Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 december 2015 om 19:26
zaterdag 19 december 2015 om 20:07
zaterdag 19 december 2015 om 20:08
quote:Kia-Ora schreef op 19 december 2015 @ 19:26:
De Mod heeft ook een berichtje in het rij-instructeur topic geplaatst. Dat is de tweede keer al meen ik. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst gebeurt is.Dat was gisteren het eerste berichtje van de mods.. Toen begon het schelden en tieren al van Y
De Mod heeft ook een berichtje in het rij-instructeur topic geplaatst. Dat is de tweede keer al meen ik. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst gebeurt is.Dat was gisteren het eerste berichtje van de mods.. Toen begon het schelden en tieren al van Y
zaterdag 19 december 2015 om 20:14
Nou, ygg heeft even fijn allemaal beschuldigingen kunnen uiten en niemand kon er wat op zeggen zonder een ban op te lopen.
Kijk, je bent een enorme psycho als je haar baas, school van haar kindern etc. op gaat bellen. Buiten kijf. Maar er viel ook een heleboel te ageren tegen haar post en die kans heeft niemand - daar in ieder geval - gekregen. Niet fair.
Kijk, je bent een enorme psycho als je haar baas, school van haar kindern etc. op gaat bellen. Buiten kijf. Maar er viel ook een heleboel te ageren tegen haar post en die kans heeft niemand - daar in ieder geval - gekregen. Niet fair.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 19 december 2015 om 20:16
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:14:
Mjah, ik ben bang dat ik juist olie op het vuur heb gegooid met mijn goedbedoelde tippen.
Daar baal ik wel van.Maak je niet druk joh. Je had natuurlijk groot gelijk, maar ze doet er toch niks mee. En dat is nu juist het probleem, niet jouw goed bedoelde tippen.
Mjah, ik ben bang dat ik juist olie op het vuur heb gegooid met mijn goedbedoelde tippen.
Daar baal ik wel van.Maak je niet druk joh. Je had natuurlijk groot gelijk, maar ze doet er toch niks mee. En dat is nu juist het probleem, niet jouw goed bedoelde tippen.
zaterdag 19 december 2015 om 20:17
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:14:
Daar baal ik wel van.
Het was nog geen eens een druppel op een gloeiende plaat, meid. Ik vond jouw posting eerder de kou uit de lucht halend dan aanwakkerend, hoor.
Bovendien,.....als het allemaal zo zou zijn als Y schetste, hoe dom ben je dan om keer op keer op dit vol psychopaten volgezogen forum je hele hebben en houwen keer op keer te posten? Dan kijk je toch wel lekker uit?
Daar baal ik wel van.
Het was nog geen eens een druppel op een gloeiende plaat, meid. Ik vond jouw posting eerder de kou uit de lucht halend dan aanwakkerend, hoor.
Bovendien,.....als het allemaal zo zou zijn als Y schetste, hoe dom ben je dan om keer op keer op dit vol psychopaten volgezogen forum je hele hebben en houwen keer op keer te posten? Dan kijk je toch wel lekker uit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 19 december 2015 om 20:17