Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2016 23:58
Reden: permabanneling
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 23:48:

[...]

Weet je wie er zalig is?

[afbeelding]En dan gaat op zaterdag om 8:00 de bel... Tja, wie van de twee is het dan?
Je bent zelf een theepot
Dat is al meer dan voldoende besproken hier en we weten nu allemaal wat jij gedaan hebt. Die perma is verdiend, blijf dan ook weg. Klaar.
Life is short. Eat dessert first.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2016 23:58
Reden: quote en reactie verwijderd
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 27 januari 2016 @ 23:54:

[...]

En dan gaat op zaterdag om 8:00 de bel... Tja, wie van de twee is het dan?Dan ga je toch open doen, he. Effe checken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 januari 2016 @ 23:49:

[...]

Ik ook niet, ik vroeg waar je bang voor bent. Oprechte vraag hoorNogmaals ik ben niet bang. Vind de gedachte dat persoon alles wat ik ooit heb geschreven na kan checken ( opnieuw lezen). Weet ik veel, je hebt er idioten bij zitten. Misschien maakt ze wel een dagboek over je ofzo.
quote:dadelduifje schreef op 28 januari 2016 @ 00:00:

[...]

Nogmaals ik ben niet bang. Vind de gedachte dat persoon alles wat ik ooit heb geschreven na kan checken ( opnieuw lezen). Weet ik veel, je hebt er idioten bij zitten. Misschien maakt ze wel een dagboek over je ofzo.Ja als je dat eng vindt, moet je niet forummen!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 23:53:

[...]

Nou ja, gisteren vroeg je ook aan mij " je komt toch uit Rotterdam ? " en " je ziet er toch zus en zo uit ? " . Dingen die ik misschien ooit wel eens ergens heb gezegd ( vast niet tegen jou persoonlijk ) en die zet jij dan even allemaal onder elkaar. Niet zo netjes en misschien bedoelen ze dat wel, dat je zoiets vaker hebt gedaan.Dit bedoel ik van die types die alles bijhouden. Nee, mij niet gezien.

[...]

Nogmaals ik ben niet bang. Vind de gedachte dat persoon alles wat ik ooit heb geschreven na kan checken ( opnieuw lezen). Weet ik veel, je hebt er idioten bij zitten. Misschien maakt ze wel een dagboek over je ofzo.Beetje vertrouwen in de goedheid van de mens hoor.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 00:02:

[...]

Ja als je dat eng vindt, moet je niet forummen!Jawel hoor ik kan prima forummen. Ik hoef niemand te ontmoeten en Ik verdraai daarbij ook nog de helft van de feiten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 23:55:

[...]

Dan ga je toch open doen, he. Effe checken.

Schiet je in je duster of neglige,

Pak je de bijbel of de honkbalknuppel

afweging... afweging
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 januari 2016 @ 00:09:

[...]

Schiet je in je duster of neglige,

Pak je de bijbel of de honkbalknuppel

afweging... afweging

Lastig.

Draag ik mijn kruis of pak ik die van hem?

[...]

Nogmaals ik ben niet bang. Vind de gedachte dat persoon alles wat ik ooit heb geschreven na kan checken ( opnieuw lezen). Weet ik veel, je hebt er idioten bij zitten. Misschien maakt ze wel een dagboek over je ofzo.Maar wat kan er dan gebeuren? Zodra je op het internet zit is je privacy weg. De overheid weet meer van je dan de gemiddelde firummer denk ik. Het is natuurlijk verstandig om op te letten, dat probeer ik ook. Maar wat als iemand jouw naam weet, wat als iemand van hier zelfs je NAW weet, wat kàn er dan gebeuren?
Je bent zelf een theepot
quote:dadelduifje schreef op 28 januari 2016 @ 00:03:

[...]

Dit bedoel ik van die types die alles bijhouden. Nee, mij niet gezien.O ja, de mensen die middels kwootjes en tijdstippen alles bijhouden...
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 00:14:

[...]

O ja, de mensen die middels kwootjes en tijdstippen alles bijhouden...yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 00:14

*Slaat dit op in VF excellbestand*.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 00:10:

[...]

Lastig.

Draag ik mijn kruis of pak ik die van hem?Een beetje dame sjouwt niet, je kunt wel de spijkers en de hamer meenemen.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 januari 2016 @ 00:17:

[...]

Een beetje dame sjouwt niet, je kunt wel de spijkers en de hamer meenemen.Een een handtasje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien draagt 'ie wel voor uit het Hooglied Bianca, maar dan moet je op het balkon staan
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 januari 2016 @ 00:14:

[...]

Maar wat kan er dan gebeuren? Zodra je op het internet zit is je privacy weg. De overheid weet meer van je dan de gemiddelde firummer denk ik. Het is natuurlijk verstandig om op te letten, dat probeer ik ook. Maar wat als iemand jouw naam weet, wat als iemand van hier zelfs je NAW weet, wat kàn er dan gebeuren?Je zal hier maar posten dat je vreemdgaat, je verzekering op wil lichten, je een geldslaaf hebt, anale seks steeds zo pijnlijk is, je je kind soms net iets te hard aan zijn arm trekt, ... ben jij niet blij als mensen daar IRL mee aan de haal gaan.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 januari 2016 @ 00:18:

Misschien draagt 'ie wel voor uit het Hooglied Bianca, maar dan moet je op het balkon staan

Ik ga gauw een balkon timmeren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 00:18:

[...]

Je zal hier maar posten dat je vreemdgaat, je verzekering op wil lichten, je een geldslaaf hebt, anale seks steeds zo pijnlijk is, je je kind soms net iets te hard aan zijn arm trekt, ... ben jij niet blij als mensen daar IRL mee aan de haal gaan.Ja..... zoiets
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 00:18:

[...]

Een een handtasje.Pleisters
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 00:19:

[...]

Ik ga gauw een balkon timmeren.Van het houten kruis? Handig zo'n Jezus straatveger
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 januari 2016 @ 00:14:

[...]

Maar wat kan er dan gebeuren? Zodra je op het internet zit is je privacy weg. De overheid weet meer van je dan de gemiddelde firummer denk ik. Het is natuurlijk verstandig om op te letten, dat probeer ik ook. Maar wat als iemand jouw naam weet, wat als iemand van hier zelfs je NAW weet, wat kàn er dan gebeuren?Dat zeg ik toch steeds. Ik zeg ook de hele tijd dat er niets kan gebeuren maar dat ik het idee zelf gewoon niet prettig vind. Juist omdat alles zo vast staat ( geschreven woord. Ik denk dat ik hier sneller een labiel persoon zal ontmoeten dan in het echte leven omdat mijn radar ( filter) niet werkt via kabel.
Ik ga te bedde. Sleep well Ladies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven