Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Eindelijk een topic voor mij. Denk ik. Is het nodig dat ik begrijp wat er in de OP staat?

Maar als het niet elitair is haak ik weer af.
Deze academicus haakt af: ik hou niet van snobs.
Misschien kun je een kontje geven Geleerd?

In de richting van een gewenst gespreksonderwerp?

De filosofische, levensbeschouwelijke, wetenschappelijke dating onliners komen me ondanks mijn hoge werk en denkniveau niet aanwaaien helaas.....
Maar misschien ben je wel een goede gymnast Appelsientje en wil je onder dat profiel meedoen?

Ik doe een geweldige spaghaat en vogelnestje.
Oh Evidenza, ik lach me echt een breuk om jouw spaghaat en vogelnestje!

Ok, verwijder dat, want elitaire academici lachen alleen besmuikend ende afkeurend.

Mogen heldervoelenden ook meedoen? Want ik voelde aan mijn water dat dit een topic van Geleerd was...
Wel jammer trouwens Geleerd dat je gymnast verkeerd hebt gespeld in je titel. Je kunt aan een angel vragen dit aan te passen.
Ik ben al heel de dag buitengewoon intelligent bezig..op het forum ben ik graag BlondT
Tsssss, probeer even normaal te doen Geleerd. Ik voel me niets beter of slechter dan anderen dus waarom persé universitair of gynasium.
@Appelsientje; ik zeg juist expliciet dat het niet bedoeld is als snob-achtig topic.

Singles kunnen in het singles-topic specifiek ervaringen delen die te maken met single-zijn. Moeders kunnen in het moeder-topic ervaringen delen die specifiek te maken hebben met het moederschap.

Maar er is nergens een topic waarin mensen kunnen praten over grote verantwoordelijkheden op het werk, filosofische bespiegelingen, speciale boekenclubjes voor Latinisten, etc.

Dus nogmaals: niet snobistisch bedoeld!
Ik kom echt niet meer bij om die OP, zit al een minuut met tranen in mijn ogen van het lachen te schuddebuiken.

Waar haal je het vandaan jongen? Comedy Gold!
@Evidenza: je loopt me te dollen? toch?
PECUNIA NON OLET

Vrij vertaald: Elk tientje is mijn vriendje

Voor de niet-latinisten onder ons (hahahahahah wat een mooi woord weer) Geld stinkt niet. Voor meer info; zie wikipedia
(tot nu toe komt er helaas niet veel van terecht)
hahahahaa, geleerd jij bent een van de redenen waarom ik never nooit een test zou doen bij de menza.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
@Bosaapje: voor de derde keer. Heeft dus expliciet NIET te maken met "beter voelen", maar gewoon met een gemeenschappelijk kader.

Net als 'topic voor mensen die een relatie hebben met een Amerikaanse man"
Oh, en what about het atheneum? Is dat niet elitair genoeg?

Ik vind datingsites voor hoogopgeleiden een beetje sneu eerlijk gezegd. Beetje het 'kijk-mij-eens-intelligent-zijn'-syndroom. Jammer. Bovendien kan iedere randdebiel aan de unief studeren. En een diploma halen ook nog.

*Digi stemt voor datingsites met alleen maar gespierde Germanen met op z'n minst 1 zwarte band in een sexy vechtsport, befbrevet en rokersgedrag*
Maar als je nou én single, én moeder, én niet snobistisch intellectigent? Damn dan heb je pas echt een crisis!
quote:itsme26 schreef op 20 oktober 2008 @ 16:12:

hahahahaa, geleerd jij bent een van de redenen waarom ik never nooit een test zou doen bij de menza.Ook niet bij de Mensa? (Flauw, I know, maar ja, het is een elitegroepering, dus spelfouten zijn uit den boze. Geleerd, let jij ook op je spelling? Zou zonde zijn als je van je eigen topic verwijderd zou worden)
quote:Geleerd schreef op 20 oktober 2008 @ 16:01:

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

Vinden ook alleen maar academici interessant uiteraard
quote:Digitalis schreef op 20 oktober 2008 @ 16:13:

*Digi stemt voor datingsites met alleen maar gespierde Germanen met op z'n minst 1 zwarte band in een sexy vechtsport, befbrevet en rokersgedrag*

ML STEMT VOOR!
Ik zei al dat je het echt beter elitair had kunnen houden. Het plebs gaat nu al aan de haal met dit topic.

Kunnen we weer ontopic gaan? Gymnastiek?
*en steekt nog een peuk op om zich vervolgens op haar zak met brossen te storten*
Ik stel voor dat je een topic opent 'mensen die met Geleerd willen praten'. Heb je toch wat gemeenschappelijk!
quote:Digitalis schreef op 20 oktober 2008 @ 16:14:

[...]

Ook niet bij de Mensa? (Flauw, I know, maar ja, het is een elitegroepering, dus spelfouten zijn uit den boze. Geleerd, let jij ook op je spelling? Zou zonde zijn als je van je eigen topic verwijderd zou worden)ik heb nooit gezegd dat ik intelligent was, er zijn alleen andere mensen die dat denken hahaha
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven