Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:24:

[...]

Nee, ik heb iets gepost in een borstvoedingstopic. Scheelt niet veel.Gewaagd
Walt Disney was een sadist.
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 21:27:

[...]

Hij komt zo op tv.

Ik heb nog nooit echt wat van Hans Teeuwen gekeken, dus geen idee wat ik kan verwachten wat humor betreft. Mijn zoon houdt vooral van zwarte, harde humor.Dan kan het. Neem maar van mij aan.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:20:

Ik ben hysterisch en wanhopig. Dat jullie het maar even weten.

En het is waar want je kreeg het te horen van een van de evenwichtigste en genuanceerde forummers ooit.

Ik vind het zo naar voor je. Want hier moet je echt iets mee.

Nu kan mijn man niet kiezen, Hans Teeuwen of darten
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:24:

[...]

Nee, ik heb iets gepost in een borstvoedingstopic. Scheelt niet veel.Held!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:Poltergeist2016 schreef op 19 december 2015 @ 21:30:

Nu kan mijn man niet kiezen, Hans Teeuwen of dartenIk ben bang dat als Chez Nous (leuk filmpje) is afgelopen, dat het hier ook darten wordt
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:20:

Ik ben hysterisch en wanhopig. Dat jullie het maar even weten.In het handige babytips-topic ging ze ook al zo los. Eerst zelf de idiootste beweringen posten, en als iemand daar dan een opmerking over heeft, diegene wegzetten als hysterisch en belachelijk. Je bent dus in goed gezelschap.
Ik ben bang dat ik het laatste rondje met de hond doe vanavond
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 21:29:

[...]

En het is waar want je kreeg het te horen van een van de evenwichtigste en genuanceerde forummers ooit.

Ik vind het zo naar voor je. Want hier moet je echt iets mee.

Gelukkig is het topic verdwenen, zodat deze smet me niet voor eeuwig zal achtervolgen.
quote:hebjehaarookweer schreef op 19 december 2015 @ 21:33:

[...]

In het handige babytips-topic ging ze ook al zo los. Eerst zelf de idiootste beweringen posten, en als iemand daar dan een opmerking over heeft, diegene wegzetten als hysterisch en belachelijk. Je bent dus in goed gezelschap.Het was inderdaad nogal extreem. En dan uit 5 zinnen halen dat ik hysterisch ben, terwijl ik alleen iets anders vind, vind ik nogal, tsja, hysterisch.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:35:

[...]

Gelukkig is het topic verdwenen, zodat deze smet me niet voor eeuwig zal achtervolgen.

Verdwenen?

Ik had net nog gepost. En zo erg was het nou ook weer niet vind ik.

Eerder een beetje melig aan het worden dan iets anders.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:37:

[...]

Het was inderdaad nogal extreem. En dan uit 5 zinnen halen dat ik hysterisch ben, terwijl ik alleen iets anders vind, vind ik nogal, tsja, hysterisch.

Pure onmachtigheid.

Niks persoonlijks.
Dat weet ik wel. Maar ik vind het wel interessant: waarom wordt iemand zo boos?
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:37:

[...]

Het was inderdaad nogal extreem. En dan uit 5 zinnen halen dat ik hysterisch ben, terwijl ik alleen iets anders vind, vind ik nogal, tsja, hysterisch.

Wow een beetje glashard lopen liegen hier. Ik heb helemaal nergens gezegd dat je hysterisch bent. En dat dan ook nog een paar keer herhalen. Teleurstellend zeg. Bovendien had je je ook verder kunnen lezen want dan had je gezien dat die post eigenljk voor Fientje bedoeld was.

Vond Hans Teeuwen heel erg goed tot Dat dan weer wel en Spiksplinter is echt zo niet grappig, eigenlijk gewoon vreselijk dom. Vind ik.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2015 @ 21:41:

Dat weet ik wel. Maar ik vind het wel interessant: waarom wordt iemand zo boos?Boos? Wie loopt er hier nu van alles ik te vullen? Ik heb alleen maar een paar linkjes geplakt omdat iemand beweert dan kunstvoeding, moedermelk bijna evenaart. Waarop ik zeg dat dergelijke onderzoeken gefinancieerd worden door kunstvoeding fabrikanten. Thats all. Dan ben je echt wanhopig en naïef als je dat gelooft.
Hallo lieve mensen!

Ik heb niet veel gemist vandaag toch?

Laatste cadeautjes gehaald vanmiddag en leuk met Pa geschaatst op de markt in Eindhoven. Was erg leuk daar.

En een verboden hazelnoot latte met slagroom samen met Pa en zus.

Buitensporig van genoten.

Lekker puh.
Huts!
hoi dadelduifje. Ik lieg niet, je citeerde toch echt mijn post en ging daaronder tekeer. Dan is het toch niet zo merkwaardig dat ik denk dat je het tegen mij hebt?

Ik was het topic kwijt, maar het is er nog. Ik ga daar wel even lezen wat ik allemaal verkeerd begrijp
quote:BellatrixVanDetta schreef op 19 december 2015 @ 21:46:

Hallo lieve mensen!

Ik heb niet veel gemist vandaag toch?

Laatste cadeautjes gehaald vanmiddag en leuk met Pa geschaatst op de markt in Eindhoven. Was erg leuk daar.

En een verboden hazelnoot latte met slagroom samen met Pa.

Buitensporig van genoten.

Lekker puh.Jij en je Pa, gouden koppel. Leuk hoe je over hem schrijft.
Precies, lekker puh, Bella!

Nee joh, niets gemist. Same old, same old, blijkbaar.
Life is short. Eat dessert first.
quote:dadelduifje schreef op 19 december 2015 @ 21:44:

[...]

Dan ben je echt wanhopig en naïef als je dat gelooft.En hop, daar ga je weer. De dwangmatige neiging om iedereen die het niet of slechts gedeeltelijk met je eens is, te diskwalificeren. Hou daar eens mee op, dat maakt de discussie al een stuk volwassener.

[...]

Boos? Wie loopt er hier nu van alles ik te vullen? Ik heb alleen maar een paar linkjes geplakt omdat iemand beweert dan kunstvoeding, moedermelk bijna evenaart. Waarop ik zeg dat dergelijke onderzoeken gefinancieerd worden door kunstvoeding fabrikanten. Thats all. Dan ben je echt wanhopig en naïef als je dat gelooft.

[...]

Boos? Wie loopt er hier nu van alles ik te vullen? Ik heb alleen maar een paar linkjes geplakt omdat iemand beweert dan kunstvoeding, moedermelk bijna evenaart. Waarop ik zeg dat dergelijke onderzoeken gefinancieerd worden door kunstvoeding fabrikanten. Thats all. Dan ben je echt wanhopig en naïef als je dat gelooft.Ksssstttt...... Geen borstvoedingsgedoe hier!
quote:Star schreef op 19 december 2015 @ 21:47:

[...]

Jij en je Pa, gouden koppel. Leuk hoe je over hem schrijft.

Mijn Pa is mijn alles. Met z'n ondeugende kop ook al is ie al 75.

Ik heb superouders.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven