Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 21:45
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 21:42:
[...]
effe weghalen....
Enn, was dat een echt iemand, geen trol? Van dat slaan en die dominee?
Nou ik was toen een meelezer en ik dacht toen echt dat het waar was.
Maar ik lees nu al een paar keer dat het een trol was dus het kan maar zo dat mijn betrokkenheid (2010 hè?) wat te groot was!
[...]
effe weghalen....
Nou ik was toen een meelezer en ik dacht toen echt dat het waar was.
Maar ik lees nu al een paar keer dat het een trol was dus het kan maar zo dat mijn betrokkenheid (2010 hè?) wat te groot was!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 18 december 2015 om 21:45
vrijdag 18 december 2015 om 21:47
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 21:42:
[...]
Ben erg nieuwsgierig nu of dit op mij was of op iemand anders, helaas, gegumd
Ik weet het ook niet.. ik heb niet gestaft. Missie had een onderzoek naar mij ingesteld met een fijne ondertoon, maar dat is niet weggehaald.. dus ik weet het niet..
Edit: Betreft wél een posting aan en over mij.. ik heb dat gequote en die quote is nog te lezen...
Mis ik de blauwe lettertjes? Ehhhhhh.. nee, dat dan weer niet.. enne Simbalabimbo, ze komt over 48 uur weer terug dus dan kan ze m'n post lezen en erop reageren.. oké?
[...]
Ben erg nieuwsgierig nu of dit op mij was of op iemand anders, helaas, gegumd
Ik weet het ook niet.. ik heb niet gestaft. Missie had een onderzoek naar mij ingesteld met een fijne ondertoon, maar dat is niet weggehaald.. dus ik weet het niet..
Edit: Betreft wél een posting aan en over mij.. ik heb dat gequote en die quote is nog te lezen...
Mis ik de blauwe lettertjes? Ehhhhhh.. nee, dat dan weer niet.. enne Simbalabimbo, ze komt over 48 uur weer terug dus dan kan ze m'n post lezen en erop reageren.. oké?
Nou ja.. dat dus..
vrijdag 18 december 2015 om 21:47
quote:Oudblond schreef op 18 december 2015 @ 21:02:
Ik heb nog niet bijgelezen, maar plots zijn alle posts in een kriegelig klein lettertype?? Dat kunnen mijn oude ogen niet aan. Wie weet waar ik dat aan kan passen? Bij mijn instellingen zie ik geen optie om lettertype- of grootte aan te passen?t wisselt steeds bij mij, dan weer klein en dan weer normaal, raar...
Ik heb nog niet bijgelezen, maar plots zijn alle posts in een kriegelig klein lettertype?? Dat kunnen mijn oude ogen niet aan. Wie weet waar ik dat aan kan passen? Bij mijn instellingen zie ik geen optie om lettertype- of grootte aan te passen?t wisselt steeds bij mij, dan weer klein en dan weer normaal, raar...
vrijdag 18 december 2015 om 21:48
quote:Oudblond schreef op 18 december 2015 @ 21:45:
Bella ik lees je nog maar weinig, klopt dat of mis ik je posts gewoon?
Nee dat klopt wel.
De laatste weken mijn project afgerond en dat was heel erg hectisch. Maar goed gegaan.
Plus even de knop omzetten qua eetpatroon ivm beginnende diabetes.
Nu heb ik verplicht vakantie dus je geraakt me nog wel beu!
Nee hoor.
Lief van je.
Bella ik lees je nog maar weinig, klopt dat of mis ik je posts gewoon?
Nee dat klopt wel.
De laatste weken mijn project afgerond en dat was heel erg hectisch. Maar goed gegaan.
Nee hoor.
Lief van je.
Huts!
vrijdag 18 december 2015 om 21:53
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 21:50:
[...]
Bella, hoe ga je? Ik zie je zo weinig...
Ehhhhh, ik vraag niet naar je sexleven hoor!!! Algemeen.. Algemeen..
Aww wat lief!
OudBlond vroeg het ook al. Antwoord staat een paar posts hierboven
Gaat prima hoor.
Behalve die verplichte vakantie dan.
[...]
Bella, hoe ga je? Ik zie je zo weinig...
Ehhhhh, ik vraag niet naar je sexleven hoor!!! Algemeen.. Algemeen..
Aww wat lief!
OudBlond vroeg het ook al. Antwoord staat een paar posts hierboven
Gaat prima hoor.
Behalve die verplichte vakantie dan.
Huts!
vrijdag 18 december 2015 om 21:53
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 december 2015 @ 21:48:
[...]
Nee dat klopt wel.
Nee hoor.
Lief van je.Rot maar gelukkig ' beginnend'. En jij bent een stoere madam die dat varkentje wel even wast. Project goed afgerond altijd fijn, en vakantie zeker ook niet verkeerd! Alhoewel ' verplicht' niet heel leuk klinkt.
[...]
Nee dat klopt wel.
Nee hoor.
Lief van je.Rot maar gelukkig ' beginnend'. En jij bent een stoere madam die dat varkentje wel even wast. Project goed afgerond altijd fijn, en vakantie zeker ook niet verkeerd! Alhoewel ' verplicht' niet heel leuk klinkt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 december 2015 om 21:56
vrijdag 18 december 2015 om 21:58
vrijdag 18 december 2015 om 22:04
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 december 2015 @ 21:56:
Verplicht omdat mijn contract niet wordt verlengd OudBlond..Dat is inderdaad niet leuk. De politici hebben de mond dan wel vol over ' stijgende economie' maar in veel sectoren is de 'werkmens' toch echt nog de pineut. Ik zit midden in het bedrijfsleven (ook bestuurlijk) Pb me maar als je dat wil. Misschien dat mijn netwerk wat voor je kan betekenen.
Verplicht omdat mijn contract niet wordt verlengd OudBlond..Dat is inderdaad niet leuk. De politici hebben de mond dan wel vol over ' stijgende economie' maar in veel sectoren is de 'werkmens' toch echt nog de pineut. Ik zit midden in het bedrijfsleven (ook bestuurlijk) Pb me maar als je dat wil. Misschien dat mijn netwerk wat voor je kan betekenen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras