Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 januari 2016 @ 21:41:

[...]

Ik vrees dat ze me dan dood slaat .

Pijnstillers is wel een idee, maar welke? Ik heb echt geen idee joh, ik heb eerlijk waar nog nooit in mijn leven menstruatiepijn gehad.Aleve heeft pijnstillers speciaal voor menstruatiepijn.
Wat ontzettend lullig, Brigitte en Leo!
quote:prada schreef op 07 januari 2016 @ 00:31:

[...]

Aleve heeft pijnstillers speciaal voor menstruatiepijn.Ja. Naproxen dus. Dat is de werkzame stof. Gewoon van het eigen merk kopen, dat scheelt de helft.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mogguh
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Morgen, dat gebruik ik ook altijd voor menstruatiepijn. Dat heb ik niet gemist deze zwangerschap.
Goedemorgen.

Hier diclofenac tegen menstruatiepijn, dat was het beste compromis tussen pijnstilling en nog een beetje kunnen functioneren.

Ibuprofen werkte beter qua pijnstilling, maar daar werd ik zo duf van dat ik niet meer kon functioneren.

Maar............. ik had geen menstruatiekrampen, maar een soort heftige doffe pijn.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:BridgetteDubois schreef op 06 januari 2016 @ 20:36:

Bah even een ego post.

Dochter van 4 komt vandaag helemaal blij thuis dat ze is uitgenodigd voor een feestje. Kijk ik op de kaart, staat de naam van een klasgenootje erop. Dus ik contact zoeken met ouders wat de bedoeling was (mischien waren uitnodigingen verwisseld?). Is het per ongeluk aan haar uitgedeeld. En ze mag dus niet komen.

Kind huilen toen ik het ging vertellen

In hun geval had ik mooi gezegd, och foutje maar laat haar maar ook lekker komen.

Vond het zo sneu!Och, je moederhart... Wij hadden dit ook een keertje. Jongste was nog nooit op een feestje uitgenodigd (nieuw in de klas gekomen en viel telkens net buiten de boot). Haar stralende gezichtje toen ze eindelijk een uitnodiging kreeg. En het verdriet toen de volgende dag (!) bleek dat de uitnodiging voor een ander kindje bedoeld was geweest (de naam op de uitnodiging was in kleuterhandschrift en onleesbaar). Dat je dat als ouder van de jarige niet wat eleganter kunt oplossen snap ik echt niet.
O bah, het meidenboek. Mijn moeder had het uit de bieb gehaald en wilde er, nadat ik het gelezen had, gezellig samen over praten...
quote:AllyMcBeal schreef op 06 januari 2016 @ 23:05:

Verdorie probeert die Goede Fee nu mijn koffer in te pikken naar Ibiza. Je kan ook niet even weg zijn of ze neemt zo je plekje in
Goedemorgen Dames!

Ik heb lekker sneerleverworst op mijn brood. Dus als iemand nog wat sneertjes te kort komt omdat ze gisteren al gebruikt zijn, ik heb nog een stukje over hoor!
Iemand nog een dagje verplicht vrij? Want ik zie nog waarschuwingen in het noorden.
Goedemorgen
De Zoon heeft een dagje vrij omdat z'n taxi niet rijdt ivm het weer.
quote:Goede-Fee schreef op 07 januari 2016 @ 08:14:

Iemand nog een dagje verplicht vrij? Want ik zie nog waarschuwingen in het noorden.

Hier zijn man en dochter vrij. Niet vanwege het weer, maar man vanwege het klussen, en dochter is vrij van stage omdat ze het weekend moet werken.

Oh en zelf ben ik vrij bij gebrek aan een baan.
quote:elfje12 schreef op 07 januari 2016 @ 08:25:

Goedemorgen
quote:yette schreef op 07 januari 2016 @ 08:27:

De Zoon heeft een dagje vrij omdat z'n taxi niet rijdt ivm het weer.Yette, je zoon is verleden jaar onderzocht ivm mogelijke operatie. Is daar nu zicht op?
Je bent zelf een theepot
quote:yette schreef op 07 januari 2016 @ 08:27:

De Zoon heeft een dagje vrij omdat z'n taxi niet rijdt ivm het weer.Er komt nu ook neerslag aan uit het zuiden, als het bij jullie is zal het weer flink ijzel zijn.
Hier is het niet glad, niet geweest ook. Maar de school zit een half uurtje noordelijker. Geen idee waar die vorstgrens nu zit.

Wat dat operatie-traject betreft, wachten we nog steeds op uitslagen en/of verder onderzoek. Het laatste onderzoek was in november, ik hoop dat hij eind december is besproken en dat we in de loop van deze maand meer horen.
Goedenmorgen! Ik heb man verordonneert voor de avondspits thuis te zijn want als die regen uit het zuiden hier komt valt er wederom niet te rijden. Bovendien kan ie dan nog een stukje van zoon's verjaardag meevieren.

Een levensgroot voordeel van dit weer is dat mijn schoonouders ook niet komen
Zijn ze zo erg, Fleur?
Heel erg. Oudste zoon weigert sinds het laatste bezoek om nog naar ze toe te gaan en hij hoeft ook niet meer, ik begrijp hem volkomen. We proberen zelf het contact zo sporadisch mogelijk te houden, maar onder sommige dingen kom je niet uit.
quote:yette schreef op 07 januari 2016 @ 09:05:

Hier is het niet glad, niet geweest ook. Maar de school zit een half uurtje noordelijker. Geen idee waar die vorstgrens nu zit.

Wat dat operatie-traject betreft, wachten we nog steeds op uitslagen en/of verder onderzoek. Het laatste onderzoek was in november, ik hoop dat hij eind december is besproken en dat we in de loop van deze maand meer horen.Wat duurt dat lang hè? En als je dan nog weer zh-opnames hebt zoals vd week dan wordt het niet fijner
Je bent zelf een theepot
Hier ook weer vrij.

Ik begin er klaar mee te zijn merk ik.
quote:AllyMcBeal schreef op 06 januari 2016 @ 23:33:

[...]

Die koffer dief gaat ook mee

Nou ja je moet er wat voor over hebben. Thnx Puss

Helemaal overheen gelezen! Jippie!
Van mij mogen de bloedjes ook wel weer naar school. Ze kunnen lekker buiten gaan schaatsen, maar ze geven er de voorkeur aan om elkaar het leven zuur te maken.

Poes heeft net haar eerst pil antibiotica naar binnen gewerkt gekregen. Ik was al niet haar favoriete mens maar nu ben ik helemaal persona non grata. Misschien prak ik 'm morgen door haar zachte voer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven