Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen

20-10-2008 19:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Tangerine.

Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.

Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.

Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.

Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.

Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?

Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast
Jaaa, dan kom ik hier maar bij
Hohohoho, iedereen mocht al bij mij, als je maar niet filosofisch of intellectueel was ingesteld!

Nu gaan alles zakenjoni's hier zitten, ben ik al mijn nagelstylistes kwijt!
Woohoo, geweldig! Echt, héél geweldig! Ik voel me part of a group! Ik voel me helemaal erbij horen en zo! Ik voel me.. gewoon.. nou ja.. gewoon geweldig!

Eindelijk ben ik meer dan 'de slagroom op de taart', niet meer de 'net-niet-gymnasiast', nee, ik ben gewoon.... onderdeel van een GROEP! Woohooo!
Is nu je forumleven compleet Tan?

Fijn dat ik dat heb kunnen bereiken, toch
Hier wacht ik nu al die jaren al op. Eindelijk een plek waar ik me thuis voel...
*Duikt ook op de bank*.... eihhndelijkkkkkk
Tja, ben ook al goedgekeurd bij het havisten topic, maar meld me hier toch ook aan. Eet ik ff van 2 walletjes haha.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Goh, dat ik toch van zoveel mensen hun forumbestaan compleet kan maken.

Had me dat eerder verteld
Jeuj, ik voel me enórm geroepen
Al zie ik nu pas het havisten topic. Ik heb havo, maar doe nu HBO, mag ik dan toch hier?
Mijn probleem is dat ik groeploos ben. Meer een 1 op 1 figuur. Maar wil eens wat nieuws proberen. Wie zit hier in de balottagecommissie? Is er ook een dresscode?
Ja, nou, ik ben dus zo'n zakenkutje he, dan hoor je al nooit echt ergens bij. En om het nog erger te maken: ik heb 3 jaar gymnasium gedaan, daarna snel naar het atheneum gerend. Ik ben begonnen op de uni, maar na de propedeuse (eeh eigenlijk pas na 3 jaar) wederom ervandoor gegaan. Ben nu begonnen met zo'n slagroom-opleiding-zonder-niveau volgens Geleerd, namelijk aan het *oh gruwel* HBO. Maar... nog niet af dus. Jullie zien, ik hoor nergens bij. Niet bij de relatiemensen, niet bij de slimmerds, niet bij de dommerds, zelfs niet écht bij de singles want die scharrelen tenminste nog een eind weg. Ik hoor niet bij de juffen, niet bij de mamma's, niet bij de seksers en ook al niet bij de borderliners.

Nee, ik hoorde nergens bij.

Tot vandaag!

Ja. Ik voel me hier thuis!

Jan de Hoop. Good Old Jan de Hoop.

Iemand wel eens opgevallen dat deze beste man zijn koffie altijd drinkt uit een mok die matcht bij zijn outfit van die dag?

DTEEZ!
Fijn he Tangerine? Ik krijg juist een identiteitscrisis Maar dat jij je opleiding niet af had snapten we al, door Superdad
Ik zie dat overigens altijd voordat ik zakelijk ga doen in mijn zakenauto, in de file op weg naar zoveel zakelijkheid dat ik er misselijk van word en daarom kom ik eerst altijd even tot mezelf met Jan & zijn mok.
DTEEZ!
Ja Hanke, zeker hebben we een dresscode.

Zakenkutjes he, dus dan moeten we minstens in mantelpak.

En zo'n brilletje als Tangerine dr avatar
Ik weet wel dat Jan altijd gruwelijk vloekt bij het decor.
Zijn mok dus ook!
DTEEZ!
Nou hier hoor ik niet bij hoor..

Ik kijk niet naar Jan de Hoop wél naar het jeugdjournaal..
Jan Roels! Mijn dochter roept al sinds ze 1,5 is heel enthousiast 'Jan!' als ik 's ochtends het nieuws aanzet. En als er iemand anders zit 'waar is Jan nou mama?'

Overigens heb ik Havo, in 6 jaar, gedaan, nu HBO, maar ook alweer 6ejaars. Heb dan weer wél een man en kinderen maar hoor nóg nergens bij. Ben te hoog opgeleid voor een 'as ik maar lekker na Oprah kan kijkuh, ik ga eg nie meer werkuh' mama, te laag opgeleid en te jong voor een 'zeg schat, haal jij Pepijn en Valentijn even van de creche, want ik heb het zo drukdrukdruk op mijn topbaan en ik moet daarna ook nog naar yoga'mama, te jong getrouwd voor de gemiddelde Nederlander en doe te lang over mijn opleidingen.

Dus zegt u het maar.....
De bril heb ik al, in het mantelpakje wil je me niet dood aantreffen met die poten van me. Maar ik heb wel een mooi paars ribcord pak. Telt dat ook.

Hé, en het was ook voor groeplozen toch. Nou dan. Ik wil wel penningmeester zijn voor de ballotagecommissie. Wie wordt voorzitter. TO?
Djoels, lukt 't chatten nog steeds niet? Even tussen 2 haakjes... moet ook he, zo tussen de zaken door.
Jan vloekt overigens enorm bij het decor, maar hij is toch geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven