Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 15 december 2015 om 17:20
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 17:07:
Hahahahaha Suus!! Leuk in huis daar!! Hopelijk zit alles tegen met de verbouwing en komen ze nog vaak langs
Ze zijn bijna klaar, ook fijn hoor.
De uitvoerder, ook prima vent, is van mijn leeftijd. Hij flirt ook zo her en der, ach prima, heel beschaafd flirten. Ik had hem aan de lijn gister over iets dat R moest doen en zei hem dat R hier al was. Een bulderende lach kwam me tegemoet. Say no more.
De leuke dingen van een renovatie zeg maar, toch?
Hahahahaha Suus!! Leuk in huis daar!! Hopelijk zit alles tegen met de verbouwing en komen ze nog vaak langs
Ze zijn bijna klaar, ook fijn hoor.
De uitvoerder, ook prima vent, is van mijn leeftijd. Hij flirt ook zo her en der, ach prima, heel beschaafd flirten. Ik had hem aan de lijn gister over iets dat R moest doen en zei hem dat R hier al was. Een bulderende lach kwam me tegemoet. Say no more.
De leuke dingen van een renovatie zeg maar, toch?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 december 2015 om 17:21
dinsdag 15 december 2015 om 17:24
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 17:20:
How ging het gesprek Stone?Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.
How ging het gesprek Stone?Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.