uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Gebruiker wat fijn!!!! Gefeliciteerd! Kloppend hartje zegt idd niet alles maar is wel een heel goed teken!
jacobsjes wat naar zeg! is er al meer nieuws?

gebruiker super fijn zeg dat je een kloppend hartje hebt gehoord

Heb je gegevens aangepast!
Live, Love, Laugh
evelineh je bent de boze heks nu dus? 🙊🙈 hahaha dat zijn echt de hormonen. Ik heb het ook wel hoor? Ben veel sneller aangebrand en niemand kan veel goed doen... echt erg hahaha maar 't word beter...ga vanavond maar gezellig ontspannen ennuh wel lief zijn voor je vriendin ☝
Live, Love, Laugh
Wat super fijn gebruiker!!!

Hahaha herkenbaar Eveline, ik schiet ook zo uit de slof. Blugh

Misschien proberen om met hem er over te praten?

Ik moet zo weer ff v'ballen, heb zo geen zin.😳
Jacob, wat verdrietig, dikke en heel veel sterkte.

Gebruiker wat fijn een kloppend hartje!
Jeej een hartje @Gebruiker
Ik heb net ein-de-lijk iets gegeten wat ik lekker vond en niet van over mijn nek ging: een Happy Meal

Dat de dag toch nog mocht komen dat ik McDonalds zou gaan eten.
Jacob, heel veel sterkte! Wat verdrietig... Dikke knuffel

Wat zeiden ze in het Z-H?

Lieve dames met een kloppend hartje, gefeliciteerd!!

Ik mag morgen. Doodeng.
Mama, voor de tabel: 29 dec intake 11 januari termijnecho

Gebruiker, gefeliciteerd! Wat fijn! Mijn vk zei gisteren dat de kans op een miskraam nu nog maar 5% was, omdat we een kloppend hartje hebben gezien.

Wie had de derde echo vandaag?

Haha Fog lekker aan de Mac dus

Eveline, fijne avond! Even lekker ontspannen. En het is herkenbaar hoor. Ik dacht vanmiddag ook dat ik wel wat aardiger op man kon reageren toen hij een nieuwe auto voor me wilde kopen.
Dank jullie wel allemaal ❤🙈. Veel succes voor de dames die morgen moeten
Hier een onwijs drukke dag gehad maar vanmorgen hebben we een goeie echo gehad met een mooi kloppend hartje. geschat tussen de 7 a 8 weken. 8 januari voor de 2e echo!! zoo blij en opgelucht!
Jacob wat erg sterkte!

Kim en gebruiker wat fijn zeg!

Wij zijn net thuis, de (meeste) schappies voor de kerst zijn alweer binnen. Nu echt kapot op de bank :p Morgenochtend gaan wij voor de echo. Vind het echt heel spannend, hoop zo op een goede echo en dan lekker het goede nieuws aan onze ouders vertellen morgen.
Geen BBZ gelukkig!

Alleen liet het echoapparaat in het ziekenhuis een heeeeel klein stipje zien in het vruchtzakje, iets wat de verloskundige niet zag. Nu moet ik over een week terug komen om te zien of "de stip" gegroeid is en ik wellicht 2,5 week korter zwanger ben.

Zo vervelend omdat ik daar zelf absoluut niet in geloof en ik eigenlijk graag een curetage had gewild.

Klinkt misschien raar maar ik hoop dat het vruchtje de komende dagen uit zichzelf los komt.

Snap de medische reactie van het ziekenhuis wel maar voor mij is dit wel heel vervelend.

Meiden die morgen moeten vd echo heel veel plezier & suc6!
Wat een onzekerheid @Jacob Het lijkt me wel heeeeel bijzonder dat je 2,5 week later zwanger was dan dat je denkt. Wanneer was je eisprong & daarna eerste positieve zwangerschapstest?

Dikke knuffel iig
Wat een ingewikkeld verhaal jacobsje. Je wil zo graag gewoon duidelijkheid he? 2,5wk verschil lijkt me ook haast niet te dien, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit 😘. Niet teveel hoop en wie weet een wondertje.
Twijfel, Therealarya & Deb veel plezier vandaag!

En ik vroeg me nog iets af voor allemaal: in hoeveel rondes waren jullie (deze keer) zwanger?

Ik had 1 ronde nodig maar was al in februari gestopt met de Nuva ring en gebruikte 2 maanden ovulatietesten om mijn ei te vinden. Ik had nog tegen manlief gezegd dat het nog maaaanden kon duren voor het raak was
Jeetje.. Dat zet je echt in een twee strijd jacob. Ik ben ook wel benieuwd naar je afgelopen cyclus en wanneer eerste positieve test. We zouden gelijk moeten lopen ongeveer of dus niet.

In augustus spiraal verwijderd, vervolgens 1 ronde gewacht en vervolgens er voor gegaan. De 2e ronde dat we er voor gingen was het raak maar de 1e ronde had ik een flinke blaasontsteking rond ei en dus niet benut. I had voor het spiraaltje ook keurige cyclussen van 28-30 en nu waren ze 35-39 dagen ongeveer.

Wat super snel bij jullie Fog!
Voor de meiden die vandaag en echo hebben, heel veel succes!
@Miliza Ja erg snel Ik dacht dat ik lang bezig zou zijn. Ik ben zooo blij dat ik op mijn 15de aan de pil ben begonnen.. Met mijn vruchtbaarheid was ik anders geheid een tienermoeder geweest. Of mijn man heeft hele goede zwemmertjes
Jacob, wat ontzettend naar zeg! Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ook twee weken terug gezet. Dat had te maken met de miskraam de cyclus ervoor. Blijkbaar was m'n cyclus erdoor in de war geraakt. Volgens mij klopt het nog niet helemaal met het moment van de eerste test, maar er zit toch echt een enorme bink z'n brood hier op te eten.

Fog, ik heb in aug 2014 m'n spiraal laten verwijderen ivm migraine en hoofdpijn. De eerste ronde niet echt ons best gedaan, tweede ronde raak.

Succes met de echo's meiden! Mogen jullie al een beetje op tijd?

Ik heb ook een vraag. Vooral aan de meiden met een tweede of volgende zwangerschap. Zoon heeft wel door dat mama veel moe en niet zo lekker is. Wanneer gaan jullie het vertellen? Ik twijfel. Aan de ene kan wil ik wachten tot de termijnecho. Aan de andere kant wil ik het een deze dagen vertellen. Hij heeft wel iets door. Hij wordt in het voorjaar vier dus dat is niet zo gek.
Zon, een leuke vraag want ik worstel er zelf ook mee. Mijn jongste wordt ook in het voorjaar 4 en oudste 6.

Wij vertellen ze het bewust pas net voordat we het de rest vertellen.

Dit vooral omdat ik weet dat ze zich verspreken oid.

Jij hebt natuurlijk veel meer last met je misselijkheid e.d., ik denk zelf dat hij het op dit moment nog wel accepteert als je uitlegt dat je je ziek voelt.

Zou hij zich verspreken?
quote:Fog schreef op 24 december 2015 @ 07:48:

@Miliza Ja erg snel Ik dacht dat ik lang bezig zou zijn. Ik ben zooo blij dat ik op mijn 15de aan de pil ben begonnen.. Met mijn vruchtbaarheid was ik anders geheid een tienermoeder geweest. Of mijn man heeft hele goede zwemmertjes

Samen een vruchtbare setje ;).

Maar vast over na gaan denken wat voor anti conceptie je wilt na de bevalling.😂😆 anders heb je straks 2 baby's in 1 jaar.
Mijn echo is vanmiddag rond 15.00 uur. Super spannend. Heb redelijk geslapen maar ik ben er wel erg veel mee bezig.

Mijn dochtertje is nog te jong om goed te begrijpen wat zwangerschap is. Dus vraag wel eens wil je een broertje of zusje. Roept zij altijd ja. Maar ze weet helemaal niet goed wat het inhoudt

Als mijn echo goed is gaan we deze dagen aan familie vertellen.

Gisteren belde ik met mijn moeder en toen had ik me natuurlijk alweer bijna versproken.. Zo van mag ik niet, nee dat ook niet.. Toen dacht ik oeps waar ben ik mee bezig . Geloof niet dat ze het door had
@fog. Ik was bij mn zoon ook pats boem de eerste ronde zwanger na 15 jaar pilgebruik. Dacht dat we samen ubervruchtbaar waren en t deze keer wel weer meteen raak zou zijn. Niet dus..... Niet dat we nu jaren bezig zijn geweest, maar 6e ronde met hele onregelmatige cyclus en ovulatietesten. Kan ook zijn geweest doordat ik veel spanning van m'n werk had en we ook nog verhuisd zijn. Misschien dat m'n lichaam me een beetje beschermd heeft tegen nog meer belasting. (Zo legt m'n bekkentherapeut t iig uit).

@zonzon. Zoon is 21 maanden dus die ga ik t pas vertellen zodra hij kan bevatten dat er een baby in mama dr buik zit. Ik denk dus zodra je t echt goed kunt zien. 7 maanden duurt nog zooo lang dat kunnen die kleintjes totaal niet overzien.

Oh ja hiep hiep hoera. Vandaag 7 weken

Succes voor de dames met echo vandaag!
Ik zelf ben na ronde 6 zwanger geworden. Na een jaar pil geslikt te hebben. Niet zo heel er snel, want de eerste keer was meteen raak na ronde 1. Zo zie je maar dat het erg verschilt.

Lijkt me wel lastig hoor om te moeten beslissen wanneer je het je kinderen moet vertellen. Als je het zelf nog geheim wilt houden zou ik het niet zeggen. Zoals de rest zegt ze verspreken zich snel en daarnaast vertellen ze zulke geheimpjes graag door aan hun nichtjes/neefjes vriendjes of vriendinnetjes. Voor je het zelf kunt vertellen weet iedereen het al hihi.

Ik had met me schoonzus meegemaakt dat haar dochter van 3, haar en haar man erover hoorde praten. Toen ze het hoorde zei ze niks en bleef ze stiekem mee luisteren. Later die dag gingen ze naar opa en oma. Zegt ze "Opa mama heeft een baby in haar buik".. Haha toen was het even stil. 🙈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven