Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 januari 2016 om 13:49
donderdag 7 januari 2016 om 13:50
donderdag 7 januari 2016 om 13:51
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 januari 2016 @ 13:49:
HELP, heb ik een poetsprobleem?!
Ik doe mijn plinten ongeveer 1x per jaar, de rest van de tijd laat ik ze lekker met rust. Maar nu krijg ik toch sterk de indruk dat ik:
1. een smeerlap ben
2. geen goede huisvrouw ben
3. een zonderling mens ben
Wat moet ik nou doen???
1x per jaar?
Gewoon doorgaan zoals je altijd al deed..
Ik doe mijn plinten ongeveer 1x per jaar, de rest van de tijd laat ik ze lekker met rust. Maar nu krijg ik toch sterk de indruk dat ik:
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen???
1x per jaar?
Gewoon doorgaan zoals je altijd al deed..
donderdag 7 januari 2016 om 13:53
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen??? Ik zit in jouw team and loving it
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen??? Ik zit in jouw team and loving it
donderdag 7 januari 2016 om 13:54
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen??? Trots zijn op alle 3 die punten.
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen??? Trots zijn op alle 3 die punten.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 7 januari 2016 om 13:55
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen???
Ja, ja, ja. Maar wat is nu het probleem?
Als ik me iets van dit forum aan zou moeten trekken zou je me met een dwangbuis van deze mensonterende vuilnisbelt af moeten trekken. En zou ik diep ongelukkig worden.
1. een smeerlap ben
Wat moet ik nou doen???
Ja, ja, ja. Maar wat is nu het probleem?
Als ik me iets van dit forum aan zou moeten trekken zou je me met een dwangbuis van deze mensonterende vuilnisbelt af moeten trekken. En zou ik diep ongelukkig worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 7 januari 2016 om 14:07
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 januari 2016 @ 14:00:
Elfje, ken je het boek "De mooie voedselmachine" van Giulia Enders? Gaat over darmen en spijsvertering. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou kon zijn.
Leuk, informatief boek.Ja, ik ken het boek en ik raakte er spontaan van aan de diarree (geen geintje).
Elfje, ken je het boek "De mooie voedselmachine" van Giulia Enders? Gaat over darmen en spijsvertering. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou kon zijn.
Leuk, informatief boek.Ja, ik ken het boek en ik raakte er spontaan van aan de diarree (geen geintje).
donderdag 7 januari 2016 om 14:19
quote:Goede-Fee schreef op 07 januari 2016 @ 08:13:
Goedemorgen Dames!
Ik heb lekker sneerleverworst op mijn brood. Dus als iemand nog wat sneertjes te kort komt omdat ze gisteren al gebruikt zijn, ik heb nog een stukje over hoor! Is dat iets nieuws? Hebben ze die in meerdere smaken? Heb je de paranoia-smaak zeker? Nog een stukje over? Nee doe maar niet, ik hou niet van leverworst.
Goedemorgen Dames!
Ik heb lekker sneerleverworst op mijn brood. Dus als iemand nog wat sneertjes te kort komt omdat ze gisteren al gebruikt zijn, ik heb nog een stukje over hoor! Is dat iets nieuws? Hebben ze die in meerdere smaken? Heb je de paranoia-smaak zeker? Nog een stukje over? Nee doe maar niet, ik hou niet van leverworst.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 7 januari 2016 om 14:22
quote:Sid-returns schreef op 07 januari 2016 @ 10:43:
Ik woon volgens mij waar Yette woont en hier geen sneeuw of kou of ellende.
Dus gewoon school en ik in bed want ziekig.
En maar eens contact opgenomen met een coach, want stiekem vermoed ik dat ziek voor een groot deel afkomstig is van stress. En dat moeten we niet hebben.beterschap
Ik woon volgens mij waar Yette woont en hier geen sneeuw of kou of ellende.
Dus gewoon school en ik in bed want ziekig.
En maar eens contact opgenomen met een coach, want stiekem vermoed ik dat ziek voor een groot deel afkomstig is van stress. En dat moeten we niet hebben.beterschap
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 7 januari 2016 om 14:27
donderdag 7 januari 2016 om 14:28
quote:yette schreef op 07 januari 2016 @ 14:26:
Waarom zou zo'n kersverse forumster hier nou toch vrijwillig op het schavot springen?
*gooit vast wat pofmais in de pan*
Over die man en vriend?
Daarbij vind ik de eerste reactie wel een goede "waarom in godsnaam getrouwd en kinderen gekregen" en dan een dikke, vette
Waarom zou zo'n kersverse forumster hier nou toch vrijwillig op het schavot springen?
*gooit vast wat pofmais in de pan*
Over die man en vriend?
Daarbij vind ik de eerste reactie wel een goede "waarom in godsnaam getrouwd en kinderen gekregen" en dan een dikke, vette