Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 09:33
woensdag 16 december 2015 om 09:35
quote:ana_isabel schreef op 16 december 2015 @ 09:22:
[...]
Mijn zoontje van 4 zingt hem samen met zijn vader(tegen elkaar) dan is het wel errrug lief (maar verder is het bagger.)
Mijn zoontje en ik zingen 's ochtends op weg naar school: A - you're adorable, B - you're so beautiful ...etc. etc. om beurten een letter.
En dat dan dus vlak na de 'Waar zijn je sokken?! Oooh shit je hebt gym!!!' - stress.
Soms zijn we heul cute.
[...]
Mijn zoontje van 4 zingt hem samen met zijn vader(tegen elkaar) dan is het wel errrug lief (maar verder is het bagger.)
Mijn zoontje en ik zingen 's ochtends op weg naar school: A - you're adorable, B - you're so beautiful ...etc. etc. om beurten een letter.
En dat dan dus vlak na de 'Waar zijn je sokken?! Oooh shit je hebt gym!!!' - stress.
Soms zijn we heul cute.
woensdag 16 december 2015 om 09:39
woensdag 16 december 2015 om 09:39
quote:yette schreef op 16 december 2015 @ 09:35:
[...]
Soms zijn we heul cute. zo leuk je "eigen" ritueeltjes.
[...]
Soms zijn we heul cute. zo leuk je "eigen" ritueeltjes.
woensdag 16 december 2015 om 09:42
woensdag 16 december 2015 om 09:43
woensdag 16 december 2015 om 09:45
quote:Eleonora-1 schreef op 16 december 2015 @ 08:41:
[...]
Mjah, ik vind het ook niet spectaculair.
En Claudia de Breij en wat daar mooi/leuk aan is heb ik nooit begrepen.
Een beetje leuk als radio presentator, niet als cabaretière en zeker niet als zangeres.
Dat nummer vind ik dan ook werkelijk verschrikkelijk.
Heb er nog nooit helemaal naar kunnen luisteren, ik zet het zo snel mogelijk af.Ohhhhh, wat heerlijk verfrissend om ook eens zo'n mening te lezen!! Ik vind het ook een stom nummer. Tekstueel rommelig en een rotstem.
[...]
Mjah, ik vind het ook niet spectaculair.
En Claudia de Breij en wat daar mooi/leuk aan is heb ik nooit begrepen.
Een beetje leuk als radio presentator, niet als cabaretière en zeker niet als zangeres.
Dat nummer vind ik dan ook werkelijk verschrikkelijk.
Heb er nog nooit helemaal naar kunnen luisteren, ik zet het zo snel mogelijk af.Ohhhhh, wat heerlijk verfrissend om ook eens zo'n mening te lezen!! Ik vind het ook een stom nummer. Tekstueel rommelig en een rotstem.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-