Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Nou ze dachten in het ziekenhuis wel aan een hernia, maar ik was er zeker van dat, dat echt niet kon.. Omdat de vorige keer ik toen echt aan 1 been last had en niet alle twee.. Maja wist ook niet dat dubbele hernia's bestonden. Maar ik slik geen pijnstillers, dit omdat ik het niet vertrouw met de kleine in me.

Trouwens ik heb nu al een week geen echo gehad, en vraag me de hele tijd af of het kindje nog wel leeft.. Ik krijg er pas 1 niet aankomende dinsdag maar die dinsdag daarop... Pff ik kan echt niet zolang in onzekerheid wachten.. Hoe doen jullie dat?
Anders bel je maandag toch even de vk of je tussendoor even op controle kan voor een echo na alles wat je hebt meegemaakt afgelopen week?

Pff vanochtend ook wat meegemaakt kn het bos. Dacht ff dat m'n ouwetje het niet zou overleven. We liepen in een losloopstuk en komen eerst een man met een leuk teefje tegen. Daar ging m'n jongste hond mee spelen. We lopen door en niet veel daarachter komt een man met twee boxer reuen aan ( hij kon kiezen uit 3 paden maar koos degene waar al drie honden liepen). 1 boxer zat vast. Mijn oudste laat zich het kaas niet van het brood eten dat weet ik, dus die moet dan volgen en dan konden we elkaar prima passeren. Maar die kerel klikt die ene boxer dus los en voordat je kon knipperen met je ogen stonden ze over mijn oudje heen en hadden ze hem op de rond gepint midden in de modder. Die man liep nog door ook. Nou heb ik al heel wat honden gehad en getraind en ben best wat gewend, maar dit was zon oneerlijke strijd en het ging zo snel. Die man liep door en ik kreeg geen grip op die honden. Op een gegeven moment had ik er 1 af en die kon iemand anders pakken die er ook opeen stond. Die man kwam op z'n dooie gemakje aan en kreeg zijn hond er ook niet meteen af. Ondertussen maar schudden met mijn hondje. Nou ja het leek een eeuwigheid te duren maar ze waren los en ik keek de oude na en die kerel was hem ook meteen gepeerd... Ik heb twee gaten kunnen ontdekken en er is een stuk vel onder z'n oog weg. Maar ik ben meer bang voor interne schade door het schudden. Echt ik voelde me zo machteloos in dat bos. Gelukkig liep verderop een lieve mevrouw en toen kwamen even de tranen. Ik ga hem nu even wassen en de plekken kaalscheren zodat het goed kan genezen. Maar bah wat een vervelend begin van het weekend.
Bah, wat naar zeg, Meme! En wat vies dat die man gewoon doorliep... Neem dan verantwoordelijkheid voor je dieren!
Wat naar Meme!

Hoe is het met je beestje?

Ik eet vanavond pizza. Ik wil graag met rauwe ham. Dat kan toch gewoon omdat het nog in de oven gaat?
En ik heb net m'n eerste positiebroek gekocht. Wat heerlijk!
Zus rauwe ham mag je ook al gewoon uit de verpakking eten. Het is zo bewerkt dat het geen kwaad kan.

En sowieso mag je alles wat niet mag in principe wel als het in de oven is geweest (bijv zo ook gerookte zalm).

Meme wat vreselijk zeg. Ik heb het ook 1x meegemaakt met mijn hondje, zo vreselijk machteloos voel je je dan. En wat een eikel is die man. Helemaal dat hij wegloopt, hij is nu verantwoordelijk voor eventuele dierenartskosten.

Marie ik wil je heel veel sterkte wensen met je herstel. Wat een heftige opgave dit bij je zwangerschap te hebben.
Snowflake jammer dat je ons gaat "verlaten" maar lekker doen waar je je goed bij voelt! En lief hoor, zo kan er iemand in de tabel die wat actiever is.

Marie, wat een rot nieuws meid, een dubbele hernia. Heeeeel goed op jezelf letten nu!

Meme, inderdaad een rot begin van je weekend. Sommige mensen zijn echt zo egoïstisch niet te geloven. Hopelijk knapt je hond snel op!

Hier doet de Emesafene Z'n werk. Mijn jonge huisarts had er nog nooit van gehoord dus ik heb zo'n Beetje m'n eigen recept uit geschreven haha. Mag ook zelf weten hoe ik het gebruik. Probeer er zo min mogelijk gebruik van te maken. Maar die ene pil heeft me al erg goed gedaan! Heb vanochtend weer eens gezellig met mijn man kunnen ontbijten!

Bloempje, hoe is het met jou? Bloedverlies gestopt?

Zus, eetse vanavond! Ik merk dat ik dat soort dingen wel lastig vind! Moet je het nou wel of niet doen? Tot nu toe heb ik twijfel gevallen gewoon gemeden, maar ik ben misschien ook wel een beetje een doos haha. En een pizza met rauwe ham klinkt echt wel heeeeel lekker!
Nou van de ham vroeg ik me ook af. En gewone achterham en schouderham voor op brood, mag dat ook? Ik kon dat niet goed terugvinden. Eet nu boterhamworst en kipfilet, maar vind dat niet heeeel erg lekker. Maar het meeste wat ik wel echt lekker vind aan vleeswaren mag sowieso niet meer. En zoetigheid heb ik nu helemaal geen zin meer in 😁 Ik moet alleen nog geitenkaas voor op toastjes vinden dan ben ik helemaal tevreden. Maar tot nu toe is dat met verse melk steeds...

Heerlijk he zon positiebroek! Als ik veel moet zitten doe ik hem aan, anders knelt het teveel.

Fijn dat je je wat beter voelt suze!
Ben nog niet aan de positiebroeken. Zie wel een mini buikje (ook s ochtends) maar ben nog veel te onzeker om überhaupt iets zwangerschapsgerelateerd aan te schaffen.
Meme geitenkaas mag je gewoon hoor! Ik eet het bijn elke dsg, zowel de zachte als de harde. Wordt altijd gemaakt met gepasteuriseerde melk dus dat is prima. Je mag alleen geen kazen waar 'au lait cru' op staat en dat is bijna nergens. Je mag bijv de brie vd appie ook gewoon. Alleen roquefort is vaak au lait cru. Maar als je het verwarmt mag het wel gewoon.

Ook ham mag je 'gewoon' eten. Net zoals rookvlees! Dat vind ik zelf heerlijk.

Hier pok nog geen positiekleding. Als mn broeken niet lekker gaan zitten ga ik eerst wel vaker een legging dragen, werkt ook prima voor mij

Hier is het bloedverlies en de kramp nog steeds weg. Begin weer wat meer vertrouwen te krijgen!
Hmmm dan toch nog een keer goed kijken. Er stond vanmorgen bijde ah verse geitenkaas en er stond bij de ingrediënten niet dat het gepasteuriseerde geitenmelk. Dacht altijd dat verse kazen niet mochten.

Oh rookvlees mag wel? Me happy 😁

Maar Psycho, heb je dan niet dat je broek gaat knellen als je veel zit op een dag? Heb nu ook wel vaak jurkjes aan. Panty's rekken nog wel mee haha.

Gelukkig gaat het met de hond wel goed. Heeft wel spierpijn maar de wonden zien er netjes uit. Gelukkig!
In principe mogen alle verse kazen ook, alleen niet die van rauwe melk (au lait cru), dus ga lekker je gang. Ik heb gisteren een tiramishu gemaakt die ik mag (zonder rauw ei en alcohol), super jammie!

Gelukkig gaat het goed met je hond Meme!
Heb hele drukke dagen gehad . Jongste van man was gister jarig en vierde dat hier. Ben van vermoeidheid gisteravond helemaal in elkaar gecrasht inclusief buikpijn en lage rugpijn en toen ik vanochtend wakker werd voelde ik me niet meer zwanger. Geen kramp geen rare smaak... sneeuw voor de zon. Maar geen druppel bloedverlies dus geen idee wat ik er van moet denken. 25e heb ik weer een echo en omdat ik geen bloedverlies heb vind ik het overdreven om gelijk de VK te bellen.
Hoe is het nu chuck?
Voel je je nu weer wat beter Chuck?

En bloem hoe gaat het bij jou, alles weer rustig?

Ik ga zo lekker m'n nestje in, ben moe😉
Pfff... ik heb al de hele dag steekjes in m'n onderbuik. Hebben jullie dat ook?
quote:zus1987 schreef op 17 januari 2016 @ 19:30:

Hoe is het nu chuck?Nog wel heel moe maar verder niks. Bah ik vind zwanger zijn maar niks. Die onzekerheid of alles wel goed is... 'geniet ervan' zeggen mensen altijd nou ik voel het ff niet maar dat komt wellicht weer als ik een echo heb gehad.
Dat heb ik al vanaf het begin eigenlijk. De ene dag is het erger dan de andere. Soms heb ik ook steken in m'n liezen, maar die frequentie lijkt wat af te nemen. het schijnt ook wel het oprekken van de baarmoeder en banden te zijn... Zeg het maar 😉
Ja inderdaad. Dat las ik ook. Maar ik dacht dat even te checken of er meer last van hadden.

Vanmiddag zei ik ook tegen man dat nooit iemand zegt dat je steken in je buik hebt en dat die vermoeidheid echt heavy is. Al die dingen maken me af en toe best onzeker aangezien je er nooit iemand over hoort.

Maar als ik dan m'n echo zie, word ik weer helemaal verliefd!
Ja de misselijkheid waar je iedereen over hoort heb ik minder last van. Alleen s ochtends iets maar dat is goed op te vangen. Maar die vermoeidheid en slapeloosheid midden in de nacht... Echt ik slaap per nacht 2 tot 4 uur, vind dat ik het nog steeds redelijk trek. Maar ben echt moe af en toe. Houd de weekenden nu ook al wat leger zodat ik dan overdag kan bijslapen. Dan kom ik de week iets beter door. Na volgend weekend vertel ik het mijn manager ook. Als ik me dan echt weer doodmoe voel kan ik misschien wat makkelijker van vrije middag ruilen.
Hai meiden!

Chuck je bent vast gewoon nog zwanger hoor. Maar ik snap je onzekerheid zeker.

Meme, wat balen dat je zo slecht slaapt. Kan me voorstellen dat dat je opbreekt op een gegeven moment.

Bloem en Wolkje veel plezier met de echo's vandaag, ik duim voor mooie beelden!

Hier erg ellendig, weet niet of ik ziek ben of alleen zwanger. Blegh. Maag voelt niet stabiel, 's ochtends de hele tijd braakneigingen, strontverkouden, hoesten, hoofdpijn.. Zou het liefst alles afbellen en in bed blijven maar ja, dat doe ik dan toch ook weer niet. Dus nu aan het werk, hoezee. Gelukkig morgenmiddag vrij.
Hier even een ego post! Net weer echo gehad en het hartje klopt nog steeds. Wel een oude bloeding te zien ernaast die er wellicht nog uit gaat komen of opgenomen wordt door het lichaam. Krijg over twee weken extra consult bij de gyn want ze willen het wel in de gaten houden. En dan ook weer een echo.

Op m'n tel doet het Bold het niet maar nieuw info voor tabel: (derde) echo + consult gyn 1 februari
Mooi Bloem een kloppend hartje.

Goed dat je in de gaten gehouden wordt!
Wat fijn bloem! En goed dat ze het extra in de gaten houden.
Oh fijn bloem! Dit had ik ook, of evt een tweede embryo die in het begin al is afgestorven. Bij een beloning moest ik ook bellen voor een extra echo. Maar waardoor het kwam konden ze zeker niet zeggen?

Hopen dat je je snel weer fitter voelt suze!

Chuck, al weer last van kwaaltjes of nog steeds rustig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven