Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 10:00
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:56:
[...]
Is zo, maar ik las ergens dat omgaan met tegenslag , genetisch bepaald is. Kun je blijkbaar niet leren dan?
Dat zou makkelijk zijn als het genetisch bepaald is, kan je jezelf lekker laten gaan want je kan er niets aan doen
Goedemorgen allemaal, wat een feest hier 's nachts zeg.
[...]
Is zo, maar ik las ergens dat omgaan met tegenslag , genetisch bepaald is. Kun je blijkbaar niet leren dan?
Dat zou makkelijk zijn als het genetisch bepaald is, kan je jezelf lekker laten gaan want je kan er niets aan doen
Goedemorgen allemaal, wat een feest hier 's nachts zeg.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 16 december 2015 om 10:05
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:56:
[...]
Is zo, maar ik las ergens dat omgaan met tegenslag , genetisch bepaald is. Kun je blijkbaar niet leren dan?Dat kun je alleen leren als je het echt zelf wilt, niet omdat het van iemand anders moet. Sommigen wentelen zich liever nog een keer in de slachtofferrol. Tot ze er achter komen dat dat ze ook niks brengt.
[...]
Is zo, maar ik las ergens dat omgaan met tegenslag , genetisch bepaald is. Kun je blijkbaar niet leren dan?Dat kun je alleen leren als je het echt zelf wilt, niet omdat het van iemand anders moet. Sommigen wentelen zich liever nog een keer in de slachtofferrol. Tot ze er achter komen dat dat ze ook niks brengt.
woensdag 16 december 2015 om 10:09
quote:fietsie schreef op 16 december 2015 @ 09:54:
[...]
Ik bedoelde het meer algemeen. Geldt gewoon voor iedereen, hoeveel issues je ook hebt, uitvaren tegen mensen die je nauwelijks kent en die jou dus ook niet kennen brengt je meestal niet veel meer dan nkg meer ellende. Beter houd je je in voorkomende gevallen aan de ongeschreven regels van normaal fatsoen.
Op het forum en in real life.Klopt. Helaas lukt dat niet iedereen.
[...]
Ik bedoelde het meer algemeen. Geldt gewoon voor iedereen, hoeveel issues je ook hebt, uitvaren tegen mensen die je nauwelijks kent en die jou dus ook niet kennen brengt je meestal niet veel meer dan nkg meer ellende. Beter houd je je in voorkomende gevallen aan de ongeschreven regels van normaal fatsoen.
Op het forum en in real life.Klopt. Helaas lukt dat niet iedereen.
woensdag 16 december 2015 om 10:10
quote:thee schreef op 16 december 2015 @ 02:13:
Pfff, nou nou.
Ben het trouwens eens met Jibba.
Door, vind het oprecht rot voor je dat er veel naars in je omgeving is maar dat is idd geen vrijbrief om steeds maar wild om je heen te slaan als je op het forum bent. Volgens mij gaat het al langer dan enkele weken niet zo lekker met je. Of forummen dan de juiste afleiding is?+10
Pfff, nou nou.
Ben het trouwens eens met Jibba.
Door, vind het oprecht rot voor je dat er veel naars in je omgeving is maar dat is idd geen vrijbrief om steeds maar wild om je heen te slaan als je op het forum bent. Volgens mij gaat het al langer dan enkele weken niet zo lekker met je. Of forummen dan de juiste afleiding is?+10
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 16 december 2015 om 10:12
quote:yette schreef op 16 december 2015 @ 10:09:
[...]
Klopt. Helaas lukt dat niet iedereen.En ook dat is nog niet zo erg, kan gebeuren. Als je dan later inziet dat je zelf over de schreef bent gegaan, kun je altijd nog excuses maken. Of je legt de schuld bij de ander, maar daar kan ik heel slecht tegen.
[...]
Klopt. Helaas lukt dat niet iedereen.En ook dat is nog niet zo erg, kan gebeuren. Als je dan later inziet dat je zelf over de schreef bent gegaan, kun je altijd nog excuses maken. Of je legt de schuld bij de ander, maar daar kan ik heel slecht tegen.