Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 16 december 2015 @ 02:35:

[...]

Nee hoor Kia, zoals je zelf al zegt ''Vat het maar neutraal op . Het kan stukken beter en stukken slechter, dus mij hoor je niet klagen." Ik heb altijd zoiets van tel je zegeningen. Plus dat als je bijv. in het bridge altijd 50% scoort, je altijd een winnaar bent.50%+ zou wel fijn zijn toch .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 02:39:

[...]

50%+ zou wel fijn zijn toch .Meer is altijd beter!
Het regende hier net en niet zo zachtjes ook. Niet verwacht. Maar goed, ik kijk ook nooit de weersverwachting, dus misschien was het wel voorspeld.
quote:MocyMoos schreef op 16 december 2015 @ 02:42:

Het regende hier net en niet zo zachtjes ook. Niet verwacht. Maar goed, ik kijk ook nooit de weersverwachting, dus misschien was het wel voorspeld.Geen idee of het voorspelt was. Hier is het gelukkig nog droog. Heb je gisteren de sterrenregen nog gezien? Die was mooi .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 02:29:

[...]

Vat het maar neutraal op . Het kan stukken beter en stukken slechter, dus mij hoor je niet klagen.

Jeetje meis, vervelend dat het je nu niet lukt. Wat gaat je helpen om het af te maken?Discipline. Die ben ik helaas al een hele tijd kwijt Maar het wordt nu wel heel erg, en er zit ook geen verbetering in. Ik zie er zo tegenop om aan het werk te gaan (met dit werk, niet dat ik lui ben), dat ik het dus maar blijf uitstellen. Werk hier nu een half jaar, twijfel of ik hier moet blijven werken, of dat ik het nog een tijd moet aankijken en er nog in moet komen. Niet dat ik mijn baan zomaar opzeg hoor, maar dat ik verder ga solliciteren vanuit deze baan.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 02:27:

Volgens anderen van jullie niet root genoeg.Hoe bedoel je volgens anderen van jullie niet rot genoeg? Zijn er mensen die willen dat het slecht met je gaat?
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 02:45:

[...]

Geen idee of het voorspelt was. Hier is het gelukkig nog droog. Heb je gisteren de sterrenregen nog gezien? Die was mooi .nee, wat jammer zeg! Heb er niets van mee gekregen helaas. (Vast gezegd bij het weerbericht...)
Net op buienradar gekeken, de bui zal over een kwartiertje wel bij mij zijn. Vind ik niet erg, dan ga ik naar bed en heb ik heerlijk achtergrondgeluid!

Hoe komt het dat jullie nog wakker zijn overigens?
Als je zo opziet en blijft opzien tegen het aankomende werkzaamheden is het misschien wel slim om rond te gaan kijken naar een andere baan. Vervelend voor je hoor!
quote:MocyMoos schreef op 16 december 2015 @ 02:47:

[...]

nee, wat jammer zeg! Heb er niets van mee gekregen helaas. (Vast gezegd bij het weerbericht...)Geen idee, iemand stuurde me een berichtje dat ik even naar buiten moest kijken .
Ik heb er ook niemand over gehoord.

Zanahoria, ik ben vaak tot laat wakker. Probeer in mijn ritme te blijven.
Ja vooral omdat ik in dit werk een slechte start heb gemaakt, en ze me zoveel ruimt en kansen hebben gegeven om die voor mezelf op te lossen. Het voelt alsof ik bij ze in het krijt sta, en als ik nu wat anders ga doen, dan ga ik me denk ik erg schuldig voelen. Maarja, ik twijfel nu al een tijd of ik hier ooit wel enigszins gelukkig ga worden... Vrijdag gelukkig weer eens naar de psych, ben benieuwd wat zij er over zegt haha!
quote:MocyMoos schreef op 16 december 2015 @ 02:52:

Ik heb er ook niemand over gehoord.

Zanahoria, ik ben vaak tot laat wakker. Probeer in mijn ritme te blijven.

Werk je regelmatig 's nachts, dat dit voor jou een ritme is? Lijkt me ook zwaar vervelend trouwens... loopt je dagritme altijd precies andersom dan die van de rest...!!

Kwam net dit tegen:

http://9gag.com/gag/apqdAbD?ref=fbp

Dat komt wel aardig overeen met hoe ik me voel. Ik fantaseerde toevallig net vandaag over aangereden worden en dan een paar dagen in het ziekenhuis liggen. Om daarna uiteraard wel op miraculeuze wijze geheel genezen te zijn ;)

Maarrrr, nog een paar dagen overleven en dan vakantie!
quote:Zanahoria schreef op 16 december 2015 @ 02:53:

Ja vooral omdat ik in dit werk een slechte start heb gemaakt, en ze me zoveel ruimt en kansen hebben gegeven om die voor mezelf op te lossen. Het voelt alsof ik bij ze in het krijt sta, en als ik nu wat anders ga doen, dan ga ik me denk ik erg schuldig voelen. Maarja, ik twijfel nu al een tijd of ik hier ooit wel enigszins gelukkig ga worden... Vrijdag gelukkig weer eens naar de psych, ben benieuwd wat zij er over zegt haha!Het gezegde is niet voor niets ''een goed begin is het halve werk''. Daar ging het al mis. Tel daarbij op je schuldgevoel (linksom of rechtsom). Communiceer er eerlijk over en kies voor iets anders. Wordt je veel gelukkiger van lijkt mij, van wat ik hier van je lees.
Worteltje, je wordt er niet gelukkig van als je je niet op je gemak voelt op je werk. En het is ook echt vervelend als je zoveel kansen hebt gehad en het niet lukt. Maar je moet ook aan jezelf denken, je baas heeft echt niets aan een ongelukkige jij! En jijzelf al helemaal niet . Je kunt natuurlijk ook met jezelf afspreken, ik kijk het nog x aantal maanden aan en als het dan nog zo gaat dan ga ik solliciteren. In deze tijd heb je echt niet zo snel een andere baan dus je kunt nu ook al een beetje uitkijken naar een andere baan. Ik hoop dat je de antwoorden die je zoekt gaat vinden.

Ik ben nog op omdat mijn lijf geen zin heeft om te gaan slapen. En ik doe er nu weinig tegen om dit te veranderen .
Ik ga zakken meisjes, trustuh voor zo.
Slaap wel Moos
quote:Zanahoria schreef op 16 december 2015 @ 02:46:

[...]

Hoe bedoel je volgens anderen van jullie niet rot genoeg? Zijn er mensen die willen dat het slecht met je gaat?Zelfs jouw vraag word genegeerd.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 03:00:

Worteltje, je wordt er niet gelukkig van als je je niet op je gemak voelt op je werk. En het is ook echt vervelend als je zoveel kansen hebt gehad en het niet lukt. Maar je moet ook aan jezelf denken, je baas heeft echt niets aan een ongelukkige jij! En jijzelf al helemaal niet . Je kunt natuurlijk ook met jezelf afspreken, ik kijk het nog x aantal maanden aan en als het dan nog zo gaat dan ga ik solliciteren. In deze tijd heb je echt niet zo snel een andere baan dus je kunt nu ook al een beetje uitkijken naar een andere baan. Ik hoop dat je de antwoorden die je zoekt gaat vinden.

Ik ben nog op omdat mijn lijf geen zin heeft om te gaan slapen. En ik doe er nu weinig tegen om dit te veranderen .

Ik zit in de luxepositie dat er met mijn opleiding toevallig veel werk te krijgen is. Maar dit is mijn eerste serieuze baan die aansluit bij mijn opleiding, en juist nu zit ik er aan te denken of ik hier wel mee door moet gaan. Maargoed, dat is stof of nog even over na te denken.

Welterusten Mocy!
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 03:08:

[...]

Zelfs jouw vraag word genegeerd.

Maar ik stelde de vraag toch aan jou?

Ik snap je niet
quote:Zanahoria schreef op 16 december 2015 @ 03:11:

[...]

Maar ik stelde de vraag toch aan jou?

Ik snap je niet

Ik voel me al weken rot.

De mensen hier vond ik geweldig. Wilde alles met hun delen.

En toen kwam het gezeik.

Weken later ben ik eenzaam en heeft die trut ( gad ja, ik zeg het) gewonnen.
Zana, had jij vroeger geen andere nick? Ik herken de afbeelding
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 03:21:

[...]

Ik voel me al weken rot.

De mensen hier vond ik geweldig. Wilde alles met hun delen.

En toen kwam het gezeik.

Weken later ben ik eenzaam en heeft die trut ( gad ja, ik zeg het) gewonnen.

Oooh, ik had geen idee. Heb een paar topics waar ik regelmatig langs komt, maar veel van dit soort narigheden krijg ik niet mee. Nu ben ik stiekem wel benieuwd wie de andere forumster dan is die heeft 'gewonnen'

Maar word je nu compleet genegeerd door veel forumsters dan? Nouja, ik ben me van geen kwaad bewust hoor, ik reageer op iedereen!
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 03:23:

Zana, had jij vroeger geen andere nick? Ik herken de afbeelding

Nee heb hiervoor wel een andere nick gehad, maar die had ook een andere afbeelding, heb nu alweer een aardige tijd deze!

edit: sinds 30 december 2014 om precies te zijn zie ik :P
Iemand had dezelfde afbeelding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven