Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 16 december 2015 om 10:15
Goedemorgen,
Ten eerste wat een kutopmerkingen over mij ze zal wel haar slaapillen niet ingenomen hebben. En ze kan niet met stress omgaan maar goed. Ik was diegene die rust in de tent bewaarde. Ik weet niet wat ik bij dorothy gedaan heb dit is de 2de keer dat ze mij uit het niets aanvalt prima ik heb het laten varen. Want zo ben ik als mensen psychisch moeielijk hebben ga je daar ook niet tegen aan te trappen.
Ten eerste wat een kutopmerkingen over mij ze zal wel haar slaapillen niet ingenomen hebben. En ze kan niet met stress omgaan maar goed. Ik was diegene die rust in de tent bewaarde. Ik weet niet wat ik bij dorothy gedaan heb dit is de 2de keer dat ze mij uit het niets aanvalt prima ik heb het laten varen. Want zo ben ik als mensen psychisch moeielijk hebben ga je daar ook niet tegen aan te trappen.
https://www.google.nl/url ... MwRH8lUHuJ0CGTbdV6z9vSHBg
Deze versie vind ik veel leuker dan het nummer van Claudia
Deze versie vind ik veel leuker dan het nummer van Claudia
woensdag 16 december 2015 om 10:18
quote:fietsie schreef op 16 december 2015 @ 10:12:
[...]
En ook dat is nog niet zo erg, kan gebeuren. Als je dan later inziet dat je zelf over de schreef bent gegaan, kun je altijd nog excuses maken. Of je legt de schuld bij de ander, maar daar kan ik heel slecht tegen.Dat snap ik ook nooit. Als je de oorzaak altijd buiten jezelf zoekt, zal er niks veranderen. Je kan dan gewoon wachten op de volgende escalatie.
[...]
En ook dat is nog niet zo erg, kan gebeuren. Als je dan later inziet dat je zelf over de schreef bent gegaan, kun je altijd nog excuses maken. Of je legt de schuld bij de ander, maar daar kan ik heel slecht tegen.Dat snap ik ook nooit. Als je de oorzaak altijd buiten jezelf zoekt, zal er niks veranderen. Je kan dan gewoon wachten op de volgende escalatie.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 10:15:
Goedemorgen,
Vind je dat een kutopmerking? Sorry dan, het was meer grappig bedoeld.
Ik heb niet teruggelezen, maar wel zo eventjes teruggekeken en zag jou rond 2 uur vannacht posten.
En nadat je gisteren of eergisteren ergens in de avond een beetje warrig postte vanwege je slaapmedicatie leek mij de conclusie nogal simpel: dat je gisteravond blijkbaar niet je slaapmedicatie had geslikt.
Als je dat al een kutopmerking vindt kun je mij beter onder de negeer zetten.
Goedemorgen,
Vind je dat een kutopmerking? Sorry dan, het was meer grappig bedoeld.
Ik heb niet teruggelezen, maar wel zo eventjes teruggekeken en zag jou rond 2 uur vannacht posten.
En nadat je gisteren of eergisteren ergens in de avond een beetje warrig postte vanwege je slaapmedicatie leek mij de conclusie nogal simpel: dat je gisteravond blijkbaar niet je slaapmedicatie had geslikt.
Als je dat al een kutopmerking vindt kun je mij beter onder de negeer zetten.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen,
Ten eerste wat een kutopmerkingen over mij ze zal wel haar slaapillen niet ingenomen hebben. En ze kan niet met stress omgaan maar goed. Ik was diegene die rust in de tent bewaarde. Ik weet niet wat ik bij dorothy gedaan heb dit is de 2de keer dat ze mij uit het niets aanvalt prima ik heb het laten varen. Want zo ben ik als mensen psychisch moeielijk hebben ga je daar ook niet tegen aan te trappen.Ook goedemorgen!
Goedemorgen,
Ten eerste wat een kutopmerkingen over mij ze zal wel haar slaapillen niet ingenomen hebben. En ze kan niet met stress omgaan maar goed. Ik was diegene die rust in de tent bewaarde. Ik weet niet wat ik bij dorothy gedaan heb dit is de 2de keer dat ze mij uit het niets aanvalt prima ik heb het laten varen. Want zo ben ik als mensen psychisch moeielijk hebben ga je daar ook niet tegen aan te trappen.Ook goedemorgen!
woensdag 16 december 2015 om 10:20
Goedemorgen,
Goedemorgen.
Wat is de ten tweede?
Goedemorgen,
Goedemorgen.
Wat is de ten tweede?
woensdag 16 december 2015 om 10:20
quote:Oudblond schreef op 16 december 2015 @ 09:54:
[...]
Dat was ik
Oh ja! Nou ik hoop dat je van tuin bonen en doperwtjes houd, want dat worden de eerste oogsten. En radijzen en spinazie en andijvie. Dat zijn de tweede oogsten.
Maar tis verder niks culinairs ofzo hoor
Ik vind mijn eigen groenten sowieso altijd lekker.
[...]
Dat was ik
Oh ja! Nou ik hoop dat je van tuin bonen en doperwtjes houd, want dat worden de eerste oogsten. En radijzen en spinazie en andijvie. Dat zijn de tweede oogsten.
Maar tis verder niks culinairs ofzo hoor
Ik vind mijn eigen groenten sowieso altijd lekker.
woensdag 16 december 2015 om 10:21
Goedemorgen,
Ten eerste wat een kutopmerkingen over mij ze zal wel haar slaapillen niet ingenomen hebben. En ze kan niet met stress omgaan maar goed. Ik was diegene die rust in de tent bewaarde. Ik weet niet wat ik bij dorothy gedaan heb dit is de 2de keer dat ze mij uit het niets aanvalt prima ik heb het laten varen. Want zo ben ik als mensen psychisch moeielijk hebben ga je daar ook niet tegen aan te trappen.Ja joh ga nog even opnieuw beginnen.
Goedemorgen,
Ten eerste wat een kutopmerkingen over mij ze zal wel haar slaapillen niet ingenomen hebben. En ze kan niet met stress omgaan maar goed. Ik was diegene die rust in de tent bewaarde. Ik weet niet wat ik bij dorothy gedaan heb dit is de 2de keer dat ze mij uit het niets aanvalt prima ik heb het laten varen. Want zo ben ik als mensen psychisch moeielijk hebben ga je daar ook niet tegen aan te trappen.Ja joh ga nog even opnieuw beginnen.
woensdag 16 december 2015 om 10:23
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 10:16:
Dat is zij van Mag ik dan bij jou
En dan ook nog eens Youp vervangen (beterschap voor hem)
Waar kan ik vinden dat zij Youp gaat vervangen?
Niet dat ik het echt wil weten, wat een waardeloze ruil is dat zeg.
Dat is zij van Mag ik dan bij jou
En dan ook nog eens Youp vervangen (beterschap voor hem)
Waar kan ik vinden dat zij Youp gaat vervangen?
Niet dat ik het echt wil weten, wat een waardeloze ruil is dat zeg.
woensdag 16 december 2015 om 10:28
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 10:27:
[...]
O zullen we die discussie weer eens doen? Heb ik wel zin an
Ja, leuk, die discussie is al best een poosje geleden.
Mss tijd dat Nous die toevoegt aan de agenda.
[...]
O zullen we die discussie weer eens doen? Heb ik wel zin an
Ja, leuk, die discussie is al best een poosje geleden.
Mss tijd dat Nous die toevoegt aan de agenda.