Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:dadelduifje schreef op 28 januari 2016 @ 16:46:

Nee dat klopt ik doe niet mee. Maar Tas is natuurlijk weer een makkelijk slachtoffer.Waarom is zij een makkelijk slachtoffer?

Nee dat klopt ik doe niet mee. Maar Tas is natuurlijk weer een makkelijk slachtoffer.Weet je, dat wordt steeds gezegd, maar zij is toch echt zelf degene die haar eigen posts in elkaar draait waar dan op gereageerd wordt. Niet altijd positief, maar ik ben echt benieuwd waarom ze vindt dat je je hier anders mag gedragen dan irl. En als ik dat niet goed begrepen heb (dat kan ook hè), wil ik dat ook graag horen. Is dat zo raar?
Wie heeft het over een groepje?? Ben het woord zelf al zat maar goed. Er zijn echt heel wat forummers die gewoon netjes kunnen reageren en die het niet nodig hebben om anderen door het slijk te halen.
quote:Grobbekuiken schreef op 28 januari 2016 @ 16:49:

[...]

Weet je, dat wordt steeds gezegd, maar zij is toch echt zelf degene die haar eigen posts in elkaar draait waar dan op gereageerd wordt. Niet altijd positief, maar ik ben echt benieuwd waarom ze vindt dat je je hier anders mag gedragen dan irl. En als ik dat niet goed begrepen heb (dat kan ook hè), wil ik dat ook graag horen. Is dat zo raar?Nee, mijn post ging eigenlijk niet eens over jou. Wel over die twee andere "dames".

Nee dat klopt ik doe niet mee. Maar Tas is natuurlijk weer een makkelijk slachtoffer.

Nee, zo zit dat niet.

Tas doet een opmerkelijke uitspraak waar anderen -terecht- over vallen.

Je kunt ook tè makkelijk de slachtofferkaart trekken hè?
quote:dadelduifje schreef op 28 januari 2016 @ 16:51:

[...]

Nee, mijn post ging eigenlijk niet eens over jou. Wel over die twee andere "dames".

Nou deze "dame" hier stelde gewoon een vraag aan tas. Omdat zij eerder aangaf dat ze zichzelf niet anders voordoet dan ze is. En dan later schrijft ze ineens dat ze anders doet tegen onbekenden dan tegen bekenden.

En dan krijg ik alleen terug. Ja, dan houdt het ook op hoor. Er zijn al vaker serieuze vragen aan tas gesteld waar ze gewoon niet op reageert. Tsja...
quote:Goede-Fee schreef op 28 januari 2016 @ 16:43:

Tegen/ over wie bazel je nu weer?Hee dat is mijn tekst.
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 16:43:

[...]

Zo flauw dat iedereen hier altijd over de spelling valt, terwijl een TO een serieus probleem heeft.

En je begrijpt toch gewoon wat ze bedoelt?

Nou dan.Nog iemand die geen vriend meer is. Schiet fijn op vandaag.
Ik geloof er niks van dat iedereen tegen vreemden precies zo forumt als met mensen die je irl kent. Ik weet zeker dat daar al dan niet onbewust soms toch enig onderscheid in wordt gemaakt. De uitspraak van Tass is niet opmerkelijk, alleen maar reeel en eerlijk als je het mij vraagt.
.
quote:LaFleurNoire schreef op 28 januari 2016 @ 16:47:

Oh, is er ook een Respectabel Groepje? Wie zitten daar in dan?

Ik zie vrijwel iedereen wel eens een uitglijer maken. En sommige forummers vinden zichzelf blijkbaar heel respectabel, maar daar denk ik dan weer anders over.

iedereen?

Jamaarjamaarjamaar... !
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 16:43:

[...]

Zo flauw dat iedereen hier altijd over de spelling valt, terwijl een TO een serieus probleem heeft.

En je begrijpt toch gewoon wat ze bedoelt?

Nou dan.

Blijkbaar komen er alleen normale reacties als mensen perfect Nederlands kunnen typen.

Belachelijke reacties inderdaad.
quote:feow schreef op 28 januari 2016 @ 16:58:

[...]

iedereen?

Jamaarjamaarjamaar... !
Life is short. Eat dessert first.
quote:Star schreef op 28 januari 2016 @ 16:34:

[...]

Jij bent net in dat topic van 'me ex' geweest zeker? Niet meer doen, is besmettelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iemand_anders schreef op 28 januari 2016 @ 16:52:

[...]

Nee, zo zit dat niet.

Tas doet een opmerkelijke uitspraak waar anderen -terecht- over vallen.

Je kunt ook tè makkelijk de slachtofferkaart trekken hè?Het gaat niet over haar uitspraak. Maar het constante treiteren. Net zoals laatst toen er even een reactie uit bleef. Ja dat zel wel komen omdat ze niet zo goed na kan denken oid. Belachelijk.
Precies wat ik zeg je kan mij nieg wijsmaken dat jullie reageren hoe je hier reageert. Ik bedoel je trapt iemand ook de grond in als je diegene jouw mening niet deelt toch.

Alsjeblieft gebruik de spiegel, er zijn steeds veel meer mensen op dit forum die klaar zijn met dit treiter gedoe.
@dadelduifje; sinds jij als homofoob uit de kast bent gekomen (no pun) heb jij echt geen recht van spreken meer over hoe anderen al dan niet mogen reageren.

O nee, dat was een test
quote:Poltergeist2016 schreef op 28 januari 2016 @ 16:58:

[...]

Blijkbaar komen er alleen normale reacties als mensen perfect Nederlands kunnen typen.

Belachelijke reacties inderdaad.Er is nog een enorm verschil tussen perfect Nederlands en de OP van dat topic.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Poltergeist2016 schreef op 28 januari 2016 @ 16:58:

[...]

Belachelijke reacties inderdaad.Ik begrijp geen bal van wat ze tikt hoor.
quote:impala schreef op 28 januari 2016 @ 16:57:

Ik geloof er niks van dat iedereen tegen vreemden precies zo forumt als met mensen die je irl kent. Ik weet zeker dat daar al dan niet onbewust soms toch enig onderscheid in wordt gemaakt. De uitspraak van Tass is niet opmerkelijk, alleen maar reeel en eerlijk als je het mij vraagt.De uitspraak van Tass is inderdaad niet opmerkelijk en bijzonder als je puur naar de uitspraak kijkt. Leg deze echter naast het feit dat ze niet zo lang geleden precies iets anders zei, dat maakt het wel opmerkelijk.
quote:Goede-Fee schreef op 28 januari 2016 @ 17:06:

[...]

Ik begrijp geen bal van wat ze tikt hoor. Als mensen het niet begrijpen,hoeven ze ook niet te reageren.
quote:impala schreef op 28 januari 2016 @ 16:57:

Ik geloof er niks van dat iedereen tegen vreemden precies zo forumt als met mensen die je irl kent. Ik weet zeker dat daar al dan niet onbewust soms toch enig onderscheid in wordt gemaakt. De uitspraak van Tass is niet opmerkelijk, alleen maar reeel en eerlijk als je het mij vraagt.Tuurlijk zit daar wel wat verschil in. Maar wat mij opviel in die uitspraak is dat je, zodra je iemand irl kent, of je die nou hier, op de kleuterschool, in de supermarkt, of waar dan ook hebt ontmoet, je je dan maar anders opstelt om vooral iemand niet tegen de schenen te schoppen. Maar omdat je hier toch anoniem bent en niemand je kent (voor zover dat zo is dan) mag je je ineens heel anders gaan opstellen en dus iemand wel voor de schenen schoppen. Dat is wat ik er uit begrijp en dat vind ik raar.
quote:Poltergeist2016 schreef op 28 januari 2016 @ 17:07:

[...]

Als mensen het niet begrijpen,hoeven ze ook niet te reageren.Maar als je zinnige reacties wilt is het wel handig om een beetje leesbare OP te maken.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:dadelduifje schreef op 28 januari 2016 @ 17:02:

[...]

Het gaat niet over haar uitspraak. Maar het constante treiteren. Net zoals laatst toen er even een reactie uit bleef. Ja dat zel wel komen omdat ze niet zo goed na kan denken oid. Belachelijk.

Ik schrijf hier niet zo vaak, maar ik lees veel actie-reactie.

Bij Tas zie ik vaak passief-agressieve postings. Ik kan me voorstellen dat die wrevel oproepen en de reacties die daaruit ontstaan zijn niet altijd even vriendelijk, maar om dat nou treiteren te noemen vind ik niet kloppen. Dat is te eenzijdig. De actor in deze dynamiek speelt een even grote rol in het geheel.

Bovendien vind ik de manier waarop je Tas hier uit de wind probeert te houden ook niet erg respectvol. Tas is een volwassen vrouw en ik zie geen reden waarom zij een andere benadering verdient of fluwelen handschoentjes behoeft.
quote:Loca_Loca schreef op 28 januari 2016 @ 17:06:

@dadelduifje; sinds jij als homofoob uit de kast bent gekomen (no pun) heb jij echt geen recht van spreken meer over hoe anderen al dan niet mogen reageren.

O nee, dat was een test Uh, ken ik jou? Ik heb wel degelijk recht op spreken én ook nog recht op mijn eigen mening. Heel jammer voor je maar zo werkt het nu eenmaal.
quote:Star schreef op 28 januari 2016 @ 17:07:

[...]

De uitspraak van Tass is inderdaad niet opmerkelijk en bijzonder als je puur naar de uitspraak kijkt. Leg deze echter naast het feit dat ze niet zo lang geleden precies iets anders zei, dat maakt het wel opmerkelijk.Als ze eerder gezegd heeft dat 'ze zich niet anders voordoet dan ze is', vind ik niet dat die twee uitspraken tegenover elkaar staan of elkaar uitsluiten. Jullie zoeken gewoon een stok en spijkers op laag water - naar mijn bescheiden mening.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven