Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Ik kom net uit het ziekenhuis en we hebben een mooi kloppend hartje gezien en gehoord!

Nu ga ik voor jou duimen thisisit!
AAAAW mooi zo Zus Gefeliciteerd!!!!
Ff snel berichtje vanuit het werk

Leuk zusje! Fijn dat het goed is!!

This is it veel succes vanavond! Wel lang in spanning zitten lijkt me als je pas s avonds mag!
Super zus!
Ben nu voor het eerst in mijn zwangerschap heel blij!

Volgens de echo was ik 2 dagen verder, namelijk 7w5d.

Ik vond het ook echt ontzettend spannend! Wat als het mis is? Aangezien het ook mijn verjaardag is vandaag zou het altijd een datum zijn die je je herinnert.
Voor de tabel:

Leefijd: 29

Uitgerekende datum: 24 augustus
Gefeliciteerd met je verjaardag en jaaaaaaaaa een hartje! Wat goed!

Ik snap de zenuwen .. Ik denk iedereen hier haha.

Thisisit nog een paar uur! Wij hebben hem ook pas 20.45 woensdag bleh
Aah fijn zus! Nu thisisit nog!

Hier weer licht bruine afscheiding. Moet afwachten tot de echo, die assistenten hameren er telkens op dat het een miskraam kan worden. Zo van "kssst aansteller je bent pas 6-7 weken".

Echt kut dit.
Ach psycho! Wat vervelend!
Dubbel gefeliciteerd zus! Succes straks Thisit.

Niet leuk psycho :(

Vanmorgen huisarts gebeld. Kan emefesane krijgen, maar ze adviseert ook het nog even vol te houden. Vanmorgen ging het ook wel, maar nu voel ik me toch weer beroerd.
Even snel een berichtje tussendoor:

@zus: super!! Fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met je verjaardag!

@thisisit: heel veel succes vanavond, ik duim voor je!

@psycho: vervelend die onzekerheid. Ik had de eerste 2 weken na de positieve test ook bruine afscheiding, daarna stopte het en vorige week opeens weer 2 dagen bruine afscheiding. Ik schrok ook enorm, maar de verloskundige drukte mij op het hart geen zorgen te maken. Schijnt echt vaker voor te komen. Na 2 dagen geen bruine afscheiding meer, dus nu ben ik weer geruster (maar vraag me af voor hoe lang...).
Nou jaaa zeg! Begin steeds meer te twijfelen of ik ook niet gewoon naar een "menselijke" vk moet. Wilde expres bij een gyn blijven vanwege de laagdrempelige onderzoeken en dergelijke maar als je constant de grond in gestampt wordt van "ja mevrouw eerste trimester wacht de miskraam af" dan heb je er niet veel aan.

Natuurlijk snap ik overigens wel dat de niks voor me kunnen doen maar op z'n minst advies?
Raar zeg. Ik zou misschien eens rondkijken voor een VK. Ik vond die van mij aan de telefoon al super aardig overkomen. Dat is zo fijn!
Of een geruststelling. In elk geval iets aardigs!
Hoi allemaal!!

Wat een hartjes zie ik al, super! Gefeliciteerd! Ik heb even niet mee geschreven omdat ik het super druk heb gehad en daarbij helemaal vergeten was om te kijken hier.. Ik zal straks even alles terug lezen.

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Ik heb extreme last van obstipatie. Word er gek van! Vorige week de hele week niet naar de wc kunnen gaan. Ik neem al lactulose en roosvice laxo maar niks helpt. Bij mijn dochter had ik dit ook en dit heeft helaas de hele zwangerschap geduurd.. Ik heb ook steeds een hele erge druk op mijn baarmoeder, herkennen jullie dit? Ik word er erg onzeker van.. Heb eigenlijk nog geen moment kunnen genieten van de zwangerschap omdat ik zo bang ben dat het fout gaat. Echt heel vervelend want wil echt graag genieten! En dan heb ik ook pas 4 februari de echo....

Sorry, even een klaag post. Fijne avond allemaal!!
Juist! Nou iets om even bespreekbaar te maken woensdag. Even verwachtingen heen en weer kenbaar maken en dan kijken of dat überhaupt mogelijk is in hun setting.
Zus dubbel gefeliciteerd! Heerlijk lijkt mij dat om een kloppend hartje te zien!

Ben benieuwd naar thisisit!
@psycho, kunnen de medisch gezien misschien wel gelijk hebben maar je kunt ook wat medeleven en compassie met je cliënten tonen zeg... Ik zou inderdaad even rondkijken naar een andere gyn of vk.

@Cillr, ik heb wat wisselend last dat de ontlasting te makkelijke gaat of juist niet. Sommige dagen heb ik geen last. Beetje vaag haha.

Vanavond wel een wat pittiger lesje aquazumba gehad en veel buikspieren. Ben halverwegen beetje afgehaakt met een smoesje voor m'n rug,maar voelde m'n buik echt. Geen idee of het kwaad kon, maar even rustig aan gedaan. De rest van de oefeningen gingen gelukkig prima. Hopen dat ik vannacht weer eens lekker door kan slapen 😉
Wij zijn weer thuis! Een mooi vruchtje met een kloppend hartje en waarschijnlijk iets verder dan gedacht. 8,1 denkt de VK. We hebben het net aan schoon pa en ma verteld en die reageerde nuchter zoals verwacht maar wel positief. Morgen gaan we naar mijn pa en ma.
Ja Thisisit ik kwam nog even spieken! Wat een mooie bericht! Fijn joh:)

Meme volgens mij zijn er bepaalde buikspieren die je niet mag aanspannen, maar ik weet niet of dat de rechte of schuine (of beide) zijn.

Cillr leuk om weer van je te horen. Ik merk dat het bij mij wat anders is dan normaal maar ik eet ook anders. Gelukkig geen last van obstipatie. Vervelend hoor!

Gisteren en vandaag een stuk minder last van constante misselijkheid maar het komt vanavond helaas weer opzetten. Terwijl het eerst juist 's avonds wat beter ging. Bah, niet fijn! Duik maar snel m'n bed in. Slaap lekker!
@thisisit, wat leuk!! En vandaag je ouders vertellen. Verwacht je dat zij emotioneler reageren?

@suze, ik ben toch even gaan Googlen en het wordt inderdaad afgeraden om de rechte buikspieren te trainen vanaf het moment dat je een buikje krijgt. Schuine zijn geen probleem. Nou doen wij alles in het water, dus dat scheelt maar ik hou het smoesje rugpijn wel ff aan komende tijd! 😉
Gefeliciteerd met de goede echo's!

Ik wil even doorgeven dat ik gisteravond opgenomen ben in het ziekenhuis ivm erge uitdroging. Lig nu aan het infuus met vocht en medicatie.
Goed nieuws thisisit!

Heel veel beterschap eenhoorn! Sterkte!
Oh eenhoorn je wordt niet gespaard zeg, heel veel sterkte!
Poeh Eenhoornn wat heftig meid. Ik hoop dat je snel weer opknapt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven