Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen
maandag 20 oktober 2008 om 19:23
Speciaal voor Tangerine.
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast

maandag 20 oktober 2008 om 19:26

maandag 20 oktober 2008 om 19:31
Tja, ben ook al goedgekeurd bij het havisten topic, maar meld me hier toch ook aan. Eet ik ff van 2 walletjes haha.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

maandag 20 oktober 2008 om 19:38
Ja, nou, ik ben dus zo'n zakenkutje he, dan hoor je al nooit echt ergens bij. En om het nog erger te maken: ik heb 3 jaar gymnasium gedaan, daarna snel naar het atheneum gerend. Ik ben begonnen op de uni, maar na de propedeuse (eeh eigenlijk pas na 3 jaar) wederom ervandoor gegaan. Ben nu begonnen met zo'n slagroom-opleiding-zonder-niveau volgens Geleerd, namelijk aan het *oh gruwel* HBO. Maar... nog niet af dus. Jullie zien, ik hoor nergens bij. Niet bij de relatiemensen, niet bij de slimmerds, niet bij de dommerds, zelfs niet écht bij de singles want die scharrelen tenminste nog een eind weg. Ik hoor niet bij de juffen, niet bij de mamma's, niet bij de seksers en ook al niet bij de borderliners.
Nee, ik hoorde nergens bij.
Tot vandaag!
Nee, ik hoorde nergens bij.
Tot vandaag!
maandag 20 oktober 2008 om 19:46
Jan Roels! Mijn dochter roept al sinds ze 1,5 is heel enthousiast 'Jan!' als ik 's ochtends het nieuws aanzet. En als er iemand anders zit 'waar is Jan nou mama?'
Overigens heb ik Havo, in 6 jaar, gedaan, nu HBO, maar ook alweer 6ejaars. Heb dan weer wél een man en kinderen maar hoor nóg nergens bij. Ben te hoog opgeleid voor een 'as ik maar lekker na Oprah kan kijkuh, ik ga eg nie meer werkuh' mama, te laag opgeleid en te jong voor een 'zeg schat, haal jij Pepijn en Valentijn even van de creche, want ik heb het zo drukdrukdruk op mijn topbaan en ik moet daarna ook nog naar yoga'mama, te jong getrouwd voor de gemiddelde Nederlander en doe te lang over mijn opleidingen.
Dus zegt u het maar.....
Overigens heb ik Havo, in 6 jaar, gedaan, nu HBO, maar ook alweer 6ejaars. Heb dan weer wél een man en kinderen maar hoor nóg nergens bij. Ben te hoog opgeleid voor een 'as ik maar lekker na Oprah kan kijkuh, ik ga eg nie meer werkuh' mama, te laag opgeleid en te jong voor een 'zeg schat, haal jij Pepijn en Valentijn even van de creche, want ik heb het zo drukdrukdruk op mijn topbaan en ik moet daarna ook nog naar yoga'mama, te jong getrouwd voor de gemiddelde Nederlander en doe te lang over mijn opleidingen.
Dus zegt u het maar.....
maandag 20 oktober 2008 om 19:46