Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 januari 2016 om 16:39
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kwart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .
donderdag 14 januari 2016 om 16:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 januari 2016 @ 16:39:
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .Fijn LV, weer een stap vooruit!
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .Fijn LV, weer een stap vooruit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 14 januari 2016 om 16:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 januari 2016 @ 16:39:
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .Lekker jong. Mag ie dezelfde dag nog naar huis?
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .Lekker jong. Mag ie dezelfde dag nog naar huis?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 januari 2016 om 16:42
donderdag 14 januari 2016 om 16:44
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 januari 2016 @ 16:42:
[...]
Dat horen we morgen. Anders moet ie hooguit één nachtje blijven, dus dat is ook nog wel te overzien. Hij wil graag dat zus ook mee gaat, dus we gaan er gewoon een familie-uitje van maken Goede moed heeft hij wel zeg!
[...]
Dat horen we morgen. Anders moet ie hooguit één nachtje blijven, dus dat is ook nog wel te overzien. Hij wil graag dat zus ook mee gaat, dus we gaan er gewoon een familie-uitje van maken Goede moed heeft hij wel zeg!
donderdag 14 januari 2016 om 16:58
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 januari 2016 @ 16:48:
[...]
Ja, die goeie moed heeft ie er altijd wel ingehouden. Ik denk ook serieus dat dat in hele belangrijke mate heeft bijgedragen aan zijn snelle herstel.Stoer ventje! Met deze mentaliteit wacht hem een mooie toekomst.
[...]
Ja, die goeie moed heeft ie er altijd wel ingehouden. Ik denk ook serieus dat dat in hele belangrijke mate heeft bijgedragen aan zijn snelle herstel.Stoer ventje! Met deze mentaliteit wacht hem een mooie toekomst.