Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:RozaRomee71 schreef op 17 december 2015 @ 05:04:

Hey leuk topic,

Wij hebben sinds kort ook Netflix en ik keek nooit series omdat ik niet altijd tijd had om te kijken, nu kan ik het achter elkaar kijken en vind het geweldig.

We hebben American horrorstory gekeken, erg leuk!

1 aflevering van oranje is the new black maar man vond er niks aan dus kijken niet samen verder.

En nu the returned, geweldig!

Ik kreeg de tip dexter? Ik hou wel van seriemoordenaar films en dat schijnt te zijn.Als je daar van houdt, is Dexter een aanrader!
quote:Noah_ schreef op 16 december 2015 @ 21:01:

Ik ben vanavond begonnen met het kijken van Sherlock.

Irritante vent, lelijke man om naar te kijken, maar het kon me wel gelijk boeien. In tegenstelling tot Suits, Rita, How I Met Your Mother en Jessica Jones.

Ja, daar vond ik ook niet zo veel aan. Sherlock is wel heel leuk, maar met name de eerste twee seizoenen. De derde is volgens mij door de Cumberbitches van Tumblr geschreven.

@goedefee en gemini2011: deel twee van het nieuwe 'seizoen' van Luther wordt dinsdag pas op de BBC uitgezonden, dus die zal er nog niet op staan. Seizoen drie wel.

Persoonlijk ben ik nog steeds boos om...Nou ja, zonder te veel willen spoileren, hoe aflevering drie van seizoen drie afliep. Grrrr. En in het nieuwe seizoen: balen dat Ruth Wilson geen tijd meer had! Luther is zo veel leuker met Alice erbij...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:viva-amber schreef op 17 december 2015 @ 05:45:

Ik heb net serie 1 gezien van American Horror story. Ik vond de combi van spanning en humor leuk. Ik kijk nu serie 2, 1 deel gezien. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.seizoen 1 vond ik niks maar coven, assylum, freak show en hotel vind ik dood eng.
Homeland seizoen 4 is 4 januari op Netflix
quote:Lovely1987 schreef op 20 december 2015 @ 14:49:

[...]

seizoen 1 vond ik niks maar coven, assylum, freak show en hotel vind ik dood eng.Ik vind ze allemaal leuk, lekker camp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zit nu Hannibal te kijken. Ik kan niet kijken zonder afleiding (zo ziek). spannend!
quote:vruchtgebruik schreef op 21 december 2015 @ 21:15:

Ik zit nu Hannibal te kijken. Ik kan niet kijken zonder afleiding (zo ziek). spannend!

Jaaa leuk he!

Ik ben gister begonnen aan jessica jones en ik ben ook hooked (ik heb gister 6 afleveringen gekeken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik volg Hannibal met mijn dochter heerlijk oké met regelmaat kijken we weg want best gruwelijk.

We kijken nu ook tussendoor de films.

Heb onlangs "Matroesjka's gevolgd ook een goede serie.
Afgelopen week de nieuwe afleveringen van Drop dead diva gekeken. Is het nu afgelopen of komt wr nog een seizoen?

Crossing lines ook gekeken.. Steengoede serie. Het einde van seizoen 2 vond ik wel wat onbevredigend. Nu maar wachten op seizoen 3.

Hannibal vind ik geweldig. Ik hou wel van dat gruwelijke .

Jessica Jones geprobeerd maar het kon mij niet bekoren. Net als Narcos, manlief vind het wel boeiend maar ik niet. Nu kijken we Mad man. Narcos proberen we andere keer wel weer.

Ben heel benieuwd naar de nieuwe afleveringen van House of Cards in 2016. Net als Prtty Little liars en Grimm.

Volgens mij kijk ik teveel
quote:Maechtje schreef op 20 december 2015 @ 11:21:

[...]

Ja, daar vond ik ook niet zo veel aan. Sherlock is wel heel leuk, maar met name de eerste twee seizoenen. De derde is volgens mij door de Cumberbitches van Tumblr geschreven.

@goedefee en gemini2011: deel twee van het nieuwe 'seizoen' van Luther wordt dinsdag pas op de BBC uitgezonden, dus die zal er nog niet op staan. Seizoen drie wel.

Persoonlijk ben ik nog steeds boos om...Nou ja, zonder te veel willen spoileren, hoe aflevering drie van seizoen drie afliep. Grrrr. En in het nieuwe seizoen: balen dat Ruth Wilson geen tijd meer had! Luther is zo veel leuker met Alice erbij...Ja die heb ik allang gezien natuurlijk.
quote:vruchtgebruik schreef op 21 december 2015 @ 21:15:

Ik zit nu Hannibal te kijken. Ik kan niet kijken zonder afleiding (zo ziek). spannend!Die ga ik vanavond eens aanzetten denk ik. Ik moet ook een nieuwe serie en ik heb echt al heel veel gezien.
Ik kijk nu naar once upon a time
Mr. Selfridges mee begonnen nu. en gelijk weer gepakt. (call the midwife was ik doorheen helaas en ook op BBC de laatste afl. gezien) dus nu met deze begonnen maar wil nu al weer doorkijken.
I love you,because you join on my weirdness
Wij kijken op dit moment ook Homeland. Hele goede serie en idd seizoen 4 vanaf 4 januari te zien.

Verder gekeken naar the Killing, ook heel spannend. The missing, Orphan Black, Jericho-

Ben nu ook naar The 4400 aan het kijken, ook een leuke serie. En ik heb nog genoeg op mijn lijstje staan wat ik nog wil gaan kijken. Netflix is verslavend
En Rita.. Rita is leuk :-)
Is Hinterland al genoemd? Krimi die speelt in Wales, zit vol met mooie omgevingsbeelden en heeft een complexe verhaallijn. Ik moest aanvankelijk wennen aan de hoofdrolspelers die kwamen in het begin op mij kleurloos en willekeurig gekozen over, maar na twee afleveringen is dat ook gelukt.
Ik ben nu Bomb girls aan het kijken.

Leuk!

Daarvoor heb ik 2 seizoenen van Reign gekeken, historisch gezien klopt er geen hout van, maar het kijkt wel lekker weg.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:hazelnoot schreef op 22 december 2015 @ 19:31:

Wij kijken op dit moment ook Homeland. Hele goede serie en idd seizoen 4 vanaf 4 januari te zien.

quote:Goede-Fee schreef op 22 december 2015 @ 16:23:

[...]

Die ga ik vanavond eens aanzetten denk ik. Ik moet ook een nieuwe serie en ik heb echt al heel veel gezien.Doen!!! Hannibal is zo goed! En goor. En toch ziet het er allemaal prachtig uit.
Luther zonder Alice Morgan, dat kan toch niet!!! Dat vind ik echt jammer. Heb het laatste seizoen nog niet gezien maar baal er wel van 😕 Volgt iemand ook Suits?
quote:lemonpie schreef op 22 december 2015 @ 21:18:

En Rita.. Rita is leuk :-)

Rita is geweldig. Ik geloof dat ik een beetje verliefd op Rita ben eigenlijk (voor het eerst van mijn leven een heuse girl crush )

Ik ben bijna klaar met het derde (en laatste ) seizoen, en volgens mij komt er geen nieuw, helaas...
Nothing happens for a reason
quote:spaghettisaus schreef op 23 december 2015 @ 13:43:

.......! Dat vind ik echt jammer. Heb het laatste seizoen nog niet gezien maar baal er wel van 😕 Volgt iemand ook Suits?Misschien wil je niet spoileren? Haal effe weg.
quote:juliet64 schreef op 23 december 2015 @ 17:53:

[...]

Rita is geweldig. Ik geloof dat ik een beetje verliefd op Rita ben eigenlijk (voor het eerst van mijn leven een heuse girl crush )

Ik ben bijna klaar met het derde (en laatste ) seizoen, en volgens mij komt er geen nieuw, helaas...

Jammer he.. Ik vind Rita ook geweldig.

Begonnen aan Dexter. Wat een heerlijke serie!
quote:Goede-Fee schreef op 23 december 2015 @ 17:55:

[...]

Misschien wil je niet spoileren? Haal effe weg.Ze zegt toch niet waarom? Dan is het toch geen spoiler? Ruth Wilson had het gewoon te druk. Hoe ze dat in de serie oplossen is een ander verhaal.
Welke ik nog niet voorbij zie komen is

Sons of Anarchy !! Duurde ook lang voordat ik aan deze begon, maar verslavend echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven