Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@mir, ben bijna ambtenaar. Hahaha. 1 nov gaat mijn contract in. Was hiervoor semi-ambtenaar omdat ik via een uitzendbureau bij een gemeentelijke dienst werk. Meer info wil ik wel ff op je hyves zetten. Bedankt voor het uitzoeken. Op het doosje staat ook wel dat je het bij het ontbijt in moet nemen, maar was gisteren zo sjacherijnig van het hoesten dat ik er tegen een uur of drie eentje ingenomen heb. Daar zal het dan idd wel aan liggen.

@ringel, bijna ambtenaar. pas op he!. Volgende week donderdag lijkt me dan een goeie. Kom ik gewoon na Roan zijn slaapje. Ik moet dan nl wel 's ochtends werken.

Ben nu dus bekaf. Maar ga niet slapen. Ben dan altijd bang dat ik 's avonds niet goed slaap. Ga vanavond gewoon lekker vroeg naar bed. Roan ligt nu een tukje te doen. Hij heeft net de wcborstelhouder kapot gemaakt. Ik was even boven de was in de machine aan het doen, hoor ik ineens rinkeldekinkel. Ja hoor. Hij heeft zich gelukkig niet bezeerd aan het glas. Hij kan sinds deze week zelf de deuren open krijgen. Lief heeft dus een klus dit weekend. Alle deurklinken omhoog zetten.
is prima joh, zie ik je volgende week (is er nog meer buik om te bewonderen kreng groeit asl kool!)

Mayte is dus echt echt baby af. Ze kan eignelijk niet meer met goed fatsoen in har ledikant slapen, want ze maakt de schuifje los en kan er dus uit klimmen (we hebben een heeeel oud ledikant, met van die kleppen aan de zijkant) En ze is er dus heden middag ook voor de eerste keer uitgedonderd. Heb daarna geprobeerd of ze in d'r grote bed wilde slapen, maar dat vind ze alleen maar leuk om op te springen.

Werd een beetje moedeloos en heb d'r streng toegesproken dat het nu klaar is met het geouwehoer en dat ze moet gan slapen. Keek ze even heel sneu maar is wel gaan pitten. Zal zo eens kijken.
@Krook Je hebt dus je handen vol aan Roan. Kyran is nog steeds niet heel lang dus de deuren krijgt hij nog niet open.

Ben je altijd snel niet lekker of is dat iets van de laatste tijd? Zo'n kuur krijg je toch ook niet zomaar even dan moet je je toch echt al een tijd ellendig gevoeld hebben. Erg vervelend voor je hoor.

@Ringel Vind nog steeds knap dat je dat werk doet. Ik heb daar dus echt het geduld niet voor. Snap dan ook wel dat je af en toe eens niet heel professioneel reageerd. En daarbij ben je nu ook wel een wandelende hormoon-bom dat moet je niet vergeten.

Weer terug in het westen van het land. Ben nu op werk. Waar ik eigenlijk pas om kwart voor negen moet beginnen ipv om kwart over acht. Kon ik mooi even mijn werkmail lezen en hier even langsgaan.

Had denk ik toch beter vandaag ook vrij kunnen vragen want ik mis de kinderen nu toch wel behoorlijk. Heb ze gister even gezien tussen half zeven(toen kwamen ze terug van de oppas) en toen ze naar bed gingen en vanochtend was ik weer zo vroeg de deur uit dat ze nog sliepen. Maar die paar dagen relaxen bij mijn tante waren wel heel goed. Ben weer een beetje tot mezelf gekomen en dat had ik wel nodig.

Moet weer aan het werk...
Krook, ik moet ook een verklaring goed gedrag aanvragen, je moet je idd legitemeren en neem je geld mee, bij ons kost ie ruim 30 euro. Ik ben nu ook semi-ambtenaar, hahahahahaha!!!!

Mmmoi, je leest dit niet meer, maar ik wil je ook nog heeeeeel veel plezier wensen en veilig weer thuiskomen!!!

Ringel, weer heftig op je werk dus, let goed op jezelf meisje, kun je niet wat gas terugnemen? Buiten jezelf regareren op het werk is niet goed, lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Kun je er met iemand over praten?

Sverre roept, HONGER!!!!
@niniaan, idd mijn handen vol. Maar wel vol met het liefste mannetje van de wereld. Hahaha, no offence. Ben blij dat je even tot jezelf hebt kunnen komen. Het wordt weer tijd dat de oude niniane hier gezellig komt kletsen!

Ben inderdaad al een tijdje aan het klungelen. Ruim 2 maanden geleden begonnen met hoesten en verkouden en eigenlijk niet opgehouden. Al een kuurtje gehad die niet werkte, dus nu maar een paardemiddel.

@annie, hahaha. Jij dus ook veel koffiepauzes. Hahaha. Nee hoor. De vooroordelen over ambtenaren heb ik nog niet echt bewezen gezien. Ik krijg het bedrag trouwens vergoed. Jij niet?

Pfff, vandaag is lief met zijn werk naar Schier. Ik had Roan dus alleen vanavond. En noooooooit ben ik laat klaar met mijn werk, is het vandaag een keer half zes dat ik weg kon. Ik wil Roan het liefst meteen om 17 uur ophalen omdat hij teveel prikkels krijgt van de drukte die er altijd is rond ophaaltijd. Daarna kon ik gelukkig bij zwager en schoonzus lekker patatjes eten. Roan vond het heeeeerlijk.
rustig hier.

Lief is vertrokken richting Delft voor en proud to be fout feestje, met een stel vrienden zijn ze verkleed als voetbalsupporters. Behoorlijk fout dus.

Als het goed is gaan we eind deze maand weer eens samen naar een feestje met als thema"sinners and saints" leek me dan wel leuk om als jozef en maria te gaan *grinn* Hmmmm als je het szo leest hebben we veel verkleedfeestjes....cool! hou wel van een beetje opschmuk tijdens een feestje.

verder alles ok. heb gisteren m'n laatste late dienst gedraaid en begin maandag met de vroege (lees regelmatig) diensten. wel leukker hoor.heb wel bij m'n leidinggevende aangegeven dat ik graag wil overleggen over hoe verder, want ik begin dus echt steeds meer beperkingen te ervaren met betrekking tot zwanger zijn.

ga nog ff niksen en dan met meisje de hort op als ze straks wakker wordt.
Ringel gaaf als je dat doet! Als Jozef en Maria gaan! Ik houd ook wel van verkleedfeestjes (vandaar dat er met Carnaval een groot kruis in de agenda staat want dan ga ik los!)

Goed ook dat je vanaf maandag regelmatiger gaat werken en dat je met je leidinggevende afspraken gaat maken. Je moet gewoon goed aan jezelf denken en aan je beebje!

Wb je namen. Ik heb een neef Aaron; keileuke gozer! Maar ik heb ook een jongetje in de klas gehad... was een minder leuke variant hihi. Ik vind de naam persoonlijk niet zo mooi. Volgens mij kunnen jullie vast nog wel een mooiere verzinnen!

Fenna vind ik wel superleuk! (net iets leuker dan Fenne).

Ik ga vanavond ook de hort op; mijn fanfare heeft een meezingconcert. Ik wilde eerst niet gaan, maar toen zag ik de nummers op het programma... dat mag ik gewoon niet missen!

Heb inmiddels (alleen vandaag al!) 2keer gekolfd (175cc ik ben trots!) dus ik kan er tegen! Ik ben wel moe, maar dat komt goed. Ella gaat logeren, dus morgenvroeg als Gijs zijn eerste borsten heeft gehad, duiken we terug in bed!

Morgen ook Gijs zijn eerste feest; Net als bij Ella hebben we nu ook weer een kraamfeestje. Ik ben benieuwd. Tot nu toe vooral veel afmeldingen ipv positieve reacteis.

Ga me in mijn jas hijsen, Ella naar opa en oma brengen en we kunnen gelijk daar blijven eten (altijd handig!)

XXXx
veel plezier Ris......welke liedjes gaan jullie nu meezingen?

Wle grappig dat je, je borten als op zichzelf stanade attributen benoemd hahahaha.

wij eten vanavond spruitjes, ben benieuwd watr Mayte d'r van vindt.....
@ringel: hoe waren de spruitjes? Leuk zeg al die thema feestjes. Zijn dat dat vrienden die dat organiseren of zijn dat algemeen toegankelijke feestjes?

Hier in de achterhoek hebben we alleen maar zwarte cross, trekkertrek etc.

@ris: wauw, wat kolf jij veel. Doe je dat tussen de voedingen door dan of kolf je ze in plaats van een voeding en geef je het dan in een flesje? Ik kolf elke dag 1 keer en dan is het tussen de 50 en 100 cc. De voorraad bouwt zich dus gestaag op.

Weet iemand nog leuke online kledingwinkels voor dameskleding? Ik wil wat nieuws maar heb niet zo'n zin in pashokjes (en uiteindelijk kom ik toch met kleren voor Floor en Eva thuis).

whehe ringel, is het bij jou dan ook een onbevlekte ontvangenis? Hahaha.

@ris, goed man, dat kolven. Probeer je Ella al een beetje te ontwennen aan de borst? Omdat je aangaf dat je het wel pittig begon te vinden.

@pebbs, ben niet thuis in online winkelen. Geen tips dus. Nog wat gehoord van de soll? Of heb ik daarover heen gelezen?

Vanavond verjaardag gehad van schoonmoeder. Was gezellig. Roan heeft het hartstikke goed gedaan met al die drukte. Ligt nu op bed.

Vraagje, hoe gaan jullie om met slaan? Roan heeft een mepfase, en ik weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan. Boos worden, negeren, in de hoek zetten. Hoe doen jullie dat?
yo jozeffans, er zijn er een heleboel bij paul de leeuw!
@krokus: staat iets over in het groeiboekje bij 1,5 tot 2 jaar volgens mij. Slaan, bijten etc. schijnt vaker voor te komen uit frustratie. Niet terugslaan of bijten is het belangrijkste advies.

De enkele keer dat Floor zoiets heeft gedaan heb ik haar hand gepakt en gezegd dat ze de gang op moest als ze het nog een keer zou doen.

Geen jozef gezien bij Paul de Leeuw maar misschien heb ik te laat ingeschakeld.

Op die sollicitatie van deze week heb ik nog niks gehoord. De man van het uitzendbureau was enthousiast over mijn cv maar ik heb nog niks gehoord. Ik ga maandag weer even bellen hoe het ervoor staat.
zijn vrienden die dat organiseren (lees een betje van die exentrieke kunstenaars typjes) een vriendin heeft net een eigen kledingverhuurbedrijfje opgestart en vanwege dat (en afstuderen en verjaardag) heeft ze samen met nog een vriendin een zaal afgehuurd en dit thema bedacht

@krook, nee geen onbevlekte bevangenis hahahahaha, dat is het "sinners" stukje en gaan wij als jozef en maria (de saints dus hihihihi)

slaan, wij pakken Mayte's handje en zeggen tegen haar dat ze niet mag doen, maar lief en dan aaien we met haar hand over onze wang (is dus eigenlijk een gedrags instructie) bijten.....volgens mij is mijn mimiek duidelijk genoeg voor d'r

Ik dacht ook een jozef te zien bij Paul.....heb weg gezapt er is sowieso geen drol op tv en ik denk dat ik zo m'n nestje maar eens induik.

Best raar Lief is ff een avondje weg en ik heb voor 19.30 de vaat klaar, Mayte gebadderd en in bed en het huis opgeruimd. Terwijl dt normaal gesproken echt wel 20.00/ 20.30 is voordat we beiden op de bank ploffen. HEb tijd over!

@pebbs succes emt sollicitatie!
het punt is dat ik niet denk dat het bij roan uit frustratie is. Soms wel natuurlijk, maij associeert het woord stout vlg mij ook echt met slaan. Vanavond bij schoonouders was de opa van lief er ook. Opa zegt tegen Roan, was oma stout? En Roan geeft oma een mep.

Het is vaak ook gewoon een spelletje, want hij vindt het zelf reuze grappig. Lastig hoor.
Ben blij dat ik Paul de Leeuw heb opgenomen met al die Josephs!

Meezingconert was gaaf! Ben wel vroeger naar huis gegaan, tieten liepen over. We zongen voornamelijk smartlappen mee; lekker fout!

Net Gijsje nog gevoed en nu ligt hij op bed, eens zien hoe het gaat. Ik ga er ook in... ben kapot!

Oh Pebbs. ik heb vanochtend gekolfd (gewoon een borst die Gijs daarna nog mocht leegdrinken), en nog een keer rond 10 uur toen wilde hij maar 1 borst drinken. In het kader van het avondje weg, heb ik toen gekolfd. Zou ik anders niet zo snel doen.
Floor is helemaal retro vandaag. Gisteren hebben we bij de Hema een rode rib-tuinbroek met een rood-wit gestreept shirt er onder gekocht en het staat erg 70's, heel leuk.

Voor Eva hadden ze ook een heel leuk shitje met een poes erop maar daar zat een knoopje op de rug en dat vind ik zo onhandig voor die kleine baby's. Dat kan toch niet fijn zijn als je daar de hele dag op ligt.

@ris: fijn hoor dat je zo makkelijk kolft. Ik had vanochtend 70cc, 1,5 uur na de voeding, en dat vond ik al heel wat.

Met Floor heb ik ook vanaf een maand of 5 van die neusspray voor de tsr gehad.

Nog lekker kunnen slapen?

Eva kwam om 2.30 en 5.30 voor een voeding en daarna wilde ze niet meer in haar bed slapen dus heeft ze bij mij op de buik gelegen tot 7.30. Toen werd Floor wakker en wilde Eva ook alweer drinken.

Morgen ga ik met mijn vader en de meisjes naar de dierentuin. Mijn vader werkt daar en hij komt normaal die dag oppassen.
owat gaaaf dierentuin, ben helemaal van de dierentuin (en dan mn de blotekontenapen) wat gaaf zeg dat je vader dar werkt!

mijn (vandaag is het mijn) meisje werd vanochtend pas om 9.15 (voor de 2e keer) wakker.....die heeft dus en goede nacht gemaakt (en ik ook) werd alleen wel wakker zo rond 3.00 en pas om 4.00 weer in slaap gevallen. nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo af en toe best lekker vind hoor dat Lief een nacht weg is......op de 1 of andere manier lig en slaap ik dan een stuk rustiger.

verder weinig bijzonders vandaag op het programma.

@krook, misschien ff het woord "stout" uit de vocabulaire schrappen? als dat een trigger is dat hij gaat meppen? en elke keer als hij wel slaat of iets anders doet wat niet mag, strenmg duidelijk maken dat, het niet mag, maar niet het woord stout noemen......

@Ris, ach smartlappen! heerlijk lekker mee bleren.......ik wil eignelijk wel graag bij een smartlappen koor (echt de meest foute muziek en liedjes die je kan bedenken, maar zo heelrijk meezingbaar en dramatisch) maar die hebben ze hier niet in de directe omgeving.......

baby is zich weer eens aan het omdraaien.....pffft
@ringel, dat hadden lief en ik idd ook net besproken. Geen "stout" meer benoemen. En wat lekker dat Mayte tot na negen uur sliep! Heerlijk hoor.

Roan was voor zijn doen ook laat vanochtend. Het was 7.45. Ik lag nog zwaar in de olie van de wijn van gisteravond. Het was lief zijn beurt vandaag. Heb zelf dus lekker tot 9.30 kunnen liggen. Zojuist naar het zwembad geweest. Gezellig eventjes, en daarna thuis wentelteefjes gebakken (en opgegeten uiteraard).
Hoi hoi,

Is dat de nieuwe mode? proud to be Foutfeesten? Lief had er laatst ook een, vreselijke foute outfits gezien, hahahaha!

Kolven, ik kolf op het werk 2 keer per dag en kom iedere dag met ruim 300 CC thuis, jullie doen het dus zeker niet onverdienstelijk als je nagaat dat jullie de overige voedingen ook nog gewoon geven!!!

Meppen; check, bijten; checken. Ja, ook hier is dat gaande. We geven er weinig aandacht aan, laten kort en boos weten dat het niet mag, maar het mag geen spelletje worden. Het gaat in fases, Mats heeft een hele poos niet gebeten en sinds afgelopen week begint ie weer. Tsja.....

Spruitjes, Mats eet ze gelukkig wel, ik vind ze te lekker om van het menu af te halen.

Joseph, ohhhhhh, wat is Freek toch goed!
annie, wat ben je ook een heerlijk positief mens!
Joseph; wat ben ik blij dat Robin EINDELIJK naar huis is gestuurd. Lijkt me logisch dat volgende week als laatse Freek en John overblijven... Heb vannacht terwijl ik zat te kolven de uitslag zitten kijken (had ik opgenomen).

Kon alleen door het geluid van de kolf het gezang niet zo goed horen. Kan moeilijk om 3 uur de tv knalhard zetten....

Verder loopt het hier. Heb net een lang verhaal gepost bij uitgerekend in okt, en zometeen komen de man zijn collega's op visite, dus weinig tijd om hier nogmaals te posten....

XXX!
ja eindelijk Robin eruit!!! ik vond hem niet mooi zingen.

ik denk dat john of freek het worden. ik hoop freek.

hier zijn de tassen gepakt en Mees ligt nu nog ff te slapen en dan gaan we lekker een weekje naar Mierlo. in een huisje

ik heb er zin in!!!
yo ladies, wo sind sie!
euh....werken! en daarna kind opahel nbij oppas, boodschappen doen, koken, eten, opruimen, m'n kont wortel laten schieten op de bank. daarna gedouched gescrubd en gesmeerd en met een blok kaas op de bank (weer wortel schieten:-) )
Ik was in de dierentuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven