Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 januari 2016 @ 22:05:

[...]

Bespottelijk soms toch he, die jaren tachtig. Ik heb in de zesde klas een film moeten kijken. Van de bevalling van meester z'n vrouw. In vol ornaat. Echt, hoe haalden ze het in hun hoofd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 januari 2016 @ 22:26:

@Vruchtgebruik: Hajar en Daan van Robert Anker gelezen? Zo niet, moet je zeker doen!Zet m op mijn lijstje! Ga even googlen.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 21:51:

[...]

Doorgaans heeft ze vrede met de situatie. Ze leeft in een fantasiewereld, voor de helft (zegt ze zelf) en ze kan uitstekend alleen zijn en alleen spelen. Vaak zelfs liever dan met anderen.

Maar als het gaat om feestjes en zo, dan voelt ze zich natuurlijk wel buitengesloten.

Laatst hadden de meisjes via de groepswhatsapp afgesproken om op de dag voor kerst allemaal in een onesie naar school te gaan.

Daar wordt zij dus niet bij betrokken en dan is ze de enige in een spijkerbroek.

Van die dingen. Dat vindt ze wel erg.Hier zou ik dus wel even met school over babbelen. Want het is niet oké. En ook niet om dit niet serieus te nemen als manier waarop je NIET met elkaar om dient te gaan, en dat zoiets dus per definitie niet gezellig en leuk is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 22:30:

[...]

Nou ja, daar heb ik dan weer wel hele goede herinneringen aan...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 21:38:

[...]

Ik heb hem gegoogeld, op afbeeldingen.

Het is idd het horrorboek wat mijn moeder ons opdrong in haar 'we gaan gezellig voorlichting geven en praten over ons lijf en gevoelens'

Er stond een foto in van een inwendig onderzoek. Kijkdoos met grote vouwen ervoor. Zonder in details te treden: de mijne ziet er anders uit.Ja, die! Ik vond m juist geweldig interessant! Ook die kijkdoos haha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 06 januari 2016 @ 21:50:

Ik had alleen mijn moeders oude exemplaar van "Als je een meisje bent" Daar stond in uitgelegd hoe je je initialen op je handdoeken kon borduren en welke banen geschikt waren te hebben tot je ging trouwen.

Ik had vier broers, zes zussen. Wat ik van hen niet hoorde (of per ongeluk zag) dat zag ik wel bij de koeien en paarden op boerderijen waar ik vaak kwam. Ik wist wel zo ongeveer alles voor ik naar de brugklas ging Op de boerderij van mn vriendje kwam 'de man van de KI' daar stonden we gezellig bij te kijken lol.

Maar dat boek, dat triggerde me enorm toen ik het zag.
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 januari 2016 @ 22:11:

[...]

Volgens mij van alle decennia ook het enige waarin het volkomen normaal was dat leraren het met leerlingen deden op de bovenbouw van het middelbaar onderwijsYep Wij hadden n zeer populaire docent Beeldende Vorming haha.
O en we mochten op die school spelen met condooms. Hoeveel water erin kon (nog best veel) en hoe ver je m uit kon trekken (de hele hal en n stukje van de kantine)
Ik wist ook al heel jong hoe alles werkte, heel klinisch, maar wel vrij volledig. Maar daar heeft dat boek me niet mee geholpen. Al stonden er wel handige tips in omtrent haarverzorging. (Borstel 100 slagen per dag)
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 22:33:

[...]

Hier zou ik dus wel even met school over babbelen. Want het is niet oké. En ook niet om dit niet serieus te nemen als manier waarop je NIET met elkaar om dient te gaan, en dat zoiets dus per definitie niet gezellig en leuk is.Eens! Als ik als docent erachter zou komen dat mijn studenten dit zouden doen, zou ik ze echt alle hoeken van de collegezaal laten zien. En dat moet dus helemaal bij basisschool en middelbaar!
IMHO
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 22:33:

[...]

Hier zou ik dus wel even met school over babbelen. Want het is niet oké. En ook niet om dit niet serieus te nemen als manier waarop je NIET met elkaar om dient te gaan, en dat zoiets dus per definitie niet gezellig en leuk is.

Dat heb ik gedaan.

De juffen vonden het heel erg. Zagen het ook eerder dan ik natuurlijk. Ik zag het pas goed bij het ophalen.

Maar ik heb al vaak gesprekken hoor, over dit soort dingen.

Erg vermoeiend.
Er wordt echt steeds meer onzin geschreven over afvallen zeg. Waar moet dat heen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 06 januari 2016 @ 22:56:

Er wordt echt steeds meer onzin geschreven over afvallen zeg. Waar moet dat heen.Zo mee eens!
Life is short. Eat dessert first.
Knuffel voor de kinderen die er niet bij horen of niet op feestjes mogen komen. En voor hun moeders natuurlijk.
I like being a mess. It's who I am.
Verdorie probeert die Goede Fee nu mijn koffer in te pikken naar Ibiza. Je kan ook niet even weg zijn of ze neemt zo je plekje in
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 januari 2016 @ 21:57:

[...]

Mwoah...

Maar vanaf nu niet meer
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 januari 2016 @ 21:41:

[...]

Ik vrees dat ze me dan dood slaat .

Pijnstillers is wel een idee, maar welke? Ik heb echt geen idee joh, ik heb eerlijk waar nog nooit in mijn leven menstruatiepijn gehad.Ibuprofen, die werken op de receptoren van de baarmoeder, dus dat werkt net iets beter dan PCM
quote:barbaracartland schreef op 06 januari 2016 @ 21:50:

Ik had alleen mijn moeders oude exemplaar van "Als je een meisje bent" Daar stond in uitgelegd hoe je je initialen op je handdoeken kon borduren en welke banen geschikt waren te hebben tot je ging trouwen.Daardoor hoor jij nu bij de sjieke mensen hè.
quote:AllyMcBeal schreef op 06 januari 2016 @ 23:05:

Verdorie probeert die Goede Fee nu mijn koffer in te pikken naar Ibiza. Je kan ook niet even weg zijn of ze neemt zo je plekje in Ik heb uit jullie naam bijgeboekt. Tickets in je mail.
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 21:34:

Leo

En buitensluiten is een van de manieren van pesten....

Wat vindt je dochter er zelf van?Buitensluiten én negeren is inderdaad een soort van pesten.
LOEP ME MAAR aub.
Lv , naproxen of ibuprofen voor je dochter. Die hebben ook nog eens als voordeel dat het bloeden minder wordt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 23:29:

[...]

Ik heb uit jullie naam bijgeboekt. Tickets in je mail.

Die koffer dief gaat ook mee

Nou ja je moet er wat voor over hebben. Thnx Puss
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 21:04:

[...]

Nee.

Helaas.

Ze wordt niet gepest overigens. De kinderen zijn niet onaardig tegen haar of zo. Ze mixt gewoon niet met ze. Ze begrijpen elkaar niet.

Ze Is een mooi, elfachtig eilandje.

O en nu moet ik huilen............
LOEP ME MAAR aub.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 januari 2016 @ 20:31:

Klaarkomen hielp bij mij ook altijd wel. En van de dokter kreeg ik hele bijzondere pijnstillers. Daar werd ik lekker high van. Zat ik met een gelukzalige glimlach in de les Frans. .....is dit Napraat?
LOEP ME MAAR aub.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 januari 2016 @ 20:36:

Bah even een ego post.

Dochter van 4 komt vandaag helemaal blij thuis dat ze is uitgenodigd voor een feestje. Kijk ik op de kaart, staat de naam van een klasgenootje erop. Dus ik contact zoeken met ouders wat de bedoeling was (mischien waren uitnodigingen verwisseld?). Is het per ongeluk aan haar uitgedeeld. En ze mag dus niet komen.

Kind huilen toen ik het ging vertellen

In hun geval had ik mooi gezegd, och foutje maar laat haar maar ook lekker komen.

Vond het zo sneu!achhhhh wat zielig.

Maar ze had de uitnodiging toch persoonlijk gekregen? Misschien dat de jarige liever jou dochter wou uitnodigen in pl. v. dat klasgenootje.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven