Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Kwatta wat knap dat je voor de hele week kunt plannen! Ik kom vaak niet verder dan 2 dagen vooruit plannen met eten. Als ik weer ga werken moet ik dat toch ook eens leren..

Maar jullie doen dus ook allebei? De krachttraining die ik doe ik een warmtecabine voelt wel echt als een stevige workout. Hopen dat het effect gaat hebben.

Ik heb nu wel moeite soms om foto's van mezelf te zien toen ik 65-70 woog.. Kan me er zo rot over voelen maar heeft weinig nut. Het idee dat het nog zeker maanden gaat duren vind ik soms wel lastig, ben te ongeduldig!
tot vorig jaar sporte ik bijna 4 a 5 x in de week, en ik ga 2dagen in de week naar yoga. nu moet ik het sporten ff op pakken kom niet verder dan 2 dagen wordt al aardig chagrijnig als ik niet kan sporten . ik begin op de loopband rennen met Evie soms doe ik er 2 en dan of 10 min fietsen of crossen daarna kracht: armen,benen,rug
quote:Misfit23 schreef op 13 januari 2016 @ 21:19:

Goedzo kwatta-katta!

Vraagje.. Waarom alleen krachttraining? Ben ik dan wel benieuwd naar aangezien je dat niet zo super vaak hoort geloof ikIk deed voorheen ook wel cardio (2x in de week hardlopen), maar omdat ik nu in herstel van een burnout zit gaat dat nu even niet. Conditie is echt helemaal weg en meer dan 3 kwartier tot een uur wandelen zit er niet in.
quote:Boertje037 schreef op 13 januari 2016 @ 21:28:

Kwatta wat knap dat je voor de hele week kunt plannen! Ik kom vaak niet verder dan 2 dagen vooruit plannen met eten. Als ik weer ga werken moet ik dat toch ook eens leren..

Maar jullie doen dus ook allebei? De krachttraining die ik doe ik een warmtecabine voelt wel echt als een stevige workout. Hopen dat het effect gaat hebben.

Ik heb nu wel moeite soms om foto's van mezelf te zien toen ik 65-70 woog.. Kan me er zo rot over voelen maar heeft weinig nut. Het idee dat het nog zeker maanden gaat duren vind ik soms wel lastig, ben te ongeduldig!

Ik vind het echt ideaal, een plan voor een week. Ik maak het in principe dinsdagavond na het eten, dus zonder trek, en dan op woensdag de boodschappen voor de week. Hooguit op zaterdag nog naar de markt. Maar de rest van de week hoef ik in principe niet meer naar de winkel.

En dat scheelt echt énorm in snaaien! Als ik het niet doe moet ik anders vaak na het werk nog even boodschappen doen, en dan sta je daar met trek. En dan gaat het mis...

En niet rot voelen over die foto's hoor! Zie ze als inspiratie!
@jadoire Ik kijk filmpjes op YouTube voor thuis work-outs van optimavita of mamastralendfit of anthonykruijver fitness die mensen hebben goede thuis work-outs en van daar uit pik ik een paar oefeningen voor thuis uit en doe ik dan ook is best pittig maar hard werken beloont.

https://www.youtube.com/user/marloesoptimavita

https://www.youtube.com/user/MamaStralendFit

https://www.youtube.com/channel/UCAdFnt ... yzug_jTskg
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
goedemorgen stijve morgen.

aa ik ben zo stijf niet normaal wanneer gaat dat over? soms denk ik ook wel eens vooral de nekspieren door sommige workouts of dat ik kracht zet misschien daarom dat ik mijn spieren overbelast.
Wat zijn die avonden toch lastig,ik probeer me in te houden. Maar het is zo moeilijk. Gister avond een wijntje en brie ( dat is echt een callorie bom, maar zo lekker). Ik ben ook geen rauwkost eter.
quote:Travelgirl33 schreef op 14 januari 2016 @ 10:23:

Wat zijn die avonden toch lastig,ik probeer me in te houden. Maar het is zo moeilijk. Gister avond een wijntje en brie ( dat is echt een callorie bom, maar zo lekker). Ik ben ook geen rauwkost eter.ik kan ook niet echt een wijntje laten staan hoor, ik drink bijna elke avond wel een wijntje heel fout maar oo zo lekker. ik moet afkicken nu.
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 10:29:

[...]

ik kan ook niet echt een wijntje laten staan hoor, ik drink bijna elke avond wel een wijntje heel fout maar oo zo lekker. ik moet afkicken nu.

Eén rood wijntje kan minder kwaad dan een zoete witte. Je hoeft dus dat ene glaasje niet perse te laten staan als je voor de minst slechtste kiest en de rest van de dag gewoon netjes "aan de regels" houdt.

En als je het dan ook echt bij één kan houden, dan denk ik dat het niet veel kwaad kan. Ik ben er zelf heel slecht in, ik kan het niet bij één houden en laat de fles daardoor ook gewoon dicht. :-)
quote:edamame schreef op 14 januari 2016 @ 10:54:

[...]

Eén rood wijntje kan minder kwaad dan een zoete witte. Je hoeft dus dat ene glaasje niet perse te laten staan als je voor de minst slechtste kiest en de rest van de dag gewoon netjes "aan de regels" houdt.

En als je het dan ook echt bij één kan houden, dan denk ik dat het niet veel kwaad kan. Ik ben er zelf heel slecht in, ik kan het niet bij één houden en laat de fles daardoor ook gewoon dicht. :-)ik ook niet soms gaat er zelfs een hele fles erin
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 11:18:

[...]

ik ook niet soms gaat er zelfs een hele fles erinMisschien moeten we niet afvallen, maar bij de AA...
quote:edamame schreef op 14 januari 2016 @ 12:46:

[...]

Misschien moeten we niet afvallen, maar bij de AA...

Misschien ook

Alcoholisten
De wordt het AAA ( anonieme afvallen de alcolisten)
quote:Travelgirl33 schreef op 14 januari 2016 @ 14:06:

De wordt het AAA ( anonieme afvallen de alcolisten)
Hi dames,

Vanmiddag eindelijk een nieuwe weegschaal gekocht! De oude was definitief kapot en kon niet meer gemaakt worden. Heb me vandaag gewogen en woog 85,1 Dat betekent dat ik al 2,4 kilo ben afgevallen, wow! Maar goed het begin gaat altijd snel, ben niet meer ongesteld, het is een nieuwe weegschaal etc. maar alles is mooi meegenomen! Heb deze week niet kunnen sporten, na manlief voel ik me ook niet zo lekker. Het feit dat ik daardoor weinig trek heb is een voordeel bij een nadeel haha

Jullie zijn allemaal top bezig en ik ben trots op ons! Over 1,5 week is het blue monday, die gaan we samen verslaan!!!
breng me niet op ideeën ik open een topic hoor
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 16:00:

breng me niet op ideeën ik open een topic hoor Nou, dan weet je in ieder geval alvast dat je een mee-schrijver hebt.
Hier nog een haha.. Als er wijn was waar je van zou afvallen zou ik echt zo slank zijn
Hey iedereen

Vandaag ondanks hoofdpijn en oorpijn toch gesport moet ook veel hoesten zeer irritant vooral tijdens :(

Het sporten

Vandaag plantaardig glutenvrije pasta gehad was lekker
quote:edamame schreef op 14 januari 2016 @ 17:24:

[...]

Nou, dan weet je in ieder geval alvast dat je een mee-schrijver hebt.
quote:edamame schreef op 14 januari 2016 @ 15:22:

[...]

Prima!! Ik open de topic hoor
ik zou spontaan wijn gaan drinken dan Boertje
Gedaan
Hahaha doos
quote:Elfje33 schreef op 14 januari 2016 @ 19:25:

Hey iedereen

Vandaag ondanks hoofdpijn en oorpijn toch gesport moet ook veel hoesten zeer irritant vooral tijdens :(

Het sporten

Vandaag plantaardig glutenvrije pasta gehad was lekker Goed dat je toch hebt gesport zeg! Hopelijk voel je je snel beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven