Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 21:02
Ik heb nog niet bijgelezen, maar plots zijn alle posts in een kriegelig klein lettertype?? Dat kunnen mijn oude ogen niet aan. Wie weet waar ik dat aan kan passen? Bij mijn instellingen zie ik geen optie om lettertype- of grootte aan te passen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 december 2015 om 21:12
quote:Oudblond schreef op 18 december 2015 @ 21:02:
Ik heb nog niet bijgelezen, maar plots zijn alle posts in een kriegelig klein lettertype?? Dat kunnen mijn oude ogen niet aan. Wie weet waar ik dat aan kan passen? Bij mijn instellingen zie ik geen optie om lettertype- of grootte aan te passen?ctrl + al geprobeerd?
Ik heb nog niet bijgelezen, maar plots zijn alle posts in een kriegelig klein lettertype?? Dat kunnen mijn oude ogen niet aan. Wie weet waar ik dat aan kan passen? Bij mijn instellingen zie ik geen optie om lettertype- of grootte aan te passen?ctrl + al geprobeerd?
vrijdag 18 december 2015 om 21:17
vrijdag 18 december 2015 om 21:17
vrijdag 18 december 2015 om 21:27
quote:Amaqanda schreef op 18 december 2015 @ 21:26:
Joehoe
Lekker moi, vakantie! Ik had 10 dagen vrij, maar voor ik het wist heb ik weer toegezegd om een dienst te draaien tussendoor. Echt, ik heb een probleem denk ik.
Ik vind niemand op het forum eng trouwens en postgedrag ook niet echt.Je hebt wel een probleem ja
Joehoe
Lekker moi, vakantie! Ik had 10 dagen vrij, maar voor ik het wist heb ik weer toegezegd om een dienst te draaien tussendoor. Echt, ik heb een probleem denk ik.
Ik vind niemand op het forum eng trouwens en postgedrag ook niet echt.Je hebt wel een probleem ja
vrijdag 18 december 2015 om 21:38
quote:Moiren_ schreef op 18 december 2015 @ 21:25:
[...]
Dus je kan man zeggen dat hij overbodig is
Daar wacht ik nog een weekendje mee. Hij had al een weekendje vrij geregeld voor mij/ons, maar nu blijkt dat de schat kaartjes geregeld heeft voor een tententoonstelling waar ik heeel graag heen wil en meteen een hotel, lunch, diner en shoptijd (en budget) in die stad georganiseerd heeft. Dus eh... ik wacht nog even met de overbodig-boodschap
Fijn voor je Moiren dat je even adem kunt halen! Dat gevoel van 'kunnen janken van vermoeidheid' ken ik momenteel ook veel te goed. Alleen willen die tranen nooit komen.
[...]
Dus je kan man zeggen dat hij overbodig is
Daar wacht ik nog een weekendje mee. Hij had al een weekendje vrij geregeld voor mij/ons, maar nu blijkt dat de schat kaartjes geregeld heeft voor een tententoonstelling waar ik heeel graag heen wil en meteen een hotel, lunch, diner en shoptijd (en budget) in die stad georganiseerd heeft. Dus eh... ik wacht nog even met de overbodig-boodschap
Fijn voor je Moiren dat je even adem kunt halen! Dat gevoel van 'kunnen janken van vermoeidheid' ken ik momenteel ook veel te goed. Alleen willen die tranen nooit komen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras