Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Sta te wachten bij de bioscoop. De kinders zijn naar Star Wars geweest.
quote:Solomio schreef op 19 december 2015 @ 18:07:

[...]

Ik ga er nooit meer heen!
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 18:09:

[...]

Ik ga er nooit meer heen!
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 19 december 2015 @ 18:10:

[...]

Dat meent ze vast niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 19 december 2015 @ 18:05:

[...]

Ik ben er, maar moet allejezus veel bijlezen, dus even geduld nog.

Die van Ei kan wel wat verlenging gebruiken trouwens. Doen ze niet aan op school van zoon
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 17:50:

[...]

De keren dat ik daar las lees ik steeds dat het kind dit had moeten doen en dat had moeten doen. Zo flauw, dat zeg je toch ook niet tegen je eigen dochter?

Het is gewoon knoppen indrukken, zodat ze los gaat. Helemaal prima, aar deze keer gaat het wel ten koste vaneen kind.Hoezo dat laatste? Ygg en Ygg alleen is degene die besluit om elke keer weer terug te komen en daar ook nog bij te vertellen dat ze al honderd nicks achter de rug heeft en niks te leren van voorgaande debacles en haar dochter gezellig mee te laten lezen. Dus als haar dochter hier al de dupe is is ze dat wat mij betreft van Ygg, niet van die gemene forummers. En van die nare rijschoolhouder natuurlijk, maar daar heeft Ygg zelf intussen ook al niet zo veel aandacht meer voor.
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2015 @ 18:13:

[...]

Doen ze niet aan op school van zoon Van school veranderen natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2015 @ 18:13:

[...]

Doen ze niet aan op school van zoon Ik bedoelde het meer letterlijk, omdat het zo'n lekker klein opdondertje is. Hoewel ik eerlijk gezegd geen idee heb of hij kleiner is dan gemiddeld hoor. Hij is kleiner dan de mijne, dus hij moet verlengd worden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Oo wat zit ik op mijn handen
quote:Solomio schreef op 19 december 2015 @ 18:05:

[...]

Ik ben er, maar moet allejezus veel bijlezen, dus even geduld nog.

Nee hoor Solo, je kunt gewoon inhaken

( of meehaken met mij, nieuwe hobby)
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 19 december 2015 @ 18:18:

[...]

Ik bedoelde het meer letterlijk, omdat het zo'n lekker klein opdondertje is. Hoewel ik eerlijk gezegd geen idee heb of hij kleiner is dan gemiddeld hoor. Hij is kleiner dan de mijne, dus hij moet verlengd worden. Hij is qua lengte zo gemiddeld als maar kan
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 18:30:

Oo wat zit ik op mijn handen Hou op man. Ik blijf er verder maar weg, anders ga ik nog dingen zeggen die niet door de beugel kunnen.
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2015 @ 18:34:

[...]

Hij is qua lengte zo gemiddeld als maar kan Dat is ook een prestatie hoor. Mijn kinderen hebben het nooit voor mekaar gekregen ergens gemiddeld in te zijn
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 18:30:

Oo wat zit ik op mijn handen

Zo nutteloos. Ga gewoon met vier pennen babysokjes breien. Met de hoeveelheid kleinkinderen die jij de laatste tijd in je schoot geworpen krijgt lijkt me dat nuttiger.

(En ik heb nu al medelijden met de TO die komt klagen dat de toekomstige oma van haar kind denkt dat ze de koningin is, hoe leg je zo'n meisje als die jubelende felicitatiereacties uit?!?)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 18:14:

[...]

Hoezo dat laatste? Ygg en Ygg alleen is degene die besluit om elke keer weer terug te komen en daar ook nog bij te vertellen dat ze al honderd nicks achter de rug heeft en niks te leren van voorgaande debacles en haar dochter gezellig mee te laten lezen. Dus als haar dochter hier al de dupe is is ze dat wat mij betreft van Ygg, niet van die gemene forummers. En van die nare rijschoolhouder natuurlijk, maar daar heeft Ygg zelf intussen ook al niet zo veel aandacht meer voor.Dat kind leest mee, haar moeder kan haar niet beschermen. Maar waarom dingen als "ze had moeten slaan, enz enz?". Dat stukje, dat begrijp ik niet.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 18:38:

[...]

Dat is ook een prestatie hoor. Mijn kinderen hebben het nooit voor mekaar gekregen ergens gemiddeld in te zijn Ik vond het ook al knap. Hij zat echt precies in het midden van de marge die ze aanhouden als gemiddeld.
Ik ga The Lion King kijken
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 18:40:

[...]

Dat kind leest mee, haar moeder kan haar niet beschermen. Maar waarom dingen als "ze had moeten slaan, enz enz?". Dat stukje, dat begrijp ik niet.Dat kind had natuurlijk nooit meegelezen als haar moeder haar er niet even fijntjes op gewezen had dat er een topic over haar liep. En dat is de eerste keer niet. En van dat slaan, dat zou mijn dochter ook geroepen hebben. En zo roept iedereen weer wat anders. Het zou Y. sieren als ze daar eens mee aan de slag ging met haar dochter, in plaats van voor de dertigste keer dezelfde ruzie uit te vechten op dat kutforum.
quote:feow schreef op 19 december 2015 @ 18:39:

[...]

Zo nutteloos. Ga gewoon met vier pennen babysokjes breien. Met de hoeveelheid kleinkinderen die jij de laatste tijd in je schoot geworpen krijgt lijkt me dat nuttiger.

(En ik heb nu al medelijden met de TO die komt klagen dat de toekomstige oma van haar kind denkt dat ze de koningin is, hoe leg je zo'n meisje als die jubelende felicitatiereacties uit?!?)
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 18:40:

[...]

Dat kind leest mee, haar moeder kan haar niet beschermen. Maar waarom dingen als "ze had moeten slaan, enz enz?". Dat stukje, dat begrijp ik niet.Los van de TO is dat best een lastig iets, ik heb er best over nagedacht en vind er van alles van. De TO en haar reacties en een aantal andere posts heeft me weerhouden te reageren in dat topic.
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 18:48:

Ik ga The Lion King kijken Wij Hatchi.
Wij gaan uit eten met de kinderen. Doei.
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 19 december 2015 @ 19:01:

Wij gaan uit eten met de kinderen. Doei.Veel plezier!
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 18:50:

[...]

Wij Hatchi.Dat is zo'n mooie film, met een nog mooiere man.
quote:fietsie schreef op 19 december 2015 @ 19:07:

[...]

Dat is zo'n mooie film, met een nog mooiere man. Ik weet het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven