leest over dingen die je nog uit je jeugd kent.Wat rot dat je zo erop terugkijkt en hoe fijn is het dat je nu het leven mag leiden wat je doet!
quote:SaveTheDay schreef op 15 december 2015 @ 10:31:

[...]

*schrapt Ana-Isabel van de kerstkaartenlijst*

Een publiekelijke wraakactie van jouw kant!

Je doet niet eens alsof je mij " vergeten" bent..tssss
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 10:32:

[...]

Wat rot dat je zo erop terugkijkt en hoe fijn is het dat je nu het leven mag leiden wat he doet!Eens
quote:Poltergeist2016 schreef op 15 december 2015 @ 10:26:

[...]

Geef niet, ik doe ook niet aan kerstkaarten Stom he

Oja, niemand van jullie krijgt een kerstkaart van mij dit jaar! Dan weten jullie dat alvast.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 10:33:

[...]

Een publiekelijke wraakactie van jouw kant!

Je doet niet eens alsof je mij " vergeten" bent..tssssan eye for an eye, jwz
quote:hebjehaarookweer schreef op 15 december 2015 @ 10:26:

Gek is dat. Ik heb een heel deel van die door jullie beschreven dingen ook meegemaakt als kind, en krijg er meteen een heel nostalgisch gevoel bij. Terwijl ik tegelijkertijd weet dat ik me helemaal niet gelukkig voelde toen, en dat ik de sfeer thuis vaak beklemmend vond. Ik wilde alleen maar weg en fantaseerde altijd al van het leven dat ik nu leid. Kennelijk is er een automatische nostalgiespier die meteen getriggerd wordt als je iets leest over dingen die je nog uit je jeugd kent.

Ik heb duidelijk geen nostalgiespier. Ik ben oprecht blij dat het tegenwoordig voor 'de jeugd' in mijn ogen iig een stuk prettiger is.

Voor volwassenen ook denk ik.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SaveTheDay schreef op 15 december 2015 @ 10:31:

[...]

*schrapt Ana-Isabel van de kerstkaartenlijst* Ik stuur elk jaar iedereen van het VF een kerstkaart.. Maar als niemand dat doet stop ik daar dit jaar ook mee..
Aah, de viewmaster.. Ik had er ook een. Wel van m'n vader, dat wel!

Later ook een van mezelf. Toen dat in de jaren 90 weer een beetje in kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven