Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 08:13
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 08:03:
Mijn kind organiseert vandaag secret santa. Iemand nog ideeën voor bijgerechten voor het gourmetten? Of zal ik alleen vlees, sla en friet doen?Salades, komkommer, stokbrood, groente (paprika, ui, champignons, courgette etc.), ei en pannenkoekenmix. Sausjes en smeersels.
Mijn kind organiseert vandaag secret santa. Iemand nog ideeën voor bijgerechten voor het gourmetten? Of zal ik alleen vlees, sla en friet doen?Salades, komkommer, stokbrood, groente (paprika, ui, champignons, courgette etc.), ei en pannenkoekenmix. Sausjes en smeersels.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 18 december 2015 om 08:18
vrijdag 18 december 2015 om 08:20
vrijdag 18 december 2015 om 08:26
quote:Solomio schreef op 18 december 2015 @ 08:20:
Ana, gefeliciteerd.
Woll, inkopen doen in Duitsland, dat klinkt mij zó raar in de oren.
Maar ja, vanuit mijn perspectief is het ook een beetje raar.
Dat is hier ook heel normaal. Het kost mij 10 mins en dan zit ik 'over de paal' zoals wij dat hier noemen.
Of: In de Pruus.
Ana, gefeliciteerd.
Maar ja, vanuit mijn perspectief is het ook een beetje raar.
Dat is hier ook heel normaal. Het kost mij 10 mins en dan zit ik 'over de paal' zoals wij dat hier noemen.
Of: In de Pruus.
vrijdag 18 december 2015 om 08:34
vrijdag 18 december 2015 om 08:35
quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 08:26:
[...]
Of: In de Pruus.Ja, I know. Daarom schreef ik ook: vanuit mijn perspectief.
[...]
Of: In de Pruus.Ja, I know. Daarom schreef ik ook: vanuit mijn perspectief.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 18 december 2015 om 08:36
quote:Solomio schreef op 18 december 2015 @ 08:20:
Ana, gefeliciteerd.
Maar ja, vanuit mijn perspectief is het ook een beetje raar. We zitten hier echt heel dichtbij de grens. En net over de grens zitten een paar fijne winkels. Sommige dingen zijn daar echt goedkoper, bijv. drogisterij artikelen. Omdat ik lang in Duitsland heb gewoond vind ik het ook gewoon leuk om er af en toe nog even te komen.
Ana, gefeliciteerd.
Maar ja, vanuit mijn perspectief is het ook een beetje raar. We zitten hier echt heel dichtbij de grens. En net over de grens zitten een paar fijne winkels. Sommige dingen zijn daar echt goedkoper, bijv. drogisterij artikelen. Omdat ik lang in Duitsland heb gewoond vind ik het ook gewoon leuk om er af en toe nog even te komen.
vrijdag 18 december 2015 om 08:38
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 december 2015 @ 08:36:
[...]
We zitten hier echt heel dichtbij de grens. En net over de grens zitten een paar fijne winkels. Sommige dingen zijn daar echt goedkoper, bijv. drogisterij artikelen. Omdat ik lang in Duitsland heb gewoond vind ik het ook gewoon leuk om er af en toe nog even te komen.Ik ben dol op Klaas und Kock. Daar haal ik altijd de heerlijkste zwiebelwurst.
[...]
We zitten hier echt heel dichtbij de grens. En net over de grens zitten een paar fijne winkels. Sommige dingen zijn daar echt goedkoper, bijv. drogisterij artikelen. Omdat ik lang in Duitsland heb gewoond vind ik het ook gewoon leuk om er af en toe nog even te komen.Ik ben dol op Klaas und Kock. Daar haal ik altijd de heerlijkste zwiebelwurst.