Wakker
dinsdag 29 december 2015 om 03:09
quote:MocyMoos schreef op 29 december 2015 @ 02:22:
Goede serie vind ik het Myv.
Ja vind het echt per aflevering beter worden.
Wat ga ik morgen een zware dag krijgen op mijn werk. Om 7 uur gaat de wekker, denk dat ik die maar een uurtje later ga zetten.
Leuke nummers Moos bij de top 2000?
Goede serie vind ik het Myv.
Ja vind het echt per aflevering beter worden.
Wat ga ik morgen een zware dag krijgen op mijn werk. Om 7 uur gaat de wekker, denk dat ik die maar een uurtje later ga zetten.
Leuke nummers Moos bij de top 2000?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 29 december 2015 om 13:44
Er zijn heel weinig collega`s dus we hebben net lekker eieren gebakken. Zit nu zo vol dat ik wel op de bank zou willen uitbuiken .
Ik moet vandaag tot 4 uur er zijn dus de dag zit er al bijna op.
Hoe waren jouw dagen met de kerst Leo?
Ik moet vandaag tot 4 uur er zijn dus de dag zit er al bijna op.
Hoe waren jouw dagen met de kerst Leo?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 29 december 2015 om 14:27
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 14:25:
Lekker een gebakken ei. Nog even volhouden, bijna 16.00 uur.
Ik ben morgen onverwacht vrij. Dus alleen donderdag nog Ik val bijna in slaap hahahah. Oh wat lekker zeg dat je morgen vrij bent. Ga je iets leuks doen? Ik hoef ook alleen donderdag nog te werken.
Lekker een gebakken ei. Nog even volhouden, bijna 16.00 uur.
Ik ben morgen onverwacht vrij. Dus alleen donderdag nog Ik val bijna in slaap hahahah. Oh wat lekker zeg dat je morgen vrij bent. Ga je iets leuks doen? Ik hoef ook alleen donderdag nog te werken.
dinsdag 29 december 2015 om 14:34
dinsdag 29 december 2015 om 16:40
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2015 @ 14:27:
[...]
Ik val bijna in slaap hahahah. Oh wat lekker zeg dat je morgen vrij bent. Ga je iets leuks doen? Ik hoef ook alleen donderdag nog te werken.
Same here. Ook niet zo gek veel geslapen (maar wel meer dan jou MV).
Lig op de bank met een dekentje, flesje water, babyfoon en bakje chips. Je krijgt potdomme honger en dorst van borstvoeding geven zeg...
[...]
Ik val bijna in slaap hahahah. Oh wat lekker zeg dat je morgen vrij bent. Ga je iets leuks doen? Ik hoef ook alleen donderdag nog te werken.
Lig op de bank met een dekentje, flesje water, babyfoon en bakje chips. Je krijgt potdomme honger en dorst van borstvoeding geven zeg...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 29 december 2015 om 16:42
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 december 2015 @ 16:40:
[...]
Lig op de bank met een dekentje, flesje water, babyfoon en bakje chips. Je krijgt potdomme honger en dorst van borstvoeding geven zeg...Geniet je lekker? Slaapt ze zoet?
[...]
Lig op de bank met een dekentje, flesje water, babyfoon en bakje chips. Je krijgt potdomme honger en dorst van borstvoeding geven zeg...Geniet je lekker? Slaapt ze zoet?
dinsdag 29 december 2015 om 19:09
dinsdag 29 december 2015 om 22:17
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 22:13:
Was een reactie op gisteren.
Mylene ging er vanuit dat als wij een plaatje van wijn posten we niet altijd een wijntje nemen.
Nou, ik dus wel ( en jij ook denk ik)
Zeker, anders plaats ik wel een glas water.
Het plakt niet zo lekker op een tablet, anders gooide ik er een glas in
Was een reactie op gisteren.
Mylene ging er vanuit dat als wij een plaatje van wijn posten we niet altijd een wijntje nemen.
Nou, ik dus wel ( en jij ook denk ik)
Zeker, anders plaats ik wel een glas water.
Het plakt niet zo lekker op een tablet, anders gooide ik er een glas in