Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 08:40
quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 08:38:
[...]
Ik ben dol op Klaas und Kock. Daar haal ik altijd de heerlijkste zwiebelwurst.Die ken ik niet, zit denk ik niet in het gat waar ik ga winkelen. Het is echt een heel klein durp, maar wel met heeeeeel veeeeeeel Nederlanders, vanwege de huizenprijzen. En dus zit er een grote Aldi, een Pennymarkt, DM en nog zo wat zaken. Ook allemaal netjes bij elkaar aan de rand van het dorp. Verder is het niet veel.
[...]
Ik ben dol op Klaas und Kock. Daar haal ik altijd de heerlijkste zwiebelwurst.Die ken ik niet, zit denk ik niet in het gat waar ik ga winkelen. Het is echt een heel klein durp, maar wel met heeeeeel veeeeeeel Nederlanders, vanwege de huizenprijzen. En dus zit er een grote Aldi, een Pennymarkt, DM en nog zo wat zaken. Ook allemaal netjes bij elkaar aan de rand van het dorp. Verder is het niet veel.
vrijdag 18 december 2015 om 08:41
vrijdag 18 december 2015 om 08:42
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 december 2015 @ 08:40:
[...]
Die ken ik niet, zit denk ik niet in het gat waar ik ga winkelen. Het is echt een heel klein durp, maar wel met heeeeeel veeeeeeel Nederlanders, vanwege de huizenprijzen. En dus zit er een grote Aldi, een Pennymarkt, DM en nog zo wat zaken. Ook allemaal netjes bij elkaar aan de rand van het dorp. Verder is het niet veel.Ik kom altijd in Gronau. En als ik gek doe (40 minuutjes) naar Munster. Nu niet, want ivm kerstmarkten is het daar heel erg druk.
[...]
Die ken ik niet, zit denk ik niet in het gat waar ik ga winkelen. Het is echt een heel klein durp, maar wel met heeeeeel veeeeeeel Nederlanders, vanwege de huizenprijzen. En dus zit er een grote Aldi, een Pennymarkt, DM en nog zo wat zaken. Ook allemaal netjes bij elkaar aan de rand van het dorp. Verder is het niet veel.Ik kom altijd in Gronau. En als ik gek doe (40 minuutjes) naar Munster. Nu niet, want ivm kerstmarkten is het daar heel erg druk.
vrijdag 18 december 2015 om 08:44
quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 08:42:
[...]
Ik kom altijd in Gronau. En als ik gek doe (40 minuutjes) naar Munster. Nu niet, want ivm kerstmarkten is het daar heel erg druk.
Ik in Kranenburg, een stuk zuidelijker.
Goh, nu begin ik echt zin te krijgen om weer een keer "echt" naar Duitsland te gaan. Bijv. naar Hamburg, daar gingen we vroeger toen we in D. woonden wel eens heen, leuke stad.
[...]
Ik kom altijd in Gronau. En als ik gek doe (40 minuutjes) naar Munster. Nu niet, want ivm kerstmarkten is het daar heel erg druk.
Ik in Kranenburg, een stuk zuidelijker.
Goh, nu begin ik echt zin te krijgen om weer een keer "echt" naar Duitsland te gaan. Bijv. naar Hamburg, daar gingen we vroeger toen we in D. woonden wel eens heen, leuke stad.
vrijdag 18 december 2015 om 08:47
quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 08:42:
[...]
Vanuit jou anderhalf uur ofzo naar hier
Mss wel verstandig als ik dan niet hardlopend ga, maar een degelijk vervoermiddel met wielen en een motor neem.
Zo jammer dat ik vandaag al andere verplichtingen heb.
[...]
Vanuit jou anderhalf uur ofzo naar hier
Mss wel verstandig als ik dan niet hardlopend ga, maar een degelijk vervoermiddel met wielen en een motor neem.
Zo jammer dat ik vandaag al andere verplichtingen heb.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 18 december 2015 om 08:49