Cheers!
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:18
lekkere wijven! een betere thuiskomst van het werk kan ik niet wensen!!!
Het was zalig, godelijk en retefijn dit weekend....ik weet gewoon niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen. Ik mis jullie ècht. Wat is dit toch bijzonder, zoveel met elkaar delen. Ik hou van jullie.
Oja, goed plaatje mims
Het was zalig, godelijk en retefijn dit weekend....ik weet gewoon niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen. Ik mis jullie ècht. Wat is dit toch bijzonder, zoveel met elkaar delen. Ik hou van jullie.
Oja, goed plaatje mims
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:24
~bevestigd het feit dat ze stiekem een kerel is door na haar orgasme gelijk te willen slapen...~
Trusten, lekkerste wijven van het land! Ik vind jullie allemaal fantastisch, uniek, bijzonder en o zo mooi! Love you to pieces!
~Oké, Mims is toch een vrouw, ze wordt emoosjioneel van seks~
Trusten, lekkerste wijven van het land! Ik vind jullie allemaal fantastisch, uniek, bijzonder en o zo mooi! Love you to pieces!
~Oké, Mims is toch een vrouw, ze wordt emoosjioneel van seks~
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:24
Ja Kjong, graag notulen!
Ik hou ook van jullie!
Het is zo bijzonder dit!! Zo gaaf en fijn en mooi en leuk.
Ik zou zo graag een mooi verslag willen tikken, maar dat kan ik echt niet. Kan niet in woorden uitdrukken hoe dit weekend was en hoe het allemaal voelt.
Heftig & intens.
Goed eten, fijn veel drank, mooie wijven, spierpijn van het lachen, tranen van het lachen én het huilen, lieve wijven, toffe wijven.... en nog veel veel veel meer.
Kjong doet u het maar: die notulen uitwerken.
Psych, ik heb je nog wel even nodig denk ik.
Ik hou ook van jullie!
Het is zo bijzonder dit!! Zo gaaf en fijn en mooi en leuk.
Ik zou zo graag een mooi verslag willen tikken, maar dat kan ik echt niet. Kan niet in woorden uitdrukken hoe dit weekend was en hoe het allemaal voelt.
Heftig & intens.
Goed eten, fijn veel drank, mooie wijven, spierpijn van het lachen, tranen van het lachen én het huilen, lieve wijven, toffe wijven.... en nog veel veel veel meer.
Kjong doet u het maar: die notulen uitwerken.
Psych, ik heb je nog wel even nodig denk ik.
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:27
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:57