Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:AllyMcBeal schreef op 19 december 2015 @ 19:01:

Wij gaan uit eten met de kinderen. Doei.Veel plezier en eet smakelijk.
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 19:08:

[...]

Ik weet het Kan hij echt zelf zo goed piano spelen? Heel vaak in films speelt hij piano, iets vaker dan toevallig zeg maar.
Ik hou het niet droog bij hatchi.
De Mod heeft ook een berichtje in het rij-instructeur topic geplaatst. Dat is de tweede keer al meen ik. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst gebeurt is.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Mufasa is dood en ik

Voor de tigste keer.
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 19:31:

Mufasa is dood en ik

Voor de tigste keer.Ik begin d'r niet eens aan. Ik huil al tranen met tuiten als Aldy en Vagebond samen spaghetti eten
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 19:36:

[...]

Ik begin d'r niet eens aan. Ik huil al tranen met tuiten als Aldy en Vagebond samen spaghetti eten Ja
quote:yasmijn schreef op 19 december 2015 @ 19:38:

[...]

Ja Bambi kan ik ook niet kijken, vreselijk. Maar Nightmare on Elmstreet, geen centje pijn hoor, Hoe meer bloed hoe meer vreugd.
Aldy
quote:SaveTheDay schreef op 19 december 2015 @ 19:43:

Aldy Sorry, was een typefoutje in alle emoties en zo. Maar inderdaad wel een beetje grappig ja
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 19:45:

[...]

Sorry, was een typefoutje in alle emoties en zo. Maar inderdaad wel een beetje grappig ja Aldy, de trashy bijvrouw van Vagebond.
Ik zat eerst te mopperen op de Nederlandse versies van Walt Disney op sbs6, ik kwam er op tijd achter dat sbs9 de Engelse uitvoering doen
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2015 @ 18:34:

[...]

Hij is qua lengte zo gemiddeld als maar kan Tijd voor een beetje verlenging dus.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Kia-Ora schreef op 19 december 2015 @ 19:26:

De Mod heeft ook een berichtje in het rij-instructeur topic geplaatst. Dat is de tweede keer al meen ik. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst gebeurt is.Dat was gisteren het eerste berichtje van de mods.. Toen begon het schelden en tieren al van Y
quote:Poltergeist2016 schreef op 19 december 2015 @ 20:08:

[...]

Dat was gisteren het eerste berichtje van de mods.. Toen begon het schelden en tieren al van YNou ja hoe het is is het, maar die sauna heeft haar bitter weinig rust gebracht.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 20:10:

[...]

Nou ja hoe het is is het, maar die sauna heeft haar bitter weinig rust gebracht.Het is topic is weg nu, wilde net bijlezen.
In verband met privacy MHUAHAHAHAHAHAHAHA.
Mjah, ik ben bang dat ik juist olie op het vuur heb gegooid met mijn goedbedoelde tippen.

Daar baal ik wel van.
Nou, ygg heeft even fijn allemaal beschuldigingen kunnen uiten en niemand kon er wat op zeggen zonder een ban op te lopen.

Kijk, je bent een enorme psycho als je haar baas, school van haar kindern etc. op gaat bellen. Buiten kijf. Maar er viel ook een heleboel te ageren tegen haar post en die kans heeft niemand - daar in ieder geval - gekregen. Niet fair.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 19 december 2015 @ 20:12:

In verband met privacy MHUAHAHAHAHAHAHAHA.Ja mooi he. Als de mensen zelf niet al te expliciet worden zal ze zelf wel even fijn duidelijk maken wie ze ook weer was.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 20:14:

Mjah, ik ben bang dat ik juist olie op het vuur heb gegooid met mijn goedbedoelde tippen.

Daar baal ik wel van.Maak je niet druk joh. Je had natuurlijk groot gelijk, maar ze doet er toch niks mee. En dat is nu juist het probleem, niet jouw goed bedoelde tippen.

Daar baal ik wel van.

Het was nog geen eens een druppel op een gloeiende plaat, meid. Ik vond jouw posting eerder de kou uit de lucht halend dan aanwakkerend, hoor.

Bovendien,.....als het allemaal zo zou zijn als Y schetste, hoe dom ben je dan om keer op keer op dit vol psychopaten volgezogen forum je hele hebben en houwen keer op keer te posten? Dan kijk je toch wel lekker uit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Daar baal ik wel van.Waarom? Eens zal er toch wellicht iets blijven hangen? En als iemand redelijk is dan ben jij het wel.
Denk je even snel boodschappen te kunnen doen bij Jumbo,sta je je boodschappen op de band te gooien wordt het kassameisje overvallen door een junk..
Het is nu de tweede keer dat ik lees dat mensen het amk hebben ingeschakeld voor een forummer.

Dat vind ik wel heftig zeg.

Geen idee waarom, met welke reden bedoel ik maar die mag dan wel verdomde goed zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven