Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 2 januari 2016 om 08:40
quote:Corona67 schreef op 02 januari 2016 @ 08:23:
GG.. Hoe ging het met het eten?
De plotselinge gasten en lege voorraadkast
Vriendin had een Indiaas restaurant op ongeveer een half uur lopen van het station gevonden - konden we dus mooi direct doorlopen nadat we de gasten van de trein gehaald hadden. Halverwege verklaarde een gast echter dat hij echt niet naar een restaurant kon, omdat hij te ziek was. Dus rechtsomkeert gemaakt in de hoop dat we inderdaad iets via internet konden bestellen. Maar toen liepen we tegen een shoarmatent/pizzatent aan waar we wat konden bestellen, met pin konden betalen en het eten vervolgens thuis konden laten bezorgen. Nu naar de supermarkt om ontbijt te halen.
GG.. Hoe ging het met het eten?
De plotselinge gasten en lege voorraadkast
IMHO
zaterdag 2 januari 2016 om 08:42
Morgen allemaal! Dit zou een gewone zaterdag worden met een werkende dochter en twee sportende zoons. Nu nog steeds een ziek kind, dus druk mee. Ik moet hier voor de zieke zorgen en moet vervanging regelen voor zijn team. Dochter moest worden weggebracht want door onhandige ophaalactie staat haar fiets niet daar waar die moet staan om met de bus te reizen. Ook nog boodschappen doen, want de koelkast is aardig leeg. Drukke dag dus voor de boeg.
zaterdag 2 januari 2016 om 08:58
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 08:56:
Goedemorgen. Ik heb het in mijn hoofd gehaald vandaag iets nuttigs te gaan doen. Heb er nu al spijt van
Je kunt beslissingen altijd weer terugdraaien hè. Nou ja, meestal.
Ik moet vanmiddag jongste weer terugbrengen naar zijn verbanningsoord , dat vind ik zinnig genoeg.
Goedemorgen. Ik heb het in mijn hoofd gehaald vandaag iets nuttigs te gaan doen. Heb er nu al spijt van
Je kunt beslissingen altijd weer terugdraaien hè. Nou ja, meestal.
Ik moet vanmiddag jongste weer terugbrengen naar zijn verbanningsoord , dat vind ik zinnig genoeg.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 2 januari 2016 om 09:01
zaterdag 2 januari 2016 om 09:03
quote:SaveTheDay schreef op 02 januari 2016 @ 08:58:
[...]
Wat ben je aan het doen?
Nog niks, kun je nagaan
Ik zou verder moeten gaan met schilderen zodat de vloerbedekking erin kan zodat mijn crosstrainer erin kan zodat ik later deze week weer wat nuttigs kan doen. Maja. Zin zoeken is vast ook heel 2015?
[...]
Wat ben je aan het doen?
Nog niks, kun je nagaan
Ik zou verder moeten gaan met schilderen zodat de vloerbedekking erin kan zodat mijn crosstrainer erin kan zodat ik later deze week weer wat nuttigs kan doen. Maja. Zin zoeken is vast ook heel 2015?
zaterdag 2 januari 2016 om 09:04
zaterdag 2 januari 2016 om 09:12
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:03:
[...]
Nog niks, kun je nagaan
Teveel nuttige dingen op de 2e dag van het nieuwe jaar!
[...]
Nog niks, kun je nagaan
zaterdag 2 januari 2016 om 09:14
[...]
Nog niks, kun je nagaan
Nog even zin maken door hier nog even te blijven hangen en nog een bakkie te nemen
[...]
Nog niks, kun je nagaan
zaterdag 2 januari 2016 om 09:15
[...]
Nog niks, kun je nagaan
Zin zoeken, zin maken, allemaal enorm 2015.
Hier is het motto: zonder zin kan het ook.
[...]
Nog niks, kun je nagaan
Zin zoeken, zin maken, allemaal enorm 2015.
Hier is het motto: zonder zin kan het ook.
You're one of a kind - and that's already more than enough.