Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 december 2015 om 20:35
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2015 @ 20:29:
[...]
Misschien ligt het eraan wie, nadat de boel allang gesust is, ergens op terug komt?
Waarom zou er alleen binnen een bepaald tijdsbestek gereageerd mogen worden?Het gaat ook niet om de tijd an sich, wel om de context.
[...]
Misschien ligt het eraan wie, nadat de boel allang gesust is, ergens op terug komt?
Waarom zou er alleen binnen een bepaald tijdsbestek gereageerd mogen worden?Het gaat ook niet om de tijd an sich, wel om de context.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 20 december 2015 om 20:37
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 20:35:
[...]
Ik zie er het nut niet van in, reageren op een discussie van een dag geleden, maar ik stoor me er ook niet aan als anderen het wel doen.Bericht van @honeymoonkwiz vandaag (elders}
Ze zei iets in de trant van :leven en laten leven en wat minder oordelen. Doe wat je goeddunkt zonder die behoefte om jezelf boven anderfen te plaatsen die, waarom dan ook, andere keuzes maken.
[...]
Ik zie er het nut niet van in, reageren op een discussie van een dag geleden, maar ik stoor me er ook niet aan als anderen het wel doen.Bericht van @honeymoonkwiz vandaag (elders}
Ze zei iets in de trant van :leven en laten leven en wat minder oordelen. Doe wat je goeddunkt zonder die behoefte om jezelf boven anderfen te plaatsen die, waarom dan ook, andere keuzes maken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 20 december 2015 om 20:42
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2015 @ 20:37:
[...]
Bericht van @honeymoonkwiz vandaag (op een ander topic):
Leven en laten leven en wat minder oordelen. Doe wat jou goeddunkt zonder die eeuwige behoefte om jezelf boven een ander te plaatsen die, om wat voor reden dan ook, andere keuzes maakt.
Dat vind ik nu niet echt van toepassing op napraat. Veel te diep voor de oppervlakkigheid hier
Maar, wel eens in de zin van dat als een ander de behoefte heeft om een dag later nog ergens een plasje overheen te doen, dat gewoon moet kunnen.
[...]
Bericht van @honeymoonkwiz vandaag (op een ander topic):
Leven en laten leven en wat minder oordelen. Doe wat jou goeddunkt zonder die eeuwige behoefte om jezelf boven een ander te plaatsen die, om wat voor reden dan ook, andere keuzes maakt.
Dat vind ik nu niet echt van toepassing op napraat. Veel te diep voor de oppervlakkigheid hier
Maar, wel eens in de zin van dat als een ander de behoefte heeft om een dag later nog ergens een plasje overheen te doen, dat gewoon moet kunnen.
zondag 20 december 2015 om 21:18
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:35:
[...]
Welnee, als hier iemand godverdomme tikt en er wordt gevraagd of men rekening wil houden met geloof dan betekent er maar 1 ding: jachtseizoen geopend. Zo waar. Dat bepaal ik godverdomme zelf wel, wordt het dan.
[...]
Welnee, als hier iemand godverdomme tikt en er wordt gevraagd of men rekening wil houden met geloof dan betekent er maar 1 ding: jachtseizoen geopend. Zo waar. Dat bepaal ik godverdomme zelf wel, wordt het dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 20 december 2015 om 21:32
zondag 20 december 2015 om 21:34
quote:Nouschi schreef op 20 december 2015 @ 21:32:
[...]
Napraatknuffelaar? Willen jullie mij waarschuwen als ik daar trekjes van ga vertonen?
Echt niet!
Dat zou dan veel te grappig zijn.
[...]
Napraatknuffelaar? Willen jullie mij waarschuwen als ik daar trekjes van ga vertonen?
Echt niet!
Dat zou dan veel te grappig zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 december 2015 om 21:36
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2015 @ 20:37:
[...]
Bericht van @honeymoonkwiz vandaag (elders}
Fijn dat mijn wijze woorden ook hier van nut zijn
[...]
Bericht van @honeymoonkwiz vandaag (elders}
Fijn dat mijn wijze woorden ook hier van nut zijn
zondag 20 december 2015 om 21:37
Ik moest 12 pagina's door ploeteren man wat kletsen jullie veel.
Ja hats jij verdient een medaille, en niet zo zeer dat ik denk dat je het voor mij opneemt zo zie ik het niet echt ik zie het meer als je legt de feiten op tafel. Als ik iets verkeerds hier zeg dan krijg ik ook een tik van jou op mijn vingers (virtueel) dan he. En ik kan het van jou hebben feedback kan ik van jou hebben als jij mij aanspreekt kan ik het van jou hebben omdat je de beste bedoelingen hebt zo lees ik het. Je loopt niet mee en je vormt je eigen mening ik denk ook dat mensen daarom respect voor jou hebben in iedergeval ik zeker!! Ik vind jou ook een prettige forumster met eigen mening en die daar niet van wijkt en gewoon eerlijk is. en niet eerlijk op een denigrerende toon.
Volwassenheid
Ja hats jij verdient een medaille, en niet zo zeer dat ik denk dat je het voor mij opneemt zo zie ik het niet echt ik zie het meer als je legt de feiten op tafel. Als ik iets verkeerds hier zeg dan krijg ik ook een tik van jou op mijn vingers (virtueel) dan he. En ik kan het van jou hebben feedback kan ik van jou hebben als jij mij aanspreekt kan ik het van jou hebben omdat je de beste bedoelingen hebt zo lees ik het. Je loopt niet mee en je vormt je eigen mening ik denk ook dat mensen daarom respect voor jou hebben in iedergeval ik zeker!! Ik vind jou ook een prettige forumster met eigen mening en die daar niet van wijkt en gewoon eerlijk is. en niet eerlijk op een denigrerende toon.
Volwassenheid
zondag 20 december 2015 om 21:40