De geboorte van je nickname

04-07-2007 19:55 279 berichten
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf"  al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname :D

Ik begin:

Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.

Nu jullie!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Combinatie van de beginletters van mijn drie kids.
quote:Combinatie van de beginletters van mijn drie kids.:o mamma?!
quote:En ik maar denken dat je een onschuldig voorjaarsbloempje bent ;)whehe, als ik lig te slapen wel hoor!!!
sto is afkorting van mijn mans naam en bijzonder geschikt om er andere woorden mee te vormen zo ondervond ik ooit in een topic.

Mijn nick is een bijnaam die me ex me heb gegeven, gebruik hem al jaren, tis echt een 2e naam geworden. Reageerde op een gegeven moment niet eens meer op me eigne naam, omdat ik zo gewend was aan Gilly :D.

Kuss.

Dreamer van Supertramp was op de radio en ik vond het wel een toepasselijke nick
Later is nu
ja grappig, want altijd als ik jouw nick zie staan , hoor ik dat liedje, zat ik toch goed:D
quote:sto is afkorting van mijn mans naam en bijzonder geschikt om er andere woorden mee te vormen zo ondervond ik ooit in een topic.

Haha sto!

Beetje een tegenvaller die verklaring van jou, ik had jouw afkorting namelijk veel creatiever verwacht :P
Lalein: Een combinatie van het koosnaampje dat mijn vader voor me heeft en de laatste letters van mijn voornaam... Vind het een lekker neutrale naam waar je alle kanten mee uitkunt en niet persé al een statement mee maakt waar je posts onder lijden (geloof ik hihi)

hihi sto, ja we zijn nogal creatief geweest met je naam he
Het eerste wat me te binnen schoot, was de uitdrukking 'nomen est omen'. Dus de naam werd omen.
Ik heb er erg lang over nagedacht wat mijn nick zou zijn maar ik kon niets anders bedenken dan kikkerjet. Het Jet gedeelte komt van mijn naam af en kikker is een bijnaam die ik ooit gekregen heb.

Groetjes Kikkerjet
quote:

quote: jufandrea reageerde

Haha, ja inderdaad! De meeste mensen waren (zijn, denk ik) ook altijd erg onder de indruk van meneer Cronie en die galbak van Frans... (naam gewist, hij heeft zijn muur behangen met strafwerk haha!).

Iid mevr. J. Stappers. Heb niets met haar, dus ook niet naar haar partijtje geweest.

Cronie (welke van de twee) boezemt bij vele leerlingen nog angst in.

Zijn geen mensen waar ik dagelijks mee werk, want ik werk op een zeer nabije vestiging (aan de andere kant van de Smeetslandse Dijk)Ik heb les gehad van Roy, is er inmiddels nog 1? Angst bij sommigen, lol bij mij (al was ik niet echt een ster in Economie II). Prachtig mens, zong ook niet onverdienstelijk!

Ah, Calvijn, op de voormalige ZM. Misschien ook juist leuk, zo'n kleinere vestiging?
@Jufandrea; zijn broer Henry geeft techniek en is echt vreselijk tegen de leerlingen (en collega's)

Zelf werk ik een paar uurtjes op de Grift en de rest op de vmbo-afdeling Fichte.

Hoelang is het geleden dat je op de grift hebt gezeten?

Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb mijn Atheneumdiploma in 1999 gekregen, toen was de verbouwing daar net klaar. Ik zat dus eigenlijk op de Mare... :) We hebben een hele tijd de kantine in het fietsenhok gehad, dat prachtige atrium met teakhout en palmbomen was klaar met mijn diploma-uitreiking. In de 4e en de 5e (halve week geloof ik) moest ik naar de Slinge, dat was echt een gezellige locatie (oude basisschool, inmiddels weer verbouwd). Ik heb daar nog mijn examens gedaan en daarna werd het gebouw niet meer gebruikt.

Hmm de broer van Cronie ken ik niet, maar ik ben dan ook van net voor de lichting die techniek kreeg en kwam pas in de 4e op Calvijn.

Als het goed is, is er in het trappenhuis van de hoofdlocatie 1 muur die de lichting '98-'99 heeft gedecoreerd, daar staat mijn naam tussen. Volgens mij was het iets felroods!
Juf Andrea; geef jij ook les in die buurt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, heb wel een hoop basisscholen in Rotterdam gezien met mijn stages, maar sta momenteel niet voor de klas.
Toen ik me hier een jaar of 6 terug aanmeldde deed ik dat heel naïef onder mijn eigen naam. Een jaar of twee-en-half terug vond het toch wat handiger om een nick te bedenken.

Mijn favo shirt op dat moment was die met de tekst "Ik geloof in sprookjes" (van Pater Moeskroen), vooral omdat ik 'm steevast toelichtte met de tekst "Ja en ook in Sinterklaas, God en Ware Liefde"

Het moest een sprookjesfiguur worden, vanwege het contrast met mijn licht cynische instelling. Ik hou wel van een tukje op zijn tijd en ik was recent 'wakker gekust' door mijn kersverse prins.... dus ik dacht: Doornroosje!

Blijkbaar was iemand me voor geweest, dus werd mijn geboortejaar mijn rugnummer.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Hé, iemand die Pater Moeskroen nog kent!
quote:Hé, iemand die Pater Moeskroen nog kent! Ha, ik heb ze vorige week zelfs nog gezien! Live!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Grappig, ik in het voorjaar. Ik heb een collega die mega-fan is en kende ze zelf alleen maar van Roodkapje (en nog 1 nummer geloof ik). Vond het een supershow, wat kunnen ze goed muziek maken zeg! Zonde dat ze door Roodkapje zo'n stempel hebben gekregen, Het Einde is bijvoorbeeld een topnummer. Misschien moeten de fans eens iets op Youtube zetten.
Pater is top! Zowel in feesttent als in theater! :D
Het moge duidelijk zijn waarom het Roodkapje niet is geworden trouwens ;)

(ook vanwege haar zusje...Afzuigkapje )
Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet...

En daarom, het weze me vergeven, ga ik als geve door 't leven.
.
yoyo is ook mijn favo coke :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven