Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:24:

[...]

Ik heb noooit ruzie! Pas op he... Zodat je ze niet hoeft te lezuhhhhhhhh
quote:Corona67 schreef op 16 december 2015 @ 09:29:

[...]

Zodat je ze niet hoeft te lezuhhhhhhhhZoekie luzie?
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 09:26:

Waarom was Ttas er eigenlijk bij betrokken?Ik denk omdat ze haar slaappilletje niet had ingenomen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:30:

[...]

Zoekie luzie?Gaan we ruzie makuh hier? Cool!
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:29:

[...]

Waarom niet...(volgens mij is zij regelmatig de gemene deler in het verhaal) ik zie weinig positieve posts van haar. Jammer.Och ze doet haar best. Maar het leven is hard voor haar.
quote:Solomio schreef op 16 december 2015 @ 09:33:

[...]

Ik denk omdat ze haar slaappilletje niet had ingenomen.Als ze het wel neemt gaat ze ook niet slapen.
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:22:

[...]

Mijn zoontje van 4 zingt hem samen met zijn vader(tegen elkaar) dan is het wel errrug lief (maar verder is het bagger.)

Mijn zoontje en ik zingen 's ochtends op weg naar school: A - you're adorable, B - you're so beautiful ...etc. etc. om beurten een letter.

En dat dan dus vlak na de 'Waar zijn je sokken?! Oooh shit je hebt gym!!!' - stress.

Soms zijn we heul cute.
quote:Corona67 schreef op 16 december 2015 @ 09:33:

[...]

Gaan we ruzie makuh hier? Cool! ik moet nu alweer lachen, sorry!
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 09:34:

[...]

Och ze doet haar best. Maar het leven is hard voor haar.Voor veel mensen.
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 09:34:

[...]

Och ze doet haar best. Maar het leven is hard voor haar.Als dat zo is, is dat spijtig. Mijn leven heeft ook aardige dompers gekend. Pas geleden nog en toch laat ik anderen geen slachtoffer worden van mijn pijn.
GVD!

Ga ik de kippen eten geven, ga ik met mijn kruk in verse bolus van die poepfabriek staan GVD!
quote:yette schreef op 16 december 2015 @ 09:35:

[...]

Mijn zoontje en ik zingen 's ochtends op weg naar school: A - you're adorable, B - you're so beautiful ...etc. etc. om beurten een letter.

En dat dan dus vlak na de 'Waar zijn je sokken?! Oooh shit je hebt gym!!!' - stress.

Soms zijn we heul cute. zo leuk je "eigen" ritueeltjes.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 09:37:

[...]

Voor veel mensen.Dus? Of je om kan gaan met de stress in je leven, hangt niet alleen af van de hoeveelheid stress.
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 09:39:

GVD!

Ga ik de kippen eten geven, ga ik met mijn kruk in verse bolus van die poepfabriek staan GVD!

GVD!

Ga ik de kippen eten geven, ga ik met mijn kruk in verse bolus van die poepfabriek staan GVD!...sorry..
quote:yette schreef op 16 december 2015 @ 09:40:

[...]

Dus? Of je om kan gaan met de stress in je leven, hangt niet alleen af van de hoeveelheid stress.Geen dus. Ik zeg alleen dat het leven voor veel mensen hard is.

GVD!

Ga ik de kippen eten geven, ga ik met mijn kruk in verse bolus van die poepfabriek staan GVD!Wat een mazzel dat het je kruk was!
Ja dat klopt ook Moiren en Ana, maar soms vind ik het best zielig.

Ja mezelf vind ik nu ook zielig.

Ik zet hem gewoon in een chloor sopje.
quote:yette schreef op 16 december 2015 @ 09:40:

[...]

Dus? Of je om kan gaan met de stress in je leven, hangt niet alleen af van de hoeveelheid stress.Dat klopt, maar gelukkig kunnen de meesten nog wel het fatsoen opbrengen om dat niet op Jan en alleman af te reageren.
Ja ik was nog bijna onderuit gegaan
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 09:41:

[...]

Geen dus. Ik zeg alleen dat het leven voor veel mensen hard is.Sorry, dacht dat je bedoelde dat stress geen vrijbrief is om te mogen flippen omdat anderen met stress dat ook niet doen.
Ik mis het zielig-gen.
quote:yette schreef op 16 december 2015 @ 09:43:

[...]

Sorry, dacht dat je bedoelde dat stress geen vrijbrief is om te mogen flippen omdat anderen met stress dat ook niet doen.

O, dat vind ik ook.

Dot vind ik ook niet handig bezig.l
Het is ook zielig voor haarzelf. Dat vind ik ook hoor. Het alleen zo zonde om zo om je heen te slaan. Je maakt het gat waarin je zit alleen maar groter.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 december 2015 @ 08:41:

[...]

Mjah, ik vind het ook niet spectaculair.

En Claudia de Breij en wat daar mooi/leuk aan is heb ik nooit begrepen.

Een beetje leuk als radio presentator, niet als cabaretière en zeker niet als zangeres.

Dat nummer vind ik dan ook werkelijk verschrikkelijk.

Heb er nog nooit helemaal naar kunnen luisteren, ik zet het zo snel mogelijk af.Ohhhhh, wat heerlijk verfrissend om ook eens zo'n mening te lezen!! Ik vind het ook een stom nummer. Tekstueel rommelig en een rotstem.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven