Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 18:03:

En wat moet een kind met een wit overhemd? Je kijkt ernaar en het is vies.Hij is 12, geen 5. Hij heeft een kerstpak gekregen van zijn vader en daar moet dus een wit overhemd onder. Andere kleur is geen optie.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 18:04:

[...]

Geen feest, geen jurk. Ik kan nog maar nauwelijks lopen.

Zodra ik beter ben doen we een feest!Ik hoop dat jullie toch een hele leuke dag hebben!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 december 2015 @ 18:02:

[...]

http://www.vandaagbesteldmorgeninhuis.nl/kleding/O dank je! Ik ga even de winkels af.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 18:04:

[...]

Geen feest, geen jurk. Ik kan nog maar nauwelijks lopen.

Zodra ik beter ben doen we een feest!Maar met een zzp'er als man wel op huwelijkse voorwaarde neem ik aan?
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 18:04:

[...]

Maat 176 is geen peuter meer ofzo Geen idee toch
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 18:01:

[...]

Huh? Ik heb toch een wit overhemd? O.Tja, dat is een nare ervaring als je er als prebuber achterkomt dat je kleren niet meegroeien. Zo had ik een kind dat in groep zes beloofde dat hij een Pietenpak mee zou brengen voor het toneelstuk. Was zo'n desillusie dat zijn kleuterpakje niet meer paste.
*
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 17:57:

Ik heb een help.

Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176

Wie o wie heeft een idee?

Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).

Online gekeken bij wehkamp, c&a.

Tweedehandswinkel?

Zoon had dat ook nodig voor eindmusical. Blouse gekocht.. Damesmodel maar onder het jasje zag he niets daarvan
Je bent zelf een theepot
https://www.thesting.com/nl-nl/basic-ov ... wit-288814

Een S of XS herenoverhemd, zou dat gelijk staan aan 176 kindermaat?

Dan even bij The Sting kijken.

Voor 22:00 besteld op werkdagen, morgen in huis
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 18:05:

[...]

Hij is 12, geen 5. Hij heeft een kerstpak gekregen van zijn vader en daar moet dus een wit overhemd onder. Andere kleur is geen optie.Nou ik weet niet hoor, maar als ik vader was geweest had ik er dan ook maar een hemmetje bij gekocht.

[...]

Hij is 12, geen 5. Hij heeft een kerstpak gekregen van zijn vader en daar moet dus een wit overhemd onder. Andere kleur is geen optie.

Geen idee van maten. Had zijn pa ook geen nieuw overhemd erbij kunnen doen? Of was dat ook 'ik heb er toch een?'

Zeeman heeft ze ook niet zag ik
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Voor wit overhemd, naar de zeeman
quote:hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 18:07:

[...]

Geen idee van maten. Had zijn pa ook geen nieuw overhemd erbij kunnen doen? Of was dat ook 'ik heb er toch een?'

Zeeman heeft ze ook niet zag ikIk heb al een overhemd hoor".
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 18:06:

[...]

Tja, dat is een nare ervaring als je er als prebuber achterkomt dat je kleren niet meegroeien. Zo had ik een kind dat in groep zes beloofde dat hij een Pietenpak mee zou brengen voor het toneelstuk. Was zo'n desillusie dat zijn kleuterpakje niet meer paste.

[...]

Hij is 12, geen 5. Hij heeft een kerstpak gekregen van zijn vader en daar moet dus een wit overhemd onder. Andere kleur is geen optie.Zo aandoenlijk; een kleine, grote man met zo een pak
Primark in de buurt?
quote:Poltergeist2016 schreef op 15 december 2015 @ 18:06:

[...]

Maar met een zzp'er als man wel op huwelijkse voorwaarde neem ik aan?Nee, gemeenschap van goederen. Hij is al 17 jaar zzper
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 18:03:

[...]

Zou het? 176 is echt een rotmaat, hebben ze bijna nergens. En herenmaten te groot, blablaba.Dat is inderdaad zo raar, er is voor jongens dus een jaar waarbij je zo met oet zoeken voor kleren, herenmaten en kindermaten en daar tussen een heel groot zwart gat.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 17:41:

[...]

We gaan trouwen, volgende week maandag. Appartement is verkocht dus nu ook echt helemaal samenwonen. Geen ontsnapping meer mogelijk.Struik wat leuk!! Gefeliciteerd!!👰
Struik, gefeliciteerd!
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 18:09:

[...]

Nee, gemeenschap van goederen. Hij is al 17 jaar zzperIk wil niet de boel verpesten maar na 17 jaar kan het ook nog wel misgaan hoor. Dan ben je wel medeaansprakelijk.
I like being a mess. It's who I am.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 18:08:

[...]

Zo aandoenlijk; een kleine, grote man met zo een pak Het is van Opposuits, niet echt aandoenlijk
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 18:08:

Primark in de buurt?Nee, niet echt.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 18:09:

[...]

Nee, gemeenschap van goederen. Hij is al 17 jaar zzperIk zou zo zeggen, het is het bedrijf van je partner, daar wil je geen schulden van hebben. Je hebt de boekhouding ingezien?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 december 2015 @ 18:06:

https://www.thesting.com/nl-nl/basic-ov ... wit-288814

Een S of XS herenoverhemd, zou dat gelijk staan aan 176 kindermaat?[afbeelding]

Dan even bij The Sting kijken.

Voor 22:00 besteld op werkdagen, morgen in huisEigenlijk, vind ik die net wat te duur voor 2x dragen. Ik ben nu een onwijze kniepert zeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven