Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 07 januari 2016 @ 15:14:

[...]

We wachten nu op een plek op de acute opname, dat wisselt dus per dag, maar er staan nog een paar gedwongen opnames op de wachtlijst (dat is dus veel erger dan mijn kind, want die jongeren zijn een gevaar voor zichzelf of hun omgeving, en zelfs die moeten wachten ).

Er wordt steeds gekeken hoe het de komende paar dagen zal zijn. Begin van de week hoorde ik dat er iig t/m vrijdag geen plek zou zijn, nu dus t/m dinsdag. En iedere keer hoop ik dus dat ik dan te horen krijg dat er eindelijk plek is, maar tot nu toe hoor ik steeds dat de wachtlijst langer is geworden.Ik vond vandaag een paar zonnestraaltjes. Die stuur ik nu naar jullie.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 18:56:

[...]

Vraag even of hij tijdens de seks naar de plinten kijkt Hij dankt je voor de tip, lijkt hem in het heetst van de strijd even effectief als denken aan schoonmoeder o.i.d.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 19:04:

[...]

Hij dankt je voor de tip, lijkt hem in het heetst van de strijd even effectief als denken aan schoonmoeder o.i.d. Als-ie het echt handig wil doen trekt hij jou even met je haren over de plinten onder het mom van dominantie.
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 19:04:

[...]

Hij dankt je voor de tip, lijkt hem in het heetst van de strijd even effectief als denken aan schoonmoeder o.i.d. Wedden dat hij de volgende keer naar de plinten kijkt!
Die tip ga ik hem ECHT niet geven: Er zit een limiet aan multi-tasken.
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:06:

[...]

Wedden dat hij de volgende keer naar de plinten kijkt!En ik hem betrap! En we dus in een deuk liggen... Thanks Moi!
quote:elfje12 schreef op 07 januari 2016 @ 14:31:

[...]

Ik heb PDS (Prikkelbaar Darm Sydroom) en geen galblaas meer. Sommige producten kan ik niet meer verdragen en ook stress slaat meteen op mijn darmen.Dat is niet zo leuk, maar als je er goed mee weet om te gaan is al een hoop gewonnen denk ik. Behalve als het net die dingen zijn die je zo graag eet, maar nu niet kan eten.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 19:07:

[...]

En ik hem betrap! En we dus in een deuk liggen... Thanks Moi!Welcome.
Het vanmiddag verzopen aangekomen vriendinntje van 15jarige zoon zit hier gezellig op de bank, in een te kleine trui van zoon en een joggingbroek van dochter. Letterlijk vriendinNETJE, ze is kleiner dan de 12 jarige hier. Gezellig meisje, vond het eten lekker gelukkig en gaat nu alles weer droog is, mee sporten met zoon.

Lief meisje, gelukkig, ik kan weer oefenen als 'schoonmoeder' vorige poging heb ik niet kunnen afmaken, want dochter maakte het uit.
Oh Fietsie: koestermomentje?
Altijd weer grappig dat mensen denken hilarische verhalen en blunders te omschreven, maar er gewoon echt niets grappigs of leuks aan te herkennen is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 januari 2016 @ 17:56:

[...]

En Yette ook niet. Toch? Ik was al bang voor die vraag.
Moi heb je het over het 'sexblunder topic?' .
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 19:15:

Moi heb je het over het 'sexblunder topic?' .Ja, echt om te huilen zo ongrappig.
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:13:

Altijd weer grappig dat mensen denken hilarische verhalen en blunders te omschreven, maar er gewoon echt niets grappigs of leuks aan te herkennen is.Vind ik ook.
Life is short. Eat dessert first.
Wat zullen die verzorgers van dierenpark Emmen een verdriet hebben.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 januari 2016 @ 17:44:

Domme vraag, ik weet het maar had de kinderbijslag niet gestort moeten zijn?Ik kreeg het maandag al
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:25:

Wat zullen die verzorgers van dierenpark Emmen een verdriet hebben.Want?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
De factor ' zie mij eens uit de bocht gaan, wat ben ik toch geweldig/hip/breeddenkend e.d. Ik krijg er jeuk van.
quote:Solomio schreef op 07 januari 2016 @ 19:26:

[...]

Want?Alle dieren worden momenteel naar andere parken gebracht ivm faillissement.
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 19:27:

De factor ' zie mij eens uit de bocht gaan, wat ben ik toch geweldig/hip/breeddenkend e.d. Ik krijg er jeuk van.

Vooral, ooo zo hilarisch grappig en ik ben zoo ruimdenkend. Ik lees alleen maar suffe shit

Eentje vond ik wel grappig trouwens.
Heb niet alles gelezen daar, maar welke? En had die met plinten te maken. Kwestie dat ik in de komende dagen daar geen mosterd na de maaltijd post
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 18:04:

Solo wat een **** situatie. Hopen dat er snel duidelijkheid komt.

Ik heb vandaag veel last van reuma, alles wat ik doe voelt ' AUW'. En daardoor ben ik best een beetje chagrijnig

He bah! Is dat door het weer?

Mazzel dat je de plinten niet hoeft te doen
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:28:

[...]

Alle dieren worden momenteel naar andere parken gebracht ivm faillissement.Huh? Ze zouden binnenkort opnieuw openen? Na verbouwing?
Waar lees je dat Moiren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven