Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 17:26
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 17:23:
[...]
Lijkt alsof er meer gepraat wordt..maar zal wel als normaal zijn. Voelde alsof het heel rap ging deze keer.Het valt nog mee, echt waar. In het verleden had je wel eens napraats, als je dan 's avonds ging slapen en de volgende ochtend het topic opende moest je 30 bladzijdes bijlezen.
[...]
Lijkt alsof er meer gepraat wordt..maar zal wel als normaal zijn. Voelde alsof het heel rap ging deze keer.Het valt nog mee, echt waar. In het verleden had je wel eens napraats, als je dan 's avonds ging slapen en de volgende ochtend het topic opende moest je 30 bladzijdes bijlezen.
dinsdag 15 december 2015 om 17:30
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:26:
[...]
Het valt nog mee, echt waar. In het verleden had je wel eens napraats, als je dan 's avonds ging slapen en de volgende ochtend het topic opende moest je 30 bladzijdes bijlezen.Pfff dat is wel veel werk..minder leuk ook, denk ik? Ik vind het normaal al welleens lastig om de draad te vinden hier.
[...]
Het valt nog mee, echt waar. In het verleden had je wel eens napraats, als je dan 's avonds ging slapen en de volgende ochtend het topic opende moest je 30 bladzijdes bijlezen.Pfff dat is wel veel werk..minder leuk ook, denk ik? Ik vind het normaal al welleens lastig om de draad te vinden hier.
dinsdag 15 december 2015 om 17:31
dinsdag 15 december 2015 om 17:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:24:
[...]
Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.Goed dat je je zorgen uitsprak dus. Je hebt waarschijnlijk veel Lg zien komen en gaan waardoor je deze zirgen had.
[...]
Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.Goed dat je je zorgen uitsprak dus. Je hebt waarschijnlijk veel Lg zien komen en gaan waardoor je deze zirgen had.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 december 2015 om 17:32
dinsdag 15 december 2015 om 17:33