Thee en taart
donderdag 9 oktober 2008 om 18:43
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 12 oktober 2008 om 20:51
Och lieve Elmer... Waar komt dit nu zo vandaan? Ik had het idee dat je relatie lange tijd een stabiele factor in je turbulente leven was. Of was het eerder dat je er door alle turbulentie niet aan toekwam naar dat onderdeel van je leven te kijken?
Je klinkt niet zo positief over je man op dit moment, ik krijg het gevoel dat hij je manipuleert. Heb jij dat gevoel ook bij hem?
Ik weet ook niet hoe je stopt met de kar trekken. Misschien moet je daar erg pragmatisch in zijn. Je voor nu op jezelf richten en op jouw behoeften. Als jij iets van hem wilt of nodig hebt, dan geef je dat aan. Krijg je het niet, dan ga je daar geen gesprek over aan, maar zorg je ervoor dat je het op een andere manier krijgt. Van jezelf of iemand anders. Is dat een mogelijkheid.
Doe mij ook maar een stuk cheesecake met een grote mok thee.
Je klinkt niet zo positief over je man op dit moment, ik krijg het gevoel dat hij je manipuleert. Heb jij dat gevoel ook bij hem?
Ik weet ook niet hoe je stopt met de kar trekken. Misschien moet je daar erg pragmatisch in zijn. Je voor nu op jezelf richten en op jouw behoeften. Als jij iets van hem wilt of nodig hebt, dan geef je dat aan. Krijg je het niet, dan ga je daar geen gesprek over aan, maar zorg je ervoor dat je het op een andere manier krijgt. Van jezelf of iemand anders. Is dat een mogelijkheid.
Doe mij ook maar een stuk cheesecake met een grote mok thee.
Ga in therapie!
zondag 12 oktober 2008 om 21:10
quote:Elmervrouw schreef op 12 oktober 2008 @ 20:38:
Ha, fijn dat te horen, Poez. Kun je die 'extern ego' (wat of wie het ook mag zijn) even langsturen? Voor iedereen is dat weer iemand anders, lieve Elmer. Ik vond haar hier op het forum en voor mij werkt ze heeeeel helend en relativerend. Maar kan me voorstellen dat ze die magie niet voor iedereen heeft....
Ha, fijn dat te horen, Poez. Kun je die 'extern ego' (wat of wie het ook mag zijn) even langsturen? Voor iedereen is dat weer iemand anders, lieve Elmer. Ik vond haar hier op het forum en voor mij werkt ze heeeeel helend en relativerend. Maar kan me voorstellen dat ze die magie niet voor iedereen heeft....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 13 oktober 2008 om 13:40

maandag 13 oktober 2008 om 14:30
Volgende maand gaan we taart en thee (koffie mag ook) doen met wat forummers van eert uw vader en moeder. Mijn gedachte is, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Volgens mij heeft er niemand bezwaar tegen als we nog wat mensen uitnodigen, toch?
Lijkt me een leuke club, en aangezien iedereen hier van taart houdt...behalve ik, maar ik pas me makkelijk aan
Poes, kogel door de kerk? Wie weet hoe de dingen nog kunnen gaan lopen, ik zie dat er iig nog contact plaats gaat vinden?
Volgens mij heeft er niemand bezwaar tegen als we nog wat mensen uitnodigen, toch?
Lijkt me een leuke club, en aangezien iedereen hier van taart houdt...behalve ik, maar ik pas me makkelijk aan
Poes, kogel door de kerk? Wie weet hoe de dingen nog kunnen gaan lopen, ik zie dat er iig nog contact plaats gaat vinden?
maandag 13 oktober 2008 om 14:50

maandag 13 oktober 2008 om 14:52
Uh...ik heb maar even het voortouw genomen, maar lijkt me stug dat de anderen dat niet goed zouden vinden.
Kom anders even een kijkje nemen, dan zie je wie daar allemaal zitten. Oa Feliciaatje, hanke, dubiootje. Vooralsnog hebben we midden november gepland, ergens midden in het land volgens mij. Zodat het voor iedereen te bereizen is.
Ik ga eerst maar even je andere topic lezen, voordat ik weer iets stoms zeg.
Kom anders even een kijkje nemen, dan zie je wie daar allemaal zitten. Oa Feliciaatje, hanke, dubiootje. Vooralsnog hebben we midden november gepland, ergens midden in het land volgens mij. Zodat het voor iedereen te bereizen is.
Ik ga eerst maar even je andere topic lezen, voordat ik weer iets stoms zeg.
dinsdag 14 oktober 2008 om 11:29
dinsdag 14 oktober 2008 om 11:46
't is ook nog zo vers Poez. Het ene moment reageer je automatisch op hem met lekkere positieve gevoelens en het andere moment blijkt hij een slappeling te zijn. Die gevoelens en gedachten moeten nu eerst met elkaar in evenwicht zien te komen.
Ik zit nu in zo'n fase van 'wil hem wel zien' maar 'wil hem niet toevallig tegenkomen'. Vind het een irritante eikel omdat hij niks laat horen, maar hoop toch dat het goed komt.
Begrijp op dit moment niet zo goed waar het nutteloos verliefd worden goed voor is
Doe nog maar een lekker stukje taart!
Ik zit nu in zo'n fase van 'wil hem wel zien' maar 'wil hem niet toevallig tegenkomen'. Vind het een irritante eikel omdat hij niks laat horen, maar hoop toch dat het goed komt.
Begrijp op dit moment niet zo goed waar het nutteloos verliefd worden goed voor is
Doe nog maar een lekker stukje taart!
dinsdag 14 oktober 2008 om 12:01