Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
MV, ik hou wel van experimenteren. Dat het niet altijd slaagt, is all in the game.
Power to the people
quote:Galileo schreef op 28 december 2015 @ 02:03:

MV, ik hou wel van experimenteren. Dat het niet altijd slaagt, is all in the game.Die feta is iig geen aanrader hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zal het onthouden MV.
Power to the people
Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad en voor degene voor wie het niet zo meezat, een dikke knuffel
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Voor jou ook Cat, heb je een leuke kerst gehad?
Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen .

Nou dan maar even wat beweging erin gooien.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:prada schreef op 28 december 2015 @ 11:41:

Voor jou ook Cat, heb je een leuke kerst gehad?

Zeker! Heerlijk genoten van een heleboel gezelligheid en gelukkig geen onuitputbare hoeveelheid eten. Heb me gewoon aan mijn 'dieet' gehouden en zelfs 0,5 kg afgevallen

En over 3 uur heb ik vakantieeeeee
Fijn Catlady! Hoe lang heb je vakantie en ging je dan nu naar Lissabon?

MV, ik las het ook
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2015 @ 11:52:

Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen .

[afbeelding]Oh, ben ik de enige dan die dat doet?
quote:thee schreef op 28 december 2015 @ 16:22:

Fijn Catlady! Hoe lang heb je vakantie en ging je dan nu naar Lissabon?

MV, ik las het ook Hoef maandags pas weer naar kantoor, morgen vertrekken we inderdaad naar Lissabon t/m zaterdag
quote:Crazycatlady schreef op 28 december 2015 @ 16:41:

[...]

Oh, ben ik de enige dan die dat doet?

Wijn drinken of bewegen?

quote:Crazycatlady schreef op 28 december 2015 @ 16:42:

[...]

Hoef maandags pas weer naar kantoor, morgen vertrekken we inderdaad naar Lissabon t/m zaterdag

Heerlijk hoor!

Heb je wel eens eerder O&N in het buitenland gevierd?

Ik eenmaal op Gran Canaria. Heerlijk! (en toen dus ca. 22/27 graden)

Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen . ur]]Ben ik toch benieuwd op welk topic ze over ons roddelen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingelke, er stond iets over in Napraat, maar dat was niet echt roddelen.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 28 december 2015 @ 17:43:

[...]

Ben ik toch benieuwd op welk topic ze over ons roddelen

Er is op het hele forum toch maar 1 `roddel`topic ?

Geintje hoor!
Wat goed Cat en wat heerlijk dat je even lekker op vakantie gaat. Ik wens je alvast veel plezier.
Thee, dankjewel voor je lieve posts op de Napraat. En de tijd dat wij geen innige vrienden is voor mij allang voorbij hoor. Ik waardeer je en ik vind je een leuke poster. Niet door je lieve reactie hoor, maar gewoon omdat ik dat al een tijdje tegen je wilde zeggen.

[afbeelding]Uhhhh, dat is ook echt zo hoor
Cat, voor het geval ik je niet meer spreek, een hele fijne vakantie hoor!!!

Heb een ex-collega die uit Lissabon komt en volgens mij is het een mooie stad. Over de regering hoorde ik wat mindere geluiden vanuit het verleden maar geen idee hoe het nu is. Lijkt mij een geweldige stad, samen met een paar andere steden die ik ooit hoop te zien (moet ik wel even de loterij winnen )

Nieuwe afleveringen MCA begint nu.
Fijne vakantie Cat!

Lijkt me een superleuke stad.
Cat, heel veel plezier en goed opletten daar. Ik ga met vriendinnen in juni dus alle tips zijn welkom.

En over de wijn, ik neem er één (echt).
Prada, het was gewoon mijn gevoel over de situatie. Haha, net als dat er net een hele discussie daar kwam door een posting van me.

Zal nu maar eens wat vroeger naar bed gaan dan gister (vanochtend vroeg). Ik heb nog 1 wit wijntje en dan maar slapen. Alhoewel, wel grappig programma op NPO2 maar dat duurt tot 7 uur.
Net de herhaling van vechtershart gekeken, ik ken niemand die de serie volgt. Lees op het forum er ook niets over.
Goede serie vind ik het Myv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven