Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 22 december 2015 @ 15:51:

[...]

Dan ben ik zeker van de partij.

Na het mierzoete Australische avontuur wel weer zin in roddel, achterklap, ruzies en gedoe.Haha ja he, dat heb ik ook. Ik vind de Nieuw-Zeelandse en Canadese versies een mooie middenweg. Bij MCA weet ik soms niet eens voor/tegen wie ik moet zijn want ze zijn allemaal zo aaaardig. Gelukkig is was er dit keer Georgia, die het aardig zijn tot zo'n kunst had verheven dat ik met een gerust hart () een hekel aan haar kon hebben.
Tjezus, wat vals
Helemaal mee eens.

Heb er nu al zin in.
Oh leuk, beetje meer trashen wordt het dan dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat vind ik dat jochie Andrews vervelend, hoop dat hij eruit vliegt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 december 2015 @ 19:01:

Wat vind ik dat jochie Andrews vervelend, hoop dat hij eruit vliegt.Dat vond ik al na 5 minuten aflevering 1... Niet meer gekeken, nu er langs gezapt en hij zit er helaas nog in.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk niet naar deze serie maar Google leert me dat dat de juiste beslissing is.
Gatverdamme, hij zit in de finale.

Hij doet ook zo overdreven. Dramatisch.
Ik hoop dat Nathan wint. Wel apart dat zijn ouders het goedkeuren dat hij nu geld spaart voor hun omdat ze het niet rijk hebben. Zielig voor hem.

Gloeiende gloeiende. Die kleine dikke zit er ook in
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh ik vond juist die Jimmy enigszins irritant
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 december 2015 @ 19:25:

Ik hoop dat Nathan wint. Wel apart dat zijn ouders het goedkeuren dat hij nu geld spaart voor hun omdat ze het niet rijk hebben. Zielig voor hem.

Gloeiende gloeiende. Die kleine dikke zit er ook in +1 Ik vind hem irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 december 2015 @ 19:25:

Volgens mij wist niemand tot aan gisteren dat hij het geld aan zijn ouders wilde geven? Dus misschien wisten zijn ouders ook niet dat hij dit zou zeggen of wilde? Of heb jij het idee dat hij dit moet van zijn ouders?
ik hoop dat Nathan wint, niet omdat hij het geld voor zijn ouders wil winnen, maar gewoon omdat hij niet zo'n onwijs betwetertje is, maar gewoon een leuk joch. Van mij had Jenna ook in de finale mogen staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:himalaya schreef op 23 december 2015 @ 14:43:

[...]

Volgens mij wist niemand tot aan gisteren dat hij het geld aan zijn ouders wilde geven? Dus misschien wisten zijn ouders ook niet dat hij dit zou zeggen of wilde? Of heb jij het idee dat hij dit moet van zijn ouders?Nee hoor, ik heb ook geen idee maar was geraakt dat hij op zijn leeftijd 200 dollar heeft gespaard voor zijn ouders. Super lief dat hij het doet hoor maar ik hoop echt dat hij als hij wint wel ook zijn eigen droom kan laten uitkomen, die droom heb ik nog gemist wat die is.
Gloeiende gloeiende. Die kleine dikke zit er ook in ;-][/quote]

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Mijn vriend ligt steeds in een deuk om mijn gemopper op Andrew, ik mag hem vanaf het begin al niet
Yes ik wist al wie gewonnen had als Andrew had gewonnen had ik niet gekeken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
YES!!

Die arrogante drabber heeft verloren. En hij staat er ook heel stom te staan. Lekker puh.
quote:himalaya schreef op 23 december 2015 @ 19:27:

YES!!

Die arrogante drabber heeft verloren. En hij staat er ook heel stom te staan. Lekker puh.
Volgende week Masterchef Usa. Wie opent een nieuw topic?
quote:himalaya schreef op 23 december 2015 @ 19:29:

Volgende week Masterchef Usa. Wie opent een nieuw topic?Ik was zo brutaal.
himalaya schreef op 23 december 2015 @ 19:27:[/b]

YES!!

Die arrogante drabber heeft verloren. En hij staat er ook heel stom te staan. Lekker puh.[/quote]

quote:charlottew88 schreef op 23 december 2015 @ 19:26:

Yes ik wist al wie gewonnen had als Andrew had gewonnen had ik niet gekeken.Ja ik had ook even snel hier gekeken wie de winnaar was want ik had ook niet gekeken als die drabber (copyright Him ) had gewonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven