Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ja, Bent, je bent de enige.

Vind je 't heeeel erg?
Oh, spuit 11 in de bocht.

Coole schoenen, Mief!

Waahaaaaaar is Xop nou?! Iemand al wat van haar gehoord?

Een week geleden alweer. Mensenlief, gaat dat hard. Keertje knipperen en week voorbij. Mijn knie doet weer wat ik wil, da's dan wel weer fijn van tijd die snel gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar met die knie heb je natuurlijk ook goed gerust, zo vlak na de operatie Bambi

En week en een jaar geleden.. ziejewel, de tijd gaat snel.

Dat is inderdaad gemeen, Mims, dat jij nooit regenbogen ziet. Nou maar hopen dat dat komt, dordat de zon altijd schijnt.

Ik kijk vanuit kantoor kennelijk uit op de goede water/zon verhouding...

pfff.. toetsenbord doet weer niet wat ik wil.. lastig tiepen
Later is nu
Oh ja, die knie. Die heeft idd veel rust gekregen.

Nog nooit iemand zo charmant zien hupsen.

Bam, ja, cool hè? Geloof dat Mieflief ze voor me gaat kopen.
wat liefmief van mieflief!

vorige week om deze tijd.......wèèèèhhhh, ik wil terug in de tijd!
Coole shoes Meave! En wat lief dat je ze krijgt. Je loopt wel binnen met hem, nieuwe foon, shoes!

(kom je nog in nieuw setje naar de bruiloft?)

Bam, goed om te horen dat het beter met je knie gaat.

Ben wel benieuwd hoe het met de rug van Pim, gaat na aktie van vorige week

Ik heb ook zo'n heimwee naar jullie. Heb me ernstig vermaakt.

Maar morgen ook iets leuks (hoewel leuk....) in het vooruitzicht.

En bruiloft lijkt me ook best oke

Trouwens citaat uit trouwboek, gekregen van Toet

' Misschien wilde je een feest met honderden gasten, maar blijkt na tellen, dat je niet meer dan 50 mensen kent;

Bloes, las je stuk over Aso ex. Meis, ik vind dat je het geweldig hebt gedaan. Jij staat hier boven en verlaagt je niet tot dit nivo. Dat is echte moederliefde. (hoe moeilijk het ook zal zijn )

Waar is Xop nou? Heeft iemand al contact met haar gehad?
Mims, jouw Hero zal niet vergeten worden zolang jij bestaat, want hij is altijd nog te zien in de sterretjes die in jouw ogen dansen.
Dank Q, dank...

Wat ga je dan doen morgen. Ely?

Ik heb vanavond mijn logeerkamer proberen op te ruimen, volgens mij durft alleen een viespeuk daar te slapen,
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh, ik ken wel een enorme viespeuk die morgen een slaapplekkie nodig heeft!

Mims, natuurlijk kunnen wij Hero nóóit vergeten!!! En dat jij nooit regenbogen ziet, vind ik eigenlijk wel logisch...

Ik heb absoluut geen last van mijn rug, hoor Ely. Ik ben namelijk heul sterk!

Pompel had gistermiddag en vandaag ook "vakantie" gisteren uren in het bos geweest en vandaag gezwommen. Heerlijk zo met gezinnetje. En Kjong: Leentje is om op te vreten in haar rode Kikkerbadpakje!! Thnx.

Ben ook wel benieuwd wat Ely morgen gaat doen...

Ik ga nu in elk geval slapen, moet morgen erg vroeg op! Grmbl...

Ely, je maakt ons nieuwsgierig.

Stoere schoenen hoor Meave. Ik geloof alleen niet dat ik verder zou komen dan 3 stappen. En wat lief van Mieflief. Ik geloof dat Madokus pech heeft en dat ik toch maar op zoek ga naar een rijke vent.

Mims, ook hier regelmatig regenbogen en ook hier wordt er dan iedere keer aan Hero gedacht.
Ik begin me trouwens wel een beetje zorgen te maken over Xop. Niks voor Xop om zo lang niets van zich te laten horen, zeker na afgelopen weekend.
Mims, jij hoeft geen regenbogen te zien, jij denkt toch wel aan Hero. En wij, wij denken met je mee, overigens met of zonder regenbogen. Maar met regenboog nog eens extra
nou ely, veel plezier dan maar vandaag!

Mijn lieve zoon heeft ziochzelf weer eens overwonnen...zijn vriend is op vakantie en dus was het vooruitzicht om (alleen)naar scouting te moeten niet zo leuk. Hij deed het tòch, huiverend (letterlijk) en na mij 3 enorme dikke knuffels gegegeven te hebben ben ik gegaan. En hij bleef! trots!Mag hem zo weer ophalen, hoop dat hij het leuk gehad heeft want volgende week is vriendje ook nog niet terug.

Getver moet werken vanmiddag....geen zin, hoop dat het wat drukker is dan de laatste late dienst die ik had anders kruipt de tijd zo!

Vorige week om deze tijd zat ik in romper aan het ontbijt met allemaal lieve meiden om me heen.

zo, om de sombere zaterdag wat op te leuken.

Hier stijgt de spanning ten top want Elvis was pas laat (vroeg) thuis vannacht, dus mocht uitslapen en de kinderen hebben gisteren enthousiast voor hem geknutseld en getekend en dat willen ze geven.

Voorleesboek (Kruistocht in spijkerbroek) is tijdens knutselen en vanmorgen uitgegaan, dus als ze terugkomen van opa en oma gaan we verder met "De zevensprong" dat verhaal ken ik eigenlijk niet echt, dus ik ben ook benieuwd

Misschien moeten we heel hard roepen

XOP

WAAR BEN JE????

Fijn weekend iedereen!!
Later is nu
Ohhhhhh lekkere taart! Virtueel mag gewoon alles!

Zoen voor alle fantastische vrouwen hier in deze kroeg. Jullie maken me elke dag aan het lachen, soms aan het huilen, zetten me vaak aan het nadenken en laten me regelmatig weer inzien dat jullie allemaal en ik ook een beetje Supervrouwen zijn. Dank daarvoor. Ik ben er trots op dat jullie mijn (Viva- en irl-)vriendinnen zijn!!
anoniem_53323 wijzigde dit bericht op 18-10-2008 12:26
Reden: toch maar niet
% gewijzigd
Hi ladies.........

Pffff.... sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb, Dream sorry dat ik je leuke mail nog niet beantwoord heb enz enz. Manman, wat een week; ik was-ben echt Total Loss.

Ik weet niet meer of ik gemaild, gebeld of geSMS-ed heb, maar iemand heb ik laten weten dat Xoplief's zusje ging scheiden. Mijn schoonouders zouden op de kids passen, de zaterdag en zondag van het Slempweekend. Dat stond al maanden vast.

Eind vorige week kreeg ik te horen dat ik niet die donderdag, begin deze week naar buitenland moest voor werk. Nou, daar kreeg ik wel stress van (want hoe dat nou weer regelen met kids-oppas EN gatverdegatver ik moest een presentatie aldaar geven IEKS). Belt schoonmoeder vlak voor het weekend op dat ze echt niet kunnen oppassen want ze wil bij dochter-situatie aldaar zijn. Heeel begrijpelijk, maar weer meer stress voor mij.

Pfff... ben normaal niet zo gauw van mijn stuk, maar nu wist ik het echt even niet meer.

Al met al besloten Slempgebeuren te skippen, me goed voor te bereiden voor werkgebeuren en nog enigszins relaxed te blijven.

Al met al dus zondags weg, dinsdags thuis, vervolgens gewoon gewerkt, ondertussen alle gewone zaken als gezin, huishouding, oppas, liefde enzo zo goed mogelijk geregeld. Donderdag nog eventjes naar Belgie geweest voor hetzelfde werkding en gister dus helemaal kaduuk. Xoplief heeft de kids naar opa en oma gebracht, ze hebben daar vannacht geslapen en ik heb vanochtend een gat in de dag geslapen. Pfff... en nu ben ik weer `bij`. Heb mijn huis schoon, ga zo even ontspannen een eind hardlopen en na het douchen ga ik de kids ophalen om ze een uur lang te omknellen.

Duizendmaal excuus voor de verwaarlozing en het lange ego/verhaal. Maandag op het werk lees ik de postings door, de 100en email/wisselingen van jullie hahaha en zal ik beter reageren.

Voor nu.... een heeeeeel fijn weekend voor allemaal!

PS Heb wel meegekregen dat jullie een weekend uit duizenden hebben gehad met alle denkbare emoties enz. Ik kan me daar helemaal wat bij voorstellen, want jullie zijn natuurlijk ook allemaal supermensen. ´k Heb er gewoonweg even een paar tranen om gelaten dat mijn leven kennelijk zo druk is, soms, dat ik hetgene waar ik al maanden naar uit heb gekeken moest laten glippen. En geloof me... ik laat niet zo gauw tranen lopen. Da´s alleen bij eerlijke diepgaande emoties.
Ach lieve Xop, superwijf dat je bent, wat een hectische week was het voor je en wat weet ik zeker dat je zou hebben genoten van ons weekendje weg. Raar is dat he, dat soms alles gewoon lijkt te gebeuren zonder dat je er even uit kunt stappen. Dat je soms keuzes moet maken die anders zijn dan wat je zou willen maar het kan gewoon even niet anders. Rot voor je dat er soms te weinig tijd in een dag/week lijkt te zitten. En balen dat het er inderdaad dan vaak op neer komt dat je zelf even moet wachten tot er weer tijd voor JOU is. Fijn dat je er weer bent. Lekker genieten van het hardlopen, douchen en kindjes knuffelen. Hee, en met een beetje mazzel gaan we in de lente al weer met de hele kroeg weg. ZOdra we de datum hebben zet je die HEEEL GROOT EN HEEEEEL ROOD in jullie agenda. Regel je oppas met drie backups en doe je een heel weekend alleen maar waar je zin in hebt. ZOEN!
lieve Xop...wat ben ik blij je weer te lezen en wat kan ik me je tranen voorstellen! Soms kan het niet, hoe jammer dat ook is. als ik jouw week lees dan knak ik om, gewoon hier achter de pc. Meid, hoewel het ontzettend jammer was dat je er niet bij was, ga je gewoon je vorbereiden en verheugen op de volgende ronde. want dan ben je er bij , zeker!
Xop

fijn je te lezen in elk geval.. En mens wat een stress..

geniet nog even lekker van rustige dagjes
Later is nu
Gos, nou heb ik alweer tranen.........

Hugs for all of you!

Enneh.... driemaal is scheepsrecht. Lente MOET lukken!
Xop! Gelukkig dat je er weer bent en wat een week mens... He, blij om van je te lezen, ging me tikkie zorgen maken over wat er toch allemaal gaande was. Geen druk of meldingsplichten hoor maar gemis, zeg maar.

Bentetje, ik heb gisteren ook naar Dries zitten kijken en ik heb me zowat de bank af gelachen. Zou bijna in staat zijn om maandag af te reizen voor de premiere. Overigens viel de man zelf me 100% mee, die neemt zichzelf niet al te serieus volgens mij (en dat is maar goed ook...). Maar wat een bak zeg, dat je echt zo'n film in elkaar zet.

Hier is het hele stel weer compleet (chaos & rumoer alom), vanmorgen heel stuk gefietst, helemaal lekker. Nu ligt Dot te zingen in bed en zijn Zoon & Dochter iets onduidelijks aan het spelen waarbij wel alle versleepbare meubels van hun plek moeten (waarom gaan ze bij mij nou nooit zoet tekenen of zo??). En morgen moet ik iets verzinnen om te doen want dan is GG de hele dag de hort op, maar het wordt mooi weer, dus dat zal ook wel lukken.

(Een week geleden zaten we bij een strandtent.)
Zoon loopt hier met zijn spillepootjes in een jeans die best skinny is. Ziet er zo lief uit.
Haai liefjes,

Schoenen (nog?) niet gekocht, want niet in mijn maat. Maar wel mooie nieuwe kleren gekregen voor bruiloft. Dus ja Ely, ik kom in nieuw setje. Mieflief is lief.

Vanmorgen wel zwaar gesprek over toekomst: wie wil wat in welk tempo en waarom. We komen er steeds wel uit, maar het zijn soms lastige gesprekken waarin makkelijk misverstanden optreden.

Nu is Mieflief even zijn middelste ophalen (God, moeten die kinderen ook nog allemaal een nick??? ), Mootje wilde wel met hem mee (goed teken!). Middelste had een of andere beetje zweverige dag in het bos in het kader van ontspanning ende plezier. Oudste (dochter) en jongste zijn nog eventjes hier en kijken TV. Oudste is nogal aan het plagen. Vooral Vietje is de dupe vandaag en nu heeft ze het op mijn toetsenbord voorzien. De gebaren voor 'stop' en 'verboden' heb ik inmiddels onder de knie.

Xop, ben errug blij van je te lezen. Mijn fantasie draaide overuren en ik was best bezorgd inmiddels. Blij te lezen dat zoiets 'onschuldigs' als hectiek roet in het eten gooide... En volgende keer ben je er gewoon wél bij.

Lil, Jootje heeft ook een skinny-achtige broek aan. Staat hem ook wel leuk.
Ja Meave, állemaal aan de nick.. Kom, doe es creabea, wil je

Of je noemt ze kwik kwek en kwak. Niet origineel, slaat ook helemaal nergens op, behalve dat het er ook 3 zijn

Vorige week gingen we nu naar het strand. Nee, nog niet, want er moest eerst voetbal gekeken worden

(foto is van 22.14 uur)

Wij hebben kinderen weggebracht, via Elvis' moeder naar mijn ouders.. fijne verjaardag dus.. beetje ongewoon, maar ach.

Toedels
Later is nu
vorig jaar waren we terug van het strand en lekker aan de wijn!

Hadden we onze tweede waarschuwing al binnen?

Meave, oudste, middelste en jongste lijkt me prima volstaan toch?

KK heefteen skinny-achtige jeans, staat haar stoer, maar madame blieft geen broeken en al helemaal geen stoere spijkerbroeken...heeft ze dus alleen aan op tochtjes naar de kinderboerderij enzo...

Zo, ga maar eens naast mijn man kruipen, trusten!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven