Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
woensdag 20 januari 2016 om 04:35
Bloempje, wat een spanning zeg! Ik zou zeker wel rusten, zodat je lichaam het hematoom kan opnemen inderdaad.
Succes!
Ik lig helaas weer in het ziekenhuis. Ik mocht donderdag naar huis, ondanks dat ik nog goed ziek was. In het weekend ging het niet goed en met name zondag was een aaneenschakeling van braken. Zondagavond vertrouwde mijn gyn het niet en liet me weer naar het ziekenhuis komen. In mijn urine zaten nu nog meer afvalstoffen dan vorige week, dus weer opname.
Sinds vanochtend geen afvalstoffen meer, wat wil je met een 3 liter infuus, dus ik ben benieuwd wanneer ik weer naar huis mag.
Ik voel me iig nog steeds erg slecht, kan niet wachten tot het wat minder gaat worden.
Succes!
Ik lig helaas weer in het ziekenhuis. Ik mocht donderdag naar huis, ondanks dat ik nog goed ziek was. In het weekend ging het niet goed en met name zondag was een aaneenschakeling van braken. Zondagavond vertrouwde mijn gyn het niet en liet me weer naar het ziekenhuis komen. In mijn urine zaten nu nog meer afvalstoffen dan vorige week, dus weer opname.
Sinds vanochtend geen afvalstoffen meer, wat wil je met een 3 liter infuus, dus ik ben benieuwd wanneer ik weer naar huis mag.
Ik voel me iig nog steeds erg slecht, kan niet wachten tot het wat minder gaat worden.
woensdag 20 januari 2016 om 08:21
Een voordeel van een dagje thuiswerken... rechtstreeks uit je bed achter de computer gaan zitten in je joggingbroek!
Eenhoorn, wat vervelend zeg! Hopelijk knap je snel weer op. Kunnen ze niks voor je doen om het braken te verminderen?
Cillr, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Ik ben vooral in de ochtend en avond misselijk. De ochtend ook echt met braken. Het maakt dan niet uit of ik eerst heb gegeten of niet. Ook maakt het niet uit wat ik eet.
En zo moe! Lig soms 's avonds al om 20 uur in m'n bed.
Eenhoorn, wat vervelend zeg! Hopelijk knap je snel weer op. Kunnen ze niks voor je doen om het braken te verminderen?
Cillr, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Ik ben vooral in de ochtend en avond misselijk. De ochtend ook echt met braken. Het maakt dan niet uit of ik eerst heb gegeten of niet. Ook maakt het niet uit wat ik eet.
En zo moe! Lig soms 's avonds al om 20 uur in m'n bed.
woensdag 20 januari 2016 om 08:37
Ff korte post vanuit het werk, heel veel sterkte Bloempje! En eenhoorn ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen! voor jullie
Hier word ik gek van vermoeidheid. Slaap max 3 a 4 uur per nacht en dat gaat nu echt opbreken. Ik las op internet dat slaapmiddelen, ook melatonine sterk worden afgeraden. Door alle huis tuin en keuken tips ben ik al heen. Maandag gesprek met manager om m'n uren meer te gaan verdelen. Ik weet het anders ook niet meer...
Hier word ik gek van vermoeidheid. Slaap max 3 a 4 uur per nacht en dat gaat nu echt opbreken. Ik las op internet dat slaapmiddelen, ook melatonine sterk worden afgeraden. Door alle huis tuin en keuken tips ben ik al heen. Maandag gesprek met manager om m'n uren meer te gaan verdelen. Ik weet het anders ook niet meer...
woensdag 20 januari 2016 om 09:01
Bloempje, jeetje zeg. Blijf aub naar je lichaam luisteren. Heel lief van Pavo om je indd bij te staan met haar verhaal. Sterkte en pak je rust.
Eenhoorn, vervelend zeg, dat je zo beroerd blijft. Laat maar goed voor je zorgen!! Je word goed in de gaten gehouden.
Meme, waardeloos he die slapeloze nachten. Hier wisselen ze erg af. Gelukkig dus ook weer drie redelijke nachten gehad. Hoop dat jij ook weer snel je slaap kan pakken.
Fijn dat er weer goede echo's bij zitten!! Chillr, geef je groot gelijk hoor.
Chuck, hoop op goed nieuws straks!!
Ik mag om half elf, super spannend!!
Eenhoorn, vervelend zeg, dat je zo beroerd blijft. Laat maar goed voor je zorgen!! Je word goed in de gaten gehouden.
Meme, waardeloos he die slapeloze nachten. Hier wisselen ze erg af. Gelukkig dus ook weer drie redelijke nachten gehad. Hoop dat jij ook weer snel je slaap kan pakken.
Fijn dat er weer goede echo's bij zitten!! Chillr, geef je groot gelijk hoor.
Chuck, hoop op goed nieuws straks!!
Ik mag om half elf, super spannend!!
woensdag 20 januari 2016 om 09:34
woensdag 20 januari 2016 om 10:07
Ik ben weer terug en een goed nieuws! Kindje gaat als een speer, is al 3,1 cm (dus verdriedubbeld in 3 weken) en lag heel actief met de armpjes en beentjes te zwaaien. Echt onwijs cool! Volgens VK is miskraam kans nu <5 % dus ik denk eraan om het met mijn verjaardag eind deze maand aan mijn vrienden te vertellen. Dan ben ik ruim 11 weken.
Eenhoorn echt klote dat je weer in het ZH ligt ik heb het echt met je te doen.
Johnatas succes en ben benieuwd!
Voor wie ik nu vergeet hopelijk gaat alles nog goed ondanks de al dan niet aanwezige kwalen.
Eenhoorn echt klote dat je weer in het ZH ligt ik heb het echt met je te doen.
Johnatas succes en ben benieuwd!
Voor wie ik nu vergeet hopelijk gaat alles nog goed ondanks de al dan niet aanwezige kwalen.
woensdag 20 januari 2016 om 11:00
Cillr en Chuck gefeliciteerd. Wat fijn Chuck dat je geval niet bleek te kloppen! En wat een leuk moment om het te vertellen!
Eenhoorn jeetje ik blijf mij verbazen hoeveel narigheid iemand moet doorstaan. Vind het zo verdrietig dat jou dit steeds moet overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Iemand zei ooit tegen mij: het voordeel van onderin de put zitten is dat je alleen nog maar omhoog kan. Weet niet of je er wat bij voelt, maar ik vind het soms wel een mooie gedachte als ik mij zwaar klote voel, dikke
Eenhoorn jeetje ik blijf mij verbazen hoeveel narigheid iemand moet doorstaan. Vind het zo verdrietig dat jou dit steeds moet overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Iemand zei ooit tegen mij: het voordeel van onderin de put zitten is dat je alleen nog maar omhoog kan. Weet niet of je er wat bij voelt, maar ik vind het soms wel een mooie gedachte als ik mij zwaar klote voel, dikke
woensdag 20 januari 2016 om 13:04
Jeeeej Chuck, onwijs blij voor je!!
Hier is alles goed en was er direct een goed werkend hartje te zien. We zijn super blij!!
Combinatietest gaan we 8 februari laten doen. En daarna komt de termijnecho
Super blij en opgelucht...
Alle klachten horen erbij en ik ben al wat ouder,
dus ze had me wel beetje gewaarschuwd dat ik het wat zwaarder zou kunnen krijgen. Ik ben iemand die kampt met ijzer te kort en heb ook een B12 tekort. Dus daar zal extra op worden gelet.
Hier is alles goed en was er direct een goed werkend hartje te zien. We zijn super blij!!
Combinatietest gaan we 8 februari laten doen. En daarna komt de termijnecho
Super blij en opgelucht...
Alle klachten horen erbij en ik ben al wat ouder,
dus ze had me wel beetje gewaarschuwd dat ik het wat zwaarder zou kunnen krijgen. Ik ben iemand die kampt met ijzer te kort en heb ook een B12 tekort. Dus daar zal extra op worden gelet.
woensdag 20 januari 2016 om 18:50
Nee het is ook uit onderzoek gebleken dat kinderen significant meer gedragsproblemen krijgen en significant vaker een lager IQ.
Vind het dan niet waard.
Hoewel ik onbewust van de week en vorige weken dropjes op het werk op heb. Vooral die dubbele dropjes met fruitsmaakje. Niet bij stil gestaan. Nu wil ik dus echt met alle plezier een grote zak honingdrop achterover slaan maar manlief wil het ook liever niet.
Vind het dan niet waard.
Hoewel ik onbewust van de week en vorige weken dropjes op het werk op heb. Vooral die dubbele dropjes met fruitsmaakje. Niet bij stil gestaan. Nu wil ik dus echt met alle plezier een grote zak honingdrop achterover slaan maar manlief wil het ook liever niet.
woensdag 20 januari 2016 om 19:09
Goed dat je het zegt, haha. Gelukkig hou ik niet zo van drop!
Notitie, heb het even opgezocht:
Uit dit onderzoek bleek dat bij het eten van meer dan 250 gram drop per week tijdens de zwangerschap, de kinderen vaker gedragsproblemen vertoonden en gemiddeld een lager IQ hadden.
Door het voedingscentrum wordt dan ook aanbevolen om tijdens de zwangerschap niet meer dan 5 dropjes per dag te eten.
Een dropje af en toe mag best, een hele zak wordt afgeraden. Maar is dat niet met alles zo?
Zonnebloem, jij had vandaag de eerste echo! Hoe was het?
Zus, jij had vandaag de intake. Heb je ook een echo gekregen?
Notitie, heb het even opgezocht:
Uit dit onderzoek bleek dat bij het eten van meer dan 250 gram drop per week tijdens de zwangerschap, de kinderen vaker gedragsproblemen vertoonden en gemiddeld een lager IQ hadden.
Door het voedingscentrum wordt dan ook aanbevolen om tijdens de zwangerschap niet meer dan 5 dropjes per dag te eten.
Een dropje af en toe mag best, een hele zak wordt afgeraden. Maar is dat niet met alles zo?
Zonnebloem, jij had vandaag de eerste echo! Hoe was het?
Zus, jij had vandaag de intake. Heb je ook een echo gekregen?
woensdag 20 januari 2016 om 22:25