Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hallo allemaal!!

Was zo nieuwsgierig naar Vleer's dateavontuur, dat ik meteen ingelogd heb toen ik thuiskwam!

Tja...het is natuurlijk raden wat nu de afknapper is, maar als t nu al speelt, is dat natuurlijk niet fijn. Hoop dat je je overheen kunt zetten (of met m over praten, indien mogelijk), want verder klinkt t onwijs goed. Heb je al wel een volgende date gepland?

WM; wat goed van je zeg! en heel blij dat ie zo gereageerd heeft. Goed dat je die hindernis hebt genomen en het resultaat (lunchuitnodiging) meteen zichtbaar is!

Spijt me nogmaals dat ik zo direct tegen je was.

Ik moet nog ff bijlezen hoor.

Oh appeltje is terug en ook al met weer een date! leuk!

Ga straks naar een proefles RPM. Soort spinning op low level (afslankmethode van Les Mills). Wil naast pilates nog iets actievers doen, maar kan nog niet heel veel....heb in april 2x in ziekenhuis gelegen vanwege menstruatie-baarmoeder gedoe. Eerste x bloedtransfusie en daarna baarmoederoperatie (achteraf zinloze operatie, omdat ze bloedprop voor poliep hadden aangezien). Anyway, zoveel bloed verloren dat mn energielevel nog steeds niet op peil is. Vandaar nog ff geen spinning o.i.d.

Voor rest rustig hier hoor. 1 smsje van zzp gehad vandaag, beiden druk.
WM, leuk zeg, dat 'ie je uitnodigde! Betekent wel dat 'ie in ieder geval niet meteen geschrokken is van jullie gesprekje daarover, en dus ook gezellige dingen met je wil doen.

Vreemd gevoel lijkt me toch, Ingel, dat je eerste vriendje nu uit de kast komt... Maar zoals Pop zegt vind ik het wel mooi! Wel echt leuk dat jullie nog steeds zo goede vrienden zijn.

Pop, hoop dat het ook echt goed met je gaat, ondanks dat je hier dus niet meer over jezelf schrijft.

Xenia, heftig zeg, die ziekenhuisdingen, en nu dus nog steeds niet helemaal op peil? Veel plezier in ieder geval bij RPM. (Moest gelijk aan allerlei dates-afkortingen denken, maar dit is dus wat anders, haha). Hoe gaat het met het zzp onderbuikgevoel?

En hoe gaat het met Hertje?

Ik heb vandaag lekker huis opgeruimd, boodschapjes gedaan... beetje rondgehangen... voel nog steeds wel soort stress in mijn schouders en nek zitten, maar dat moet langzaam wegzakken denk ik.

Ik heb ook weer zin in een date! Voelt zo saai dat ik nu niks heb om lekker in spanning over te zitten, als is het maar dat steeds kijken in je mailbox of er weer een mailtje van 'die ene leuke' is. Zit wel vaak op paiq, redelijk verslavend, net een soort gokken: elk nieuw contact weer hopen dat het een leuke is... maar tot nu toe nog niet echt een JA gevoel bij iemand. Heel veel gevallen van 'MWAH'.

Dus eh... jij had er nog een over toch, Aspoes?
Xenia...Bedankt voor je lieve reactie en het is al goed hoor Het blijft een forum en je mag gewoon je mening laten horen! No hard feelings!

Jeetje wat een heftig verhaal....hoop dat je je snel helemaal weer de oude voelt!

Moz...Ook jij dank je voor je lieve reactie! Echt heel leuk!

Het is niet zo raar dat je de stress nog steeds in je voelt, als je zo intensief een jaar hebt gewerkt! Veel leuke dingen doen en lekker genieten. Misschien een dagje Sauna of ben je daar niet van?

Ik heb weer vanmiddag leuk contact gehad met hem....we kunnen ook erg lachen! Grapjes maken hier en daar....ja ik vind hem echt heel leuk.
Ow en Pop! Fijn dat het goed met je gaat!

Lief dat je wel nog even de moeite neemt om te reageren op onze verhalen!! Ik hop dat je snel weer eens in de mogelijkheid bent om lekker echt mee te schrijven!
Moz; heb je dan nu ook vrij tot januari ?

Net met uit-de-kast-ex gebeld. Had toch wat vragen over offie dat ook al was toen wij iets hadden. Hij maakte een hele ontspannen indruk (dacht altijd dat mensen met zichzelf in de knoop lagen als ze uit de kast kwamen, maar dat stadium wassie voorbij) en vertelde dat hij echt verliefd op me was geweest en hij heel blij was dat we iets hadden gehad. Bij zijn volgende vriendin waren de twijfels toegeslagen. Heel leuk gepraat in ieder geval. Ben blij voor um !

WM: wanneer had je nu een date?

Vleer; zelfde vraag
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Sauna is misschien wel goed idee ja. Ga niet zo vaak, maar wel goed om die spieren ook los te krijgen :-)

Geen vrij nee. Heb alweer twee opdrachten aangenomen (bijna heel november dus weer volgeboekt) en misschien komt er nog een project aan. Echt luxe probleem... veel teveel leuke opdrachten die binnenkomen...
Hmm misschien moet ik maar ff een topic openen onder een andere nick.. dan is t wat algemener
Hi,

Vleer....hoe voel je je nu? Heb je nog iets van hem gehoord en/of nieuwe date gepland?

Oooh Appel had stiekum een date Leuk hoor...zaterdag weer dus. Ik ben ook het paiqen geslagen (geinspireerd door Xenia), ik vind best leuk.

Xenia hoe was het op de sportschool?

Miranda ging vanavond naar de film toch? Ben benieuwd!!!!
Mozzarella....al beetje ontstresst en voel je je al meer ontspannen. Jij ook aan het paiqen dus...wel grappig he? Bij mij tot nu toen ook allemaal mwoa en NEEEE ....;-)
Vleer...ik hoop dat je wat aan je topic hebt!

Erykah...hoe is het met jouw? Al een leuke vent ontmoet op paig?

Ik heb nog geen exacte date met mijn date afgesproken...morgenavond is gevallen en misschien het weekend! We zullen zien. Volgende week heb ik lekker vakantie!!
Hee WM nee (nog) geen leuke vent ontmoet via Paiq. Het is wel grappig...;-)

Oh lekker bijna vakantie!! En morgen zie je je date weer....leuk ! Het voellt allemaal wel goed geloof ik he? Fijn voor je hoor....ben je verliefd?
Ik ga slapen!!

Truste.....
WM .. tot nu toe zijn de reacties oke .. en ben ik gelukkig niet de enige die dit probleempje herkend/kent.

Dank je voor je reactie daar
Hallo een verse single erbij!

- Leeftijd? 25

- Hoe lang al single? sinds donderdag 9 oktober

- Langste relatie ? 3 jaar

- Kortste relatie? paar maanden?- Regio? Noord Holland

- Aan het daten? Aan het rond kijken maar daten, no way voorlopig niet.

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? Watervrouw

- Kinderen of kinderwens ? Grote kinderwens

- Hobby's? Schilderen, tekenen, lezen en films
Welkom Liuvera

Zo gisteravond de coaxkabel met stekkertjes in elkaar gezet en tadaa heb tv op slaapkamer.. 1 probleem had de verdeler gelijk bij t kastje aan de muur moeten zetten ipv aan de achterkant van mijn tvkastje.

En heb nu 5mtr kabel te kort.. straks nog ff naar de Gamma om 20m kabel te halen..

Verder lekker rustig aan doen en relaxen.. Wil nog ff naar zusje mijn haren laten knippen.

Had ik al verteld dat ik a.s zondag 3 dagen naar Valkenburg ga met een vriendin.. Lekker maandag naar de sauna daar.. Erg veul zin in
@Vleer: begrijp ik dat je mijn verzoek niet honoreert?
Hier nog een kersverse nieuwe single

- Leeftijd 24

- Hoe lang al single euhh een paar uurtjes

- Langste relatie bijna 7 jaar

- Kortste relatie mn laatste, ruim een maand

- Regio rotterdam

- Aan het daten? wil ik wel weer zo snel mogelijk gaan doen

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) euh tja, moeilijk een 6,5??

- Sterrenbeeld vissen

- Kinderen of kinderwens (nog) geen kinderwens
Welkom Ladida

Geleerd welk verzoek ?
Hoi /ladida en Liuvera. Beide nog maar kort single; hoe gaat het met jullie ? Knuf...

Vleer; heb volgens mij je onderwerp/topic herkent. Succes ermee ! Heb je nog een vervolgdate op de planning staan?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Welkom Ladida en Liuvera,

Hoe gaat het met jullie? Nog maar zo kort single... Nog verdrietig? Of juist niet?

Ik ga weer es effies bij paiq kijken. Hoe doe jij dat Erykah, als je iemand NEEEE of mwah vind, gooi je ze dan zonder pardon uit je lijstje? Ik merk dat ik soms uit beleefdheid zit te kletsen met van die mwah-kerels... Best gezellig hoor... maar.... tja...
Hallo, hier ben ik weer.

Ik heb het nogal druk op mn werk gehad, en na veel in de auto zitten had ik geen zin meer om naar het Viva forum te gaan. Ik heb ook niet echt veel tijd om mijn date te zien, wel jammer, want ik wil hem graag zien! We bellen wel elke dag, dat is ook erg leuk!

Ik ga een avond een beetje in mijn huis rondrommelen.
Hallo allemaal!

Rustig hier hoor, dus even upperdeup.

Welkom nieuwe singles!

Mozz: hier een paiq-expert :-) ben je niet na de 2 speeddates uitgekletst dan? Als je dat al overleeft, en ze komen in je lijstje (daar komen ook mannen die door Paiq aan je gekoppeld worden he), zou ik ze gewoon verwijderen of blokkeren als je er geen zin meer in hebt.

Vleer: heb ook je topic ontdekt. Mijn 1e gedachte toen je hier verslag deed van je date, was idd de titel van je topic. Misschien reageer ik daar nog wel even, alhoewel t niet echt nodig is na al die reacties, beetje mosterd na de maaltijd. Iig vind ik dat je t nog een (echte) kans moet geven..als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik heb niet veel te vertellen hoor. RPM gisteravond was echt geweldig en ik kon het 90% goed volhouden. Volgens instructrice is het vergelijkbaar met spinning, maar dan meer gericht op vetverbranding en conditie. Kwam moe, maar zeer voldaan thuis. Ga abonnementje nemen iig.

Verder weer erg leuk met zzp gehad vandaag via sms. Niet teveel, vanochtend ff snel en aan eind vd middag, maar weer erg grappig. Heb m vanmiddag nogal opgewonden naar een overleg laten gaan...was niet mn bedoelling hoor, hield t vrij netjes, maar hij begrijpt wat ik bedoel zonder dat ik daar veel woorden aan hoef te wijden. Kortom, virtueel liggen we op 1 lijn...nu real life nog..
Hi ladies,

Ben er ook weer even. Hoe gaat het met jullie!?

Date gisteren was leukkk !! Kan niet anders zeggen. Het was gezellig, ontspannen, na de film hand in hand naar de kroeg (wowww....), krijg echt het gevoel dat het nu anders is/wordt, maar durf het nog niet te geloven. Hij droomde zelfs over samen naar Parijs en zo.......

PS....hij is dus NIET blijven slapen....goed hehehe....
Ga even het topic van Vleer zoeken. Heb ook een vermoeden.
Leuk Miranda! heb wel aan je gedacht hoor. Heeft ie nog iets persoonlijks over jullie relatie gezegd, hoe hij t nu ziet o.i.d.?

Niet blijven slapen na de sex...of is het helemaal keurig gebleven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven