Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dat is mooi kut BvD

Jij eet toch paleo? Of haal ik je nu door elkaar met een ander?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 18 december 2015 @ 21:49:

@Feow: ik las je in het vluchtelingentopic. Woehoe! voor jou.

Ik hou van Feow, maar dat weet ze al.

Van jou hou ik ook, en dat wist je nog niet.

Dus bij deze.

quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 21:47:

[...]

t wisselt steeds bij mij, dan weer klein en dan weer normaal, raar...Moiren had de tijdelijke oplossing voor me, maar het ligt denk ik toch aan het forum: als je zelf gepost hebt staat plots alles in dat priegelige lettertype. Als je een nieuwe pagina aanklikt is het plots weer het gewone lettertype- en grootte. Dus of niet meer posten of steeds een nieuwe pagina aanklikken zou het een modactie zijn om ons van topic naar topic te loodsen? conspierencie ofsooowwww
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bel, knuffel schat.

quote:Eleonora-1 schreef op 18 december 2015 @ 22:08:

[...]

Dus bij deze.

En wie houdt er nou niet van jou!

Zo lief jij altijd.
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 22:09:

[...]

Zo lief jij altijd.+++++ = waarwaaar++++
quote:Eleonora-1 schreef op 18 december 2015 @ 22:08:

[...]

Dus bij deze.

ik weet niet zo goed wat ik daar van zeggen moet, maar ik vind het erg leuk.

Om het feest compleet te maken: je zei ware dingen in dat borstvoedingstopic. Ik ben wel nog steeds teleurgesteld dat mijn voorstel voor cola en vitamine d niet meer animo oplevert, maar eens mens kan niet alles hebben.
Goede post idd Feow. De dorpsvivagek doet ook precies wat je zou verwachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind je ook een leuke forummer Barbara, lees je graag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 december 2015 @ 22:13:

Ik vind je ook een leuke forummer Barbara, lees je graag.Ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:barbaracartland schreef op 18 december 2015 @ 22:12:

[...]

Om het feest compleet te maken: je zei ware dingen in dat borstvoedingstopic. Ik ben wel nog steeds teleurgesteld dat mijn voorstel voor cola en vitamine d niet meer animo oplevert, maar eens mens kan niet alles hebben. cola moet!
Eleonora: ik ook van jouhouou!

Oudblond: dat letterverkleinding heeft het forum al langer. Volgens mij willekeurig en met wisselende slachtoffers. Ik lees er wel vaker iets over en soms overkomt het mij ook.

Wat ik ook weer steeds vaker heb ( is ook een poosje weggeweest) is dat een topic laadt tot het eerste reclameblok. En niet verder. Niet. Ook niet als je heel lang wacht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

Om het feest compleet te maken: je zei ware dingen in dat borstvoedingstopic. Ik ben wel nog steeds teleurgesteld dat mijn voorstel voor cola en vitamine d niet meer animo oplevert, maar eens mens kan niet alles hebben.Gewoon lekker aannemen het compliment!
quote:Nouschi schreef op 18 december 2015 @ 22:12:

Goede post idd Feow. De dorpsvivagek doet ook precies wat je zou verwachten.+1
Nou ja.. dat dus..
Jongens toch. Nou zijn de verwachtingen zo hoog dat ik niet meer durf te posten... Ik ben wel een heel merkwaardig persoon irl, overigens.

Ik ben erg blij met dit forum en de deelnemers. Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:barbaracartland schreef op 18 december 2015 @ 22:16:

Jongens toch. Nou zijn de verwachtingen zo hoog dat ik niet meer durf te posten... Ik ben wel een heel merkwaardig persoon irl, overigens.

Ik ben erg blij met dit forum en de deelnemers. Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden.Je ava is ook zo schattig..lief oud dametje..

Ik ben erg blij met dit forum en de deelnemers. Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Ik ben wel een heel merkwaardig persoon irl, overigens.

Oh vast!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Joehoe! Na kerstontbijt met de leerlingen, kerstlunch met de collega's en een kerstwhiskeyproeftoestand met de schoonfamilie mag ik dan eindelijk niksen. Zó lekker.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 22:09:

[...]

Zo lief jij altijd.Aawww...

[...]

Om het feest compleet te maken: je zei ware dingen in dat borstvoedingstopic. Ik ben wel nog steeds teleurgesteld dat mijn voorstel voor cola en vitamine d niet meer animo oplevert, maar eens mens kan niet alles hebben.Briljante suggestie vind ik het!
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 22:15:

Eleonora: ik ook van jouhouou!

Oudblond: dat letterverkleinding heeft het forum al langer. Volgens mij willekeurig en met wisselende slachtoffers. Ik lees er wel vaker iets over en soms overkomt het mij ook.

Wat ik ook weer steeds vaker heb ( is ook een poosje weggeweest) is dat een topic laadt tot het eerste reclameblok. En niet verder. Niet. Ook niet als je heel lang wacht.Ah duidelijk dus toch samenzwering van de mods: als iemand te invloedrijk wordt op een topic, dan krijg je rare niet leesbare letters. Ook weer opgelost. Maar mods ik ben sinds kort multifocaal, dus bril afzetten helpt hoor. lekker puh.
quote:Grzeczny schreef op 18 december 2015 @ 22:19:

Joehoe! Na kerstontbijt met de leerlingen, kerstlunch met de collega's en een kerstwhiskeyproeftoestand met de schoonfamilie mag ik dan eindelijk niksen. Zó lekker.Zie je nog scherp?
quote:Grzeczny schreef op 18 december 2015 @ 22:19:

Joehoe! Na kerstontbijt met de leerlingen, kerstlunch met de collega's en een kerstwhiskeyproeftoestand met de schoonfamilie mag ik dan eindelijk niksen. Zó lekker.Je bedoelt je roes uitslapen?
quote:hatsetats schreef op 18 december 2015 @ 22:07:

Dat is mooi kut BvD

Jij eet toch paleo? Of haal ik je nu door elkaar met een ander?

Nee joh.

Ik leef al 43 jaar op suiker en koolhydraten

En vet. Dat ook nog.

En dat gooi ik nu om.

Tot nu toe heb ik al best veel geschrapt en vervangen.

En dat lijkt goed te gaan.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven