Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja moest eigenlijk morgen ook nog. Maar vrij gekregen van de baas
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 22:36:

Ja moest eigenlijk morgen ook nog. Maar vrij gekregen van de baas

Lief van je baas.

De mijne vroeg of ik donderdagmiddag nog "ff wilde komen" maar ik heb nee gezegd.

Da's echt niks voor mij maar ze vroeg het vanmiddag pas en ik heb al andere plannen.
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 22:39:

[...]

Lief van je baas.

De mijne vroeg of ik donderdagmiddag nog "ff wilde komen" maar ik heb nee gezegd.

Da's echt niks voor mij maar ze vroeg het vanmiddag pas en ik heb al andere plannen.

Leuke plannen?

Soms is de baas wel aardig. Afgelopen weken was het heel druk. Nu heel rustig.
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 22:09:

Geen vrij, toch wijn.

Mylene ik neem een echte hoor! Hahahahaha humor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 22:13:

Was een reactie op gisteren.

Mylene ging er vanuit dat als wij een plaatje van wijn posten we niet altijd een wijntje nemen.

Nou, ik dus wel ( en jij ook denk ik) Ja het was eigenlijk ook nog een ander topic waar ze dachten dat bij een wijntje plakken ook echt een wijntje namen , ik plak de hele dag dus lag in een deuk dat ze het dachten. En ik was ook in de veronderstelling dat we virtueel een wijntje drinken hahahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Er is een leuk topic om gezamelijk de laatste week van januari een gehaktbrood te maken. Incl. foto`s en tips enz.

Ik ga meedoen, jullie ook?
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 22:48:

[...]

Leuke plannen?

Soms is de baas wel aardig. Afgelopen weken was het heel druk. Nu heel rustig.

Ik ga vroeg in de middag naar mijn verkering, 's avonds naar een heavy feest daar .

Heb er wel zin in

Ik doen niet aan virtuele wijn hoor!
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2015 @ 22:54:

Er is een leuk topic om gezamelijk de laatste week van januari een gehaktbrood te maken. Incl. foto`s en tips enz.

Ik ga meedoen, jullie ook?

Ik heb een keer een gehaktbrood gemaakt, dat was gewoon een grote gehaktbal.

Leuk idee, misschien doe ik wel mee.
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 18:56:

[...]

Fijn!

Heb inmiddels alle kerstdingen weer opgeruimd .

Ik ook, behalve mn euhhh hoe heet zo'n ding... guirlande, vind de kerstlichtjes zo gezellig...

Gaan jullie op oudejaarsavond allemaal naar hippe feestjes?

Ik heb wel een uitnodiging maar heb besloten dat ik lekker thuis blijf. ( heb nieuwjaarsdag wat, geen zin om daar half slapend bij te zitten..)

Heb lekkere hapjes, wil bij mn diertjes blijven en als ik voor 12u zin heb om te pitten douw ik oordoppies in mn oren en vind ik het wel best...

(Moet je zien dat ik er nog doorheen maf ook... ben een redelijke ouwe snurker..)
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2015 @ 22:54:

Ik ga meedoen, jullie ook?Ik zag het. Maar heb nog nooit een gehaktbrood gemaakt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2015 @ 22:52:

[...]

Ja het was eigenlijk ook nog een ander topic waar ze dachten dat bij een wijntje plakken ook echt een wijntje namen , ik plak de hele dag dus lag in een deuk dat ze het dachten. En ik was ook in de veronderstelling dat we virtueel een wijntje drinken hahahahahah.Nou ik drink hem dan echt. Vind het niet zo leuk om virtueel cassis te drinken
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 23:02:

[...]

Ik zag het. Maar heb nog nooit een gehaktbrood gemaakt.Meerdere niet hoor! Ik heb het maar 1x in mijn leven gemaakt. Ben druk aan het zoeken naar een lekker gerecht hahahahah.
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 22:58:

[...]

Ik ga vroeg in de middag naar mijn verkering, 's avonds naar een heavy feest daar .

Heb er wel zin in

Ik doen niet aan virtuele wijn hoor!

Gezellig Marjo!

Ik ga naar vrienden. Nieuw huis, nieuw jaar. Veel gebeurd bij hen afgelopen jaar. Dus goede afsluiting en door naar 2016.
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 23:00:

[...]

Ik heb een keer een gehaktbrood gemaakt, dat was gewoon een grote gehaktbal.

Leuk idee, misschien doe ik wel mee.Oh gezellig. Kunnen we stiekem hier nog tips aan elkaar uitdelen, als er 1 wakkere goed voor de dag komt is het leuk. Zeker leuk als we met 3 mee doen. Roos tel ik voor het gemak ook maar mee als Wakkere dus 4. En Moos enzo weet ik niet. Garda halen we wel over. Geloof wel dat Thee en Prada ook mee doen dus kansen te over
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2015 @ 23:04:

[...]

Meerdere niet hoor! Ik heb het maar 1x in mijn leven gemaakt. Ben druk aan het zoeken naar een lekker gerecht hahahahah.Ik lees mee. Maar volgens mij zit niemand op mijn baksels te wachten.
quote:Zelatrice schreef op 29 december 2015 @ 23:00:

[...]

Ik ook, behalve mn euhhh hoe heet zo'n ding... guirlande, vind de kerstlichtjes zo gezellig...

Gaan jullie op oudejaarsavond allemaal naar hippe feestjes?

Ik heb wel een uitnodiging maar heb besloten dat ik lekker thuis blijf. ( heb nieuwjaarsdag wat, geen zin om daar half slapend bij te zitten..)

Heb lekkere hapjes, wil bij mn diertjes blijven en als ik voor 12u zin heb om te pitten douw ik oordoppies in mn oren en vind ik het wel best...

(Moet je zien dat ik er nog doorheen maf ook... ben een redelijke ouwe snurker..)Nee hou niet van hippe feestjes, heb heel veel superfeesten al gezien en ben niet meer van het stappen.
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 23:08:

[...]

Ik lees mee. Maar volgens mij zit niemand op mijn baksels te wachten.Ja wel, hoe meer Wakkeren hoe gezelliger!
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 23:06:

[...]

Gezellig Marjo!

Ik ga naar vrienden. Nieuw huis, nieuw jaar. Veel gebeurd bij hen afgelopen jaar. Dus goede afsluiting en door naar 2016.

Gezellig bij vrienden

Inderdaad het jaar afsluiten en op naar een nieuw jaar, hopelijk een mooi jaar met geluk en gezondheid.
Ik ben ook niet zo'n bakkert Mylene, verwacht er niet te veel van haha.
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 23:12:

Ik ben ook niet zo'n bakkert Mylene, verwacht er niet te veel van haha.Haha zal er bij wel uitzien als iets ondefinieerbaars Er duidelijk bij zetten dat je gehaktbrood bedoeld
quote:gardalimone schreef op 29 december 2015 @ 23:21:

[...]

Haha zal er bij wel uitzien als iets ondefinieerbaars Er duidelijk bij zetten dat je gehaktbrood bedoeld Ach je mag ook zonder foto`s mee doen hoor! Gaat om de gezelligheid.
Mijn zwager kan heel lekker Indisch gehaktbrood maken, frikadel nogwat.

Vraag gewoon of hij er eentje maakt en dan maak ik er een foto van
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 23:27:

Vraag gewoon of hij er eentje maakt en dan maak ik er een foto van Haha top idee. Culinaire schoonzus schakel ik in
quote:Marjo41 schreef op 29 december 2015 @ 23:27:

Vraag gewoon of hij er eentje maakt en dan maak ik er een foto van Oh dat is een goeie!!!
Oh dit is zo'n heerlijk nummer nu.

John Mayer, zwijmel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven